Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2017-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 276255430 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa torów do mini-golfa w dzielnicy Popielów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zabudowanie na terenie obiektu miejskiego w Rybniku, w dzielnicy Popielów przy ul. S. Konarskiego, torów do mini-golfa wg pomysłu zamawiającego lub własnej koncepcji zgodnej z zamierzeniem zamawiającego, które zostało opisane na załączonych do postępowania przetargowego rysunkach. Wykonawca chcący zastosować rozwiązanie zbliżone do propozycji zamawiającego będzie musiał – na etapie realizacji – wykazać się różnorodnością zastosowanych rozwiązań funkcjonalnych torów, a podstawą uznania równoważności będzie minimalna całkowita powierzchnia 9 wybudowanych obiektów. Teren, na którym zostaną zlokalizowane obiekty jest ogrodzony i zajmuje powierzchnię około 2000 m2, z czego na zabudowanie torów została zarezerwowana powierzchnia około 800 m2. Zadanie jest realizowane z budżetu obywatelskiego, projekt pod nazwą „Pole do mini golfa – utworzenie miejsca aktywności fizycznej w dzielnicy Popielów.” Zakres zamówienia: - przygotowanie podłoża (wykop i podbudowa pod tor – założono, że tory będą układne na gruncie, na 10 cm warstwie zagęszczonego piasku. W przypadku zastosowania rozwiązań systemowego budowy torów, wymagamy dostosowania się do ich technologii posadowienia na gruncie, zgodnie z wytycznymi producenta); - odwóz i utylizacja ziemi wydobytej z wykopu (najbliższe składowisko znajduje się w odległości 26 km); - zabudowanie torów - 9 kpl.; - uporządkowanie terenu wokół zabudowanych torów (zasypanie, zagrabienie); - zabudowanie tablicy z zasadami gry – 1 szt.; - dostawa zestawów do gry w mini-golfa (kij + piłeczka) – 9 kpl. Podstawowe wymagania i uwagi: - tory całoroczne, zabudowane na gruncie i odporne na zewnętrzne warunki atmosferyczne; - zastosowane materiały muszą być odporne na promieniowanie UV; - minimalna gwarancja 36 miesięcy. Technologia i materiały: - możliwe do zastosowania materiały konstrukcyjne i wykończeniowe: beton, drewno, kompozyt (w tym HPL), tworzywa sztuczne, stal nierdzewna, stal ocynkowana i malowana proszkowo, aluminium; - tory muszą posiadać burty ograniczające możliwość wypadniecie piłeczki toczonej po nawierzchni; - nawierzchnia torów ze sztucznej trawy lub wykładzina do zastosowania na zewnątrz – w obydwu przypadkach w kolorze zielonym. W uzupełnieniu opisu przedmiotu zamówienia prosimy o zapoznanie się z załączonymi rysunkami i przedmiarem robót, na podstawie którego należy dokonać wyceny przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem uwag i wymagań zawartych w niniejszym opisie. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że obiekt jest dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Tory będą zabudowane na terenie płaskim, który nie stwarza żadnych barier do korzystania z nich wszystkim użytkownikom, w tym osobom niepełnosprawnym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i wyposażenie. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - montaż torów do mini-golfa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Kosztorys ofertowy. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Miasteczku Śląskim”
Dodano: 2024-05-09 - Budowa „Parku Ryszard” w Pszowie – Etap I i Dostosowanie przestrzeni publicznej do potrzeb społecznych poprzez budowę „Parku Ryszard” w Pszowie – Etap II
Dodano: 2024-03-27 - „REWITALIZACJA TERENU REKREACYJNEGO „POHULANKA” W MYSZKOWIE – BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ”
Dodano: 2024-03-05 - Przebudowa ogólnodostępnego boiska w Hażlachu - budowa trybun
Dodano: 2024-01-07 - Przebudowa ogólnodostępnego boiska w Hażlachu - budowa trybun
Dodano: 2023-12-18 - „Modernizacja nawierzchni boiska trawiastego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Miasteczku Śląskim”
Dodano: 2023-10-27 - Budowa wodnego placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzony III
Dodano: 2023-09-29 - Modernizacja zewnętrznej infrastruktury sportowej przy Szkole Sportowej nr 41 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2023-09-28 - Budowa siłowni plenerowych na terenie Gminy Rudziniec
Dodano: 2023-09-14 - Pumptrack przy ul. Ks. Biskupa Czesława Domina i Stefana Żeromskiego w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2023-07-12