Przetargi.pl
Budowa trybun sportowych zadaszonych oraz parkingu przy kompleksie sportowym w Wieruszowie

Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48627832610 , fax. +48627832611
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
    Rynek 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. +48627832610, fax. +48627832611
    REGON: 25085539200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa trybun sportowych zadaszonych oraz parkingu przy kompleksie sportowym w Wieruszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót polegających na budowie trybun sportowych zadaszonych oraz parkingów oraz parkingu na terenie stadionu miejskiego w Wieruszowie przy ul. Sportowej, działki o nr ew. 22, 23. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy, tj.: 1) Etap I - Zakres prac projektowych: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, koncepcji wizualizacji trybun oraz parkingu, dokumentacji budowlanej i wykonawczej. Zaprojektowane trybuny oraz parking mają być zgodne z zaleceniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego, Opisu przedmiotu zamówienia, Projektu umowy i niniejszej SIWZ wraz z załącznikami, w tym: a) opracowanie projektu budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 r. poz. 1609) – (1 egzemplarz w wersji papierowej + 2 egz. na nośniku elektronicznym na płycie CD w formacie PDF), b) projekty wykonawcze we wszystkich branżach koniecznych do realizacji (5 egzemplarze w wersji papierowej + 3 egz. na nośniku elektronicznym na płycie CD w formacie PDF), c) dokumentacja powykonawcza z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy (2 egz. w wersji papierowej + 2 egz. na nośniku elektronicznym na płycie CD w formacie PDF), d) inne opracowania nie wymienione wyżej, konieczne do realizacji zamówienia, e) uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień, decyzji i protokołów odbiorów (pożarowych, energetycznych, sanitarnych i innych wymaganych), f) wszelkie inne dokumenty i opracowania do uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla trybun sportowych, g) przekazanie praw autorskich do dokumentacji. 2) Etap II - Roboty budowlano – montażowe i instalacyjne, w tym: a) dostawę i montaż zadaszenia trybun na długości 30 mb, b) dostawę i montaż trybun stalowych prefabrykowanych dwurzędowych na min. 150 miejsc siedzących, c) dostawę i montaż systemu kontroli wejścia i wyjścia kibiców wraz z systemem poboru opłat, instalacjami elektrycznymi, szkoleniem użytkownika obiektu, d) przebudowę ogrodzeń obiektu pod kątem możliwości montażu systemu kontroli wejścia/wyjścia kibiców oraz zadaszenia trybun, e) budowa miejsc parkingowych wzdłuż ulicy Sportowej, f) dostawa i montaż dwóch sześciostanowiskowych stojaków na rowery, g) wykonanie prac budowlanych uzupełniających związanych z wykonaniem prac ujętych w ppkt. od nr a) do nr f). 3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ), Programie Funkcjonalno-Użytkowym (Załącznik nr 9 do Umowy. 4. Zamówieniem objęte jest również: a) wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym zakresie, b) pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza (3 egzemplarze), c) wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, d) dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, e) zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, f) inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach oferowanej ceny do: a) rzetelnego i terminowego wykonania powierzonych robót zgodnie z dokumentacją PFU, profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, bhp i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego, b) przeprowadzenia wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia, w tym do opracowania i pokrycia kosztów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, świadectwa energetycznego, projektu ewakuacji, oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, c) zabezpieczenia terenu robót pod względem bhp i p.poż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy oraz do ubezpieczenia budowy, d) zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy w sposób czytelny, e) wykonania robót z materiałów własnych i dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektu do odbioru wymaganych prawem certyfikatów, atestów i zaświadczeń o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie, f) przedłożenia na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektorów Nadzoru dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów, g) zapewnienia objęcia kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, h) zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, i) do zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. j) przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót, k) niezwłocznego uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, l) dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze). W oferowanej cenie ofertowej należy przewidzieć koszt robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami) oraz ewentualne koszty związane ze składowaniem ziemi z wykopów przeznaczonej do wywózki (w przypadku braku wskazania miejsca złożenia urobku przez Zamawiającego), których nie zawierają przedmiary robót, a które Wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media). Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Bezwzględnie należy zapoznać się z dokumentacją PFU zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego: 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 4. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. Gwarancja lub poręczenie muszą być nieodwołalne, bezwarunkowe, realizowane na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk „Formularz ofertowy”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp). 5. Podpisane oświadczenie RODO – załącznik nr 11.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach