Przetargi.pl
Budowa trasy rowerowej n terenie gminy Miłoradz

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 261-41-51 , fax. 552 792 306
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 261-41-51, fax. 552 792 306
    REGON: 17074776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakwidzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa trasy rowerowej n terenie gminy Miłoradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych przedsięwzięcia „Budowa trasy rowerowej na terenie gminy Miłoradz” w ramach projektu „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9 - Partnerstwo gminy Kwidzyn”. Dodatkowo w ramach zamówienia należy wykonać oznakowanie szlaku rowerowego. Szczegółowe warunki realizacji zadania i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) – Załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowe zapisy odnośnie Oznakowanie szlaku rowerowego na terenie gminy Miłoradz znajdują się w Projekcie wykonawczym Stałej Organizacji Ruchu stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. W związku z opracowywaniem dokumentacji zagospodarowania terenu należy wykonać projekt infrastruktury drogowej z przebudową kolizji z istniejącym uzbrojeniem. Przewidywana łączna długość ścieżki rowerowej do wybudowania to około 1 638,28 m. Projektowana budowa ma spełniać kryteria właściwe tego typu obiektów. Spełnienie tych postulatów ma zapewnić zarówno rozwiązania w zakresie geometrii skrzyżowań, niwelety projektowanej ścieżki, jej nawierzchni, sposobu wykonania robót ziemnych oraz komplet urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (oznakowanie pionowe i poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego). Planowana budowa ścieżki rowerowej ma w okresie najbliższych kilkudziesięciu lat i w założonym okresie trwałości nawierzchni i urządzeń drogowych, zapewnić niezmienne, bezpieczne warunki użytkowania przez wszystkich uczestników ruchu drogowego: kierujących pojazdami, pieszych oraz rowerzystów. Budowa ścieżki rowerowej zapewni dostęp do innych dróg publicznych. Obsługa komunikacyjna nieruchomości położonych przy drodze odbywać się będzie poprzez zjazdy indywidualne oraz publiczne. PODSTAWOWE PARAMETRY ŚCIEŻKI ROWEROWEJ : Odcinek nr 1 • łączna długość ścieżki rowerowej : 998,91 mb • szerokość ścieżki rowerowej 3.0 m, nawierzchnia ścieżki z betonu asfaltowego; początek odcinka – dowiązanie do granicy z działką nr 24; koniec odcinka – dowiązanie do zjazdu znajdującego się na działce nr 127 oraz 68; • kategoria ruchu KR1; • zjazdy z betonu asfaltowego; • odwodnienie poprzez nadanie spadków podłużnych oraz poprzecznych; • oznakowanie poziome i pionowe na całym odcinku ulicy; • elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego. Odcinek nr 2 • łączna długość ścieżki: 639, 37 mb • szerokość ścieżki rowerowej 2.5 m, nawierzchnia ścieżki z betonu asfaltowego; dowiązanie do krawędzi drogi powiatowej; początek odcinka – od zjazdu na działkę nr 97, wraz z wykonaniem w/w zjazdu; koniec odcinka – zjazd na działkę nr 75/2, wraz z wykonaniem w/w zjazdu; • kategoria ruchu KR1; • zjazdy z betonu asfaltowego; • chodniki z betonowej kostki brukowej; • odwodnienie poprzez nadanie spadków podłużnych oraz poprzecznych, wykonanie ścieków podchodnikowych; • oznakowanie poziome i pionowe na całym odcinku ulicy; • elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 78 8300 0009 0008 2123 2000 0060, w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM – Budowa trasy rowerowej na terenie gminy Miłoradz” - kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 roku, poz. 310, t.j.). 4. Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy w formie nienaruszonego oryginału dołączyć do oferty w osobnej kopercie, na której zapisana będzie nazwa niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM – Budowa trasy rowerowej na terenie gminy Miłoradz”, złożona w terminie do dnia i godziny składania ofert (Biuro Obsługi Klienta – pokój nr 1). 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien: 1) przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 7 i 8 poniżej; 2) zawierać sformułowanie zobowiązania gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty wystawione przez Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 7 i 8 poniżej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych przypadków zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej wadium. Żądanie będzie zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji. Dopuszczalnym żądaniem gwaranta może być dokument potwierdzający, że osoba, która podpisała wezwanie do zapłaty w imieniu beneficjenta, upoważniona jest do jego reprezentowania lub przesłanie wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który określony został w Rozdz. IX SIWZ. 11. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji wadialnej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w dokumencie gwarancji winny być wskazane podmioty należące do konsorcjum lub co najmniej informacja, że zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczeniu na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy – Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach