Przetargi.pl
Budowa toalety miejskiej

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2012-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa toalety miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:dostarczenie, montaż i uruchomienie prefabrykowanej automatycznej toalety miejskiej (publicznej) wraz z wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zamówienia oraz odpowiednim dostosowaniem istniejącej infrastruktury w zakresie i w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, określonych w dokumentacji projektowej, w tym: ? rozbiórkę istniejącego obiektu wraz z wyposażeniem, ? demontaż instalacji elektrycznej i sanitarnej, ? wykonanie płyty fundamwntowej żelbetowej, ? montaż prefabrykowanej toalety wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną i elektryczną, ? budowę chodnika, ? budowę przyłącza wodno-kanalizacyjnego, ? budowę zasilania w energię elektryczną, ? przywrócenie terenu objętego budową do stanu pierwotnego. Realizacja zadania obejmuje : - rozbiórkę istniejącego obiektu wraz z demontażem instalacji elektrycznej, wodociagowej, kanalizacyjnej, - dostarczenie, montaż i uruchomienie prefabrykowanej, automatycznej toalety publicznej, - wykonanie robót budowlanych związanych z montażem toalety, - dostosowanie istniejącej infrastruktury w zakresie i lokalizacji określonych w dokumentacji projektowej, - wykonanie chodnika umożliwiającego dojście lub dojazd do toalety, - wykonanie gwarancyjnych przeglądów technicznych toalety. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1.- roboty ziemne : - roboty pomiarowe, - wykop pod fundament w formie płyty żelbetowej, - zasypanie wykopów, 2.- roboty żelbetowe: - wykonanie podsypki piaskowej pod płytą żelbetową, - warstwa chudego betonu, - izolacja przeciwwilgociowa, - płyta fundamentow żelbetowa , - izolacja pozioma z 2-ch warstw lepiku, 3.- dostarczenie i montaż, fabrycznie nowej, gotowej do użytku, wolnostojącej, prefabrykowanej, bezobsługowej wymagającej jedynie okresowych przegladów serwisowych, automatycznej toalety publicznej, spełniającej wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, przystosowanej do korzystania przez osoby niepełnosprawne, komletnie wyposażonej: - w pełną automatykę tj. w urządzenia sterowane elektronicznie, w tym: - automatyczne drzwi wejściowe otwierane na przycisk i automatycznie zamykające się, połączone z elektronicznym poborem monet, sterownikiem stanu toalety (WOLNE, ZAJĘTE, NIECZYNNE), ograniczeniem czasu użytkowania oraz funkcji oświetlenia, wentylacji i czyszczenia, wyposażone zgodnie z dokumentacją projektową, - muszlę ustępową z automatycznym spłukiwaniem oraz myciem, suszeniem i dezynfekcją deski sedesowej, - automatycznym podajnikiem papieru, - automatycznym zespołem umywalkowym z funkcją sekwencyjnego podawania mydła, ciepłej wody i suszenia rąk, - systemem alarmowy połaczony z automatycznym otwarciem drzwi oraz system zdalnego powiadamiania służb miejskich poprzez wysyłanie wiadomości SMS, - pochwyty dla niepełnosprawnych, - przewijak dla niemowląt - podnoszony, - daszek zewnetrzny nad wejściem, - instalacje: wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, wentylację grawitacyjną i mechaniczną, ogrzewania, alarmową, powiadamiania GSM, elektryczną, - w urządzenia: - muszlę ustępową automatycznie spłukiwaną z dezynfekowaną deską sedesową, - automatyczny podajnik dpapieru toaletowego, elektryczny oraz ręczny zapasowy podajnik papieru, - umywalkę z automatycznym uruchamianiem wody za pomocą sensora, dozownikiem mydła i suszarką do rąk ciepłym powietrzem, - kratkę ściekową i złączką do wężą oraz wężem giętkim z końcówką do zmywania, - pojemnik na śmieci, - lustro, - wieszaki ubraniowe, - szczotkę