Przetargi.pl
„Budowa toru rowerowego DIRT-PARK przy ul. Parkowej w Strzegomiu”

Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp.z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748551524, 666912632
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp.z o. o.
    Mickiewicza 2
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. 748551524, 666912632
    REGON: 36941917300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.strzegom.pl, www.bip.osir.strzegom.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp.z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa toru rowerowego DIRT-PARK przy ul. Parkowej w Strzegomiu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa toru rowerowego DIRT-PARK przy ul. Parkowej w Strzegomiu”, polegającego na utworzeniu profesjonalnego obiektu do rowerowej jazdy grawitacyjnej, w postaci urządzeń opartych na konstrukcji drewnianej i ziemnej, który umożliwi użytkownikom uprawianie dyscypliny „dirtjumping” polegającej na oddawaniu skoków i wykonywaniu ewolucji w powietrzu. 2.2 Zamówienie obejmuje budowę toru rowerowego DIRT-PARK na działce nr 1650, AM-15, Obr.3 Śródmieście przy ul. Parkowej w Strzegomiu. 2.3 Powierzchnia zagospodarowania 2663,53 m2: - powierzchnia toru DIRT-PARK 868,26 m2, - powierzchnia istniejącego skateparku 854,65 m2, - trawa 940,62 m2, - ilość przeszkód ziemnych 13 szt., - ilość przeszkód drewnianych: w tym wybicia 5 szt. 2.4 Zakres robót budowlanych obejmuje m.in. następujące prace: w zakresie przygotowania terenu: - wytyczenie lokalizacji urządzeń - zebranie warstwy humusu pod urządzeniami o konstrukcji ziemnej i drewnianej na odkład w celu późniejszego wykorzystania przy przygotowaniu do obsiania skarp urządzeń ziemnych trawą w zakresie rozbiórki i prac porządkowych: - rozbiórka ogrodzenia, schodów od strony boiska piłkarskiego oraz istniejących drewnianych elementów konstrukcyjnych, - wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórek, w zakresie zagospodarowania terenu (powierzchnia zagospodarowania 2663,53 m2, powierzchnia toru DIRT-PARK 868,26 m2): - wykonanie elementów zagospodarowania terenu (urządzenia ziemne w postaci hopek i band, urządzenia o konstrukcji drewnianej) służących do celów sportowo-rekreacyjnych, umożliwiających użytkownikom uprawianie dyscypliny dirt jumping polegającej na oddawaniu skoków i wykonywaniu ewolucji w powietrzu, w zakresie odwodnienia: - wykonanie odwodnienia terenu poprzez wykonanie poprzecznych spadków terenowych, w zakresie ogrodzenia: - wykonanie nowego ogrodzenia z bramami i furtkami, w zakresie konstrukcji wybić i vertwall'a - wykonanie fundamentów betonowych, - kotwienie konstrukcji za pomocą kotew ocynkowanych ogniowo, - wykonanie konstrukcji urządzeń zgodnie ze sztuką ciesielską, - w konstrukcji „wybicia dużego” wykonanie schowka z przeznaczeniem na narzędzia (łopaty, grabie, węże ogrodowe, taczkę itp.), w zakresie konstrukcji rampy startowej: - wytyczenie lokalizacji fundamentów betonowych, - kotwienie słupów za pomocą kotew stalowych typu „H” ocynkowanych ogniowo, - wykonanie poszycia konstrukcji, - wzmocnienie konstrukcji - wykonanie barierek ochronnych w oparciu o drewno strugane - wykonanie konstrukcji zgodnie ze sztuką ciesielską, z drewna impregnowanego 2.5 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45422000-1 Roboty ciesielskie 2.6 Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje:  prowadzenie robót zgodnie z postanowieniem Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Wałbrzychu nr 78/2018 z dnia 23 lutego 2018 r. (w załączeniu).  wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji technicznej oraz w SIWZ,  obsługę geodezyjną zadania wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i wykonaniem mapy powykonawczej z potwierdzeniem wniesienia do zasobów geodezyjnych (mapa w 3 egz.),  organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy,  sporządzenie planu BIOZ,  utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,  uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi,  doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, odtworzenie nawierzchni, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi,  wszelkie dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót budowlanych niezbędne do prawidłowego i terminowego ich wykonania (jeżeli będą wymagane), jak np. opłaty za zajęcie pasa drogowego, koszt projektu tymczasowej organizacji ruchu, koszty zużycia mediów i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania całości zamówienia,  przed przystąpieniem do wykonywania prac w pasie drogowym uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego (jeżeli będą wymagane), z uwzględnieniem wszystkich formalności, których należy dopełnić w tym zakresie, jak np. opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. 2.7 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót oraz za testowanie i weryfikację zaprojektowanych kształtów przeszkód toru. W tym celu wymagane jest przedstawienie opinii czynnego zawodnika/instruktora rowerowego. Profilowanie lokalizacji, wysokości względem przeszkód toru oraz samo ich wykonanie może ulec zmianie ze względów bezpieczeństwa oraz polepszenia właściwości jezdnych toru. 2.8 Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ oraz w SIWZ, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Na dokumentację techniczną składają się: - projekt budowlano-wykonawczy, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - decyzja nr 264/2018 z dnia 5 marca 2018 r. Starosty Świdnickiego o pozwoleniu na budowę, oraz decyzja nr 377/2019 z dnia 13 marca 2019 r. Starosty Świdnickiego o przeniesieniu decyzji nr 264/2018 z dnia 5 marca 2018 r. na rzecz Ośrodka Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. w Strzegomiu, - postanowienie nr 78/2018 z dnia 23 lutego 2018 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu. 2.9 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ, w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami sztuki budowlanej. Roboty ujęte w w/w dokumentacji i SIWZ, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 2.10 Przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ, należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 2.11 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić objęcie funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przez osobę posiadającą właściwe uprawnienia do sprawowania tej funkcji. 