Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 26-505 Orońsko, ul. Szkolna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. -
- Data zamieszczenia: 2020-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Szkolna 8
26-505 Orońsko, woj. mazowieckie
tel. -
REGON: ---00000000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa toru rowerowego typu „Pumptrack” na terenie parku rekreacyjno - wypoczynkowego w Orońsku” w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji dla zadania pn. „Budowa toru rowerowego typu „Pumptrack” na terenie parku rekreacyjno - wypoczynkowego w Orońsku” będącego własnością Gminy Orońsko, obejmującego plac rekreacyjny z torem rowerowym typu „pumptrack”, wraz z elementami małej architektury na terenie istniejącego parku rekreacyjno-wypoczynkowego. Wydzielona część działki nr ew. 61/4, o powierzchni 1290 m2 (30 x 43 m), znajduję się na terenie parku rekreacyjno-wypoczynkowego przy ulicy Topolowej w Orońsku – szczegółowa lokalizacja przedstawiona jest w załączniku graficznym. W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu budowlanego wraz z informacją BIOZ. Celem przedsięwzięcia jest rozszerzenie struktury wypoczynkowej i rekreacyjnej na terenie miejscowości Orońsko w zakresie infrastruktury rowerowej. Program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania, w związku,z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian programu proponowanych przez Wykonawcę, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych. Wszelkie odstępstwa od programu funkcjonalno-użytkowego nie będą wpływać na wartość niniejszego zamówienia publicznego. Zamówienie obejmuje swoim zakresem: 1.Opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego: projekt budowlany, przygotowanie wniosku do zgłoszenia robót, projekt wykonawczy (rodzaj materiałów, parametry techniczne itd.), specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów. 2.Dokumentację projektową wykonaną zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, pozostałymi dokumentami Zamawiającego, Umową i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1186 ze zm.), a także zgodną z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych inżynierów i projektantów. Winna spełniać wymagania Programu funkcjonalno-użytkowego. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. W wersji papierowej dokumentację należy wykonać w 5 egzemplarzach. W wersji elektronicznej dokumentację należy wykonać w 2 kompletach. Dokumentację należy przygotować w formacie PDF oraz w formacie DWG na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii i ich edycję. 3.Sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji. 4.Przedłożenie opracowanego projektu budowlanego Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej. 5.Zgłoszenie robót w imieniu i na rzecz Zamawiającego. 6.Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 7.Po wykonaniu wstępnych założeń i rozwiązań projektowych Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich Zamawiającemu w celu zatwierdzenia, w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 8.Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych z Zamawiającym. 9.Sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 10.Przejęcie od Zamawiającego placu budowy. 11.Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 12.Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń. 13.Zapewnienie kierownika budowy oraz nadzoru autorskiego projektantów, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane. 14.Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej. 15.Prowadzenie dokumentacji budowy. 16.Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń. 17.Zagospodarowanie terenu. 18.Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 19.Opracowanie instrukcji zasad korzystania z obiektu. 20.Szczegółowy zakres robót określa Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do niniejszego postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy zł. 0/100). 1.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj. a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 2. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Radomiu, oddział w Orońsku nr 20 91150002 0020 0200 02440005. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone wraz z ofertą w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Brak złożenia wadium w określonym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 6. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik do SIWZ w terminie 3 dniu od upublicznienia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Działu ds. Studiów w budynku Stołówki Centralnej Politechniki Warszawskiej przy ul. Rektorskiej 2 – etap I -prace przygotowawcze i projektowe
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Woli Władysławowskiej wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2024-07-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego”
Dodano: 2024-07-08 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO”
Dodano: 2024-07-04 - Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno–budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
Dodano: 2024-06-06 - Kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa i rozbudowa infrastruktury techniczno-estradowej Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie-etap I dokumentacja".
Dodano: 2024-05-13 - Zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wincentówek Nowe Gniewniewice Głusk oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Stare Grochale Nowe Grochale Stanisławów gmina Leoncin
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi w procedurze ZRID w Chotomowie.
Dodano: 2024-04-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Modernizacja przystani jachtowej nad jeziorem Świecajty w miejscowości Ogonki”
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi w procedurze ZRID na działkach nr 143 i 144 w obrębie 8- Rajszew
Dodano: 2024-03-25