Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302, , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2017-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, , fax. +48324224124
REGON: 276255430 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa toru do jazdy na rolkach i wrotkach na terenie „Błoni” w Rybniku, w dzielnicy Paruszowiec-Piaski – II etap. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa toru do jazdy na rolkach i wrotkach na terenie „Błoni” w Rybniku, w dzielnicy Paruszowiec-Piaski – II etap. Przedmiotem zamówienia jest realizacja II etapu budowy toru rolkowego, polegająca na zagospodarowaniu terenu w środku i na zewnątrz istniejącej i ogrodzonej nawierzchni asfaltowej wybudowanej w I etapie. W celu zapoznania się ze stanem istniejącym do dokumentacji przetargowej załączono dokumentację zdjęciową. Zamawiający zwraca uwagę, że część robót będzie wykonywane wewnątrz toru, stąd w celu zabezpieczenia istniejącej nawierzchni asfaltowej należało będzie wykonać tymczasową drogę dojazdową na całej szerokości jezdni. Droga ta będzie stanowiła jedyny dojazd do ternu wewnątrz toru. Zarówno budowa drogi dojazdowej, jak i pozostałych elementów zagospodarowania, została opisana w przedmiarze robót, który stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Dodatkowo zamawiający załączył do dokumentacji przetargowej rysunkową analizę poszczególnych etapów realizacji zadania, oraz plan sytuacyjny docelowego zagospodarowania terenu. W tym etapie będzie należało wykonać: 1. Oświetlenie terenu, 2. Drogę tymczasową - wjazd na teren wewnętrzny toru rolkowego. 3. Asfaltowy plac do ćwiczeń wewnątrz toru. 4. Drenaż francuski wokół palcu do ćwiczeń. 5. Ukształtowanie terenu wewnątrz toru. 6. Chodnik z kostki betonowej łączący wewnętrzny plac do ćwiczeń z zlokalizowanym na zewnątrz placem stanowiącym zaplecze toru. 7. Plac jak wyżej, również z kostki betonowej. 8. Plac manewrowy i dojazd w technologii nawierzchni grysowej, na osnowie z geokraty. 9. Chodnik wokół toru w technologii nawierzchni grysowej, na osnowie z geokraty. W ramach zamówienia będzie również należało teren obsiać trawą, a na niektórych powierzchniach ułożyć trawę naturalną z rolki. Szczegółowy zakres robót opisano w przedmiarze robót. Po wybudowaniu wyżej wymienionych nawierzchni, będzie należało dokonać inwentaryzacji geodezyjnej zagospodarowania terenu w formie operatu, który zostanie przekazany do miejskiego (powiatowego) ośrodka geodezyjnego. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i urządzenia. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że obiekt będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych, z zastrzeżeniem, że jego podstawową funkcją będzie jazda na rolkach i wrotkach. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - niwelacja terenu, - przygotowanie podłoża konstrukcyjnego, - budowa nawierzchni, - budowa instalacji i sieci elektrycznych, - czynności operatorów sprzętu zmechanizowanego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 15.000 (piętnaście tysięcy) PLN
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa fragmentu istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 43 w ramach Zabrzańskiego Budżetu Obywatelskiego – X Edycja – wniosek P0028
Dodano: 2024-07-10 - Przebudowa istniejącego boiska przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa istniejącego boiska przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2024-07-01 - „Modernizacja kompleksu boisk przy ul. Kadłubowej 15 w Bieruniu”
Dodano: 2024-06-06 - Wykonanie nowego boiska dla Akademii „LGKS 38 Podlesianka” w ramach Budżetu Obywatelskiego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-05-07 - Roboty remontowe band drewnianych na zeskoku i wybiegu zespołu skoczni narciarskich Skalite
Dodano: 2023-10-03 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w Gilowicach
Dodano: 2023-09-20 - REMONT OBIEKTU WIELOFUNKCYJNEGO MOJE BOISKO ORLIK 2012 W KALETACH
Dodano: 2023-07-17 - Przebudowa istniejącego boiska przy Szkole Podstawowej nr 36 przy pl. Warszawskim 6 w ramach zadania ZBO 2022 – Boisko naszych marzeń
Dodano: 2023-06-16 - REMONT OBIEKTU WIELOFUNKCYJNEGO MOJE BOISKO ORLIK 2012 W KALETACH
Dodano: 2023-05-24