2.12 Teren inwestycji nie jest objęty ochroną konserwatorską. Działka zlokalizowana jest w granicy oraz częściowo w obszarze obserwacji i ochrony archeologicznej historycznego układu urbanistycznego przedmieścia średniowiecznego miasta. 2.13 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i materiały na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. 2.14 Obowiązkiem Wykonawcy jest sprawdzenie, czy dostarczone projekty są kompletne. Ujawnione w projekcie ewentualne pomyłki i błędy, wykryte w trakcie realizacji robót budowlanych, należy bezwzględnie zgłaszać Zamawiającemu w celu dokonania odpowiedniej weryfikacji oraz naniesienia przez Projektanta stosownych zmian. Ujawnione błędy nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do nieprawidłowego wykonania i realizacji robót budowlanych, niezgodnego z obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi i sztuką budowlaną. 2.15 Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia rozwiązania zamiennego w porozumieniu z Projektantem. 2.16 Wszystkie materiały i urządzenia przed ich wbudowaniem powinny uzyskać akceptację Inspektora nadzoru inwestorskiego. 2.17 W cenie ryczałtowej należy ująć wszystkie roboty i prace, gdziekolwiek je opisano lub zasugerowano w opisie przedmiotu zamówienia (czytając łącznie wszystkie dokumenty), ale również te, które nie zostały opisane lub zasugerowane, ale w domyśle są niezbędne dla prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną, wykonania przedmiotu umowy i jego prawidłowego funkcjonowania. 2.18 Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt wykonywanego przedmiotu zamówienia, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 2.19 W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami, Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 2.20 Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski oraz nadzór autorski nad realizacją robót. 2.21 Wykonawca po podpisaniu umowy w terminie 10 dni dostarczy harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który stanowić będzie Załącznik do umowy z Zamawiającym. 2.22 Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy kosztorys zawierający stawki robocizny i wysokość narzutów w oparciu o który obliczona została cena ofertowa. 2.23 Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu nie później niż w dniu odbioru końcowego kosztorys powykonawczy wykonanych robót w oparciu o kosztorys na podstawie którego obliczona została cena ofertowa. 2.24 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż 280.000,00 zł. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej. W przypadku braku polisy Wykonawca może złożyć inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie określonym powyżej. 2.25 Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn.zm.). Wykonawca sporządzi plan BIOZ. 2.26 Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych czy technologii, które zapewnią oczekiwane przez Zamawiającego efekty. 2.27 Podana w ofercie cena ofertowa musi obejmować koszty wykonania robót wynikających z projektu budowlanego-wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, decyzji nr 264/2018 z dnia 5 marca 2018 r. Starosty Świdnickiego o pozwoleniu na budowę, decyzji nr 377/2019 z dnia 13 marca 2019 r. Starosty Świdnickiego o przeniesieniu decyzji nr 264/2018 z dnia 5 marca 2018 r. na rzecz Ośrodka Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. w Strzegomiu, postanowienia nr 78/2018 z dnia 23 lutego 2018 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu, SIWZ, podatek VAT oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty wszystkich robót przygotowawczych i zabezpieczających, koszty utrzymania placu budowy, koszty wywozu gruzu lub innych odpadów na składowisko odpadów komunalnych oraz koszty utylizacji odpadów, koszty uzyskania uzgodnień branżowych, protokołów badań i sprawdzeń, wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody oraz straty wynikłe w związku z wykonywanymi robotami. Cena ofertowa jest to wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w określonym terminie wraz z podatkiem VAT. 2.28 Zatrudnienie na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ziemne, b) roboty montażowe. 2.29 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 2.28. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.30 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 2.28 w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - powinna jednak zawierać: imię i nazwisko osób, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.). 2.31 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.28 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.28 czynności. 2.32 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w SIWZ, w wysokości: 3.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. ul. Adama Mickiewicza 2, 58-150 Strzegom. SANTANDER BANK POLSKA S.A. O/Strzegom Nr 98 1090 2343 0000 0001 3585 0989 w tytule: wadium na budowę toru rowerowego DIRT-PARK przy ul. Parkowej w Strzegomiu. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia ……….. - do dnia ………..", e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wierzytelność z tytułu ww. gwarancji lub poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej. 9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach