Przetargi.pl
Budowa toru typu „pumptruck” i skateparku w Brzezinach.

MIASTO BRZEZINY ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 874 77 41
  • Data zamieszczenia: 2024-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO BRZEZINY
    ul. Henryka Sienkiewicza 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 46 874 77 41
    REGON: 750148615
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa toru typu „pumptruck” i skateparku w Brzezinach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj (w oparciu o warunki niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączony do niej Program Funkcjonalno-Użytkowy) zadania inwestycyjnego pn.: Budowa toru typu „pumptruck” i skateparku w Brzezinach.2. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:1) wykonanie koncepcji pumptrucka w dwóch wariantach i uzyskanie dla jednego z nich akceptacji Zamawiającego (uwzględnić powiązanie funkcjonalne ze skateparkiem),2) wykonanie koncepcji skateparku w dwóch wariantach i uzyskanie dla jednego z nich akceptacji Zamawiającego (uwzględnić powiązanie funkcjonalne ze pumptruckiem),3) wykonanie wszelkich projektów, opracowań, analiz, raportów i dokumentacji jakie będą niezbędne dla wykonania projektu budowlanego i uzyskania pozwolenia na budowę;4) wykonanie projektu architektoniczno – budowlanego i projektów technicznych (wykonawczych) wraz z projektem zagospodarowania terenu 5 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę,5) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej,6) opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego prac projektowych i realizacji inwestycji – dokument zostanie dostarczony Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Harmonogram rzeczowo – finansowy winien określać płatności w rozbiciu na kolejne miesiące realizacji inwestycji za poszczególne elementy inwestycji,7) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 5 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej,8) uzgodnienie i wykonanie tymczasowej i docelowej organizacji ruchu jeżeli dotyczy,9) przygotowanie placu i zaplecza budowy wraz z zapewnieniem ochrony terenów przyległych (szkół podstawowych) w trakcie realizacji inwestycji,10) wykonanie robót ziemnych, budowlanych i montażowych na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu budowlanego oraz na podstawie uzyskanego w imieniu Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na budowę,11) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów zgodnie z projektem,12) uprzątnięcie terenu budowy i terenów przyległych po zakończeniu inwestycji,13) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. w wersji elektronicznej,14) przeprowadzenie szkolenia dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji obiektu i wyposażenia (min 1 h) przed zgłoszeniem gotowości do obioru robót w obecności przedstawiciela Zamawiającego. O terminie szkolenia, Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie najpóźniej na 1 dzień przed planowanym terminem,15) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji administracyjnej – pozwolenia na użytkowanie. 3. Dokumentację projektową należy wykonać w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami, w szczególności z:a) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454),b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Infrastruktury z dnia 20.12.2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458).4. Informacje dodatkowe:a) Do projektu budowlanego należy dołączyć oświadczenia projektanta o kompletności projektu budowlanego i jego zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami,b) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii bądź decyzji administracyjnych i technicznych niezbędnych do rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych w ramach niniejszego zamówienia.c) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia koncepcję pumptrucka oraz skateparku dwóch wariantów oraz uzyskać akceptację dla jednego z nich.d) Zamawiający dokona zatwierdzenia koncepcji (lub zgłosi uwagi) w terminie do 7 dni roboczych od dnia przekazania koncepcji przez Wykonawcę.e) Opis przedmiotu zamówienia stanowi w ramach niniejszego zamówienia Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.f) Szczegółowe zasady rozliczeń oraz realizacji niniejszego zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.g) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. h) Wbudowanie materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021r., poz. 1213) oraz wymaganiom określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.i) Wszystkie użyte do realizacji inwestycji materiały muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji będą fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości i wolne od wad fabrycznych oraz będą posiadały niezbędne atesty i deklaracja zgodności. Elementy dostarczone na budowę i zastosowane powinny być sprawdzone pod względem jakości, kompletności i zgodności z danymi technicznymi oraz przewidywanym zastosowaniem.Przed przystąpieniem do montażu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji certyfikaty i karty techniczne w/w urządzeń, elementów i materiałów.j) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność opracowanej dokumentacji projektowej oraz przyszłych robót budowlanych z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla niniejszego przedmiotu zamówienia w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego w tym przepisami szczegółowymi i wykonawczymi oraz sztuką budowlaną.k) Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz minimum 60 miesięcznej rękojmi. Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.l) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.m) Wykonawca na własny koszt oznaczy i zabezpieczy miejsce wykonywania robót – zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa.n) Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu.o) Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót.p) Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 5. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2023 r., poz. 1465) tj. osób wykonujących związane z realizacja zamówienia.6. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- w zakresie wykonywania czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót czyli tzw. pracowników wykonujących roboty ogólnobudowlane oraz pracowników wykonujących montaż urządzeń.7. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:Warunek 1 Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują: co najmniej jedną inwestycję polegającą na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy obiektu sportowego typu „pumptrack” lub/i skatepark o wartości co najmniej 1 000 000,00 (jeden milion złotych) zł bruttoUwagi:1) W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa powyżej.2) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.Warunek 2 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności:- konstrukcyjno – budowlanej,- drogowej,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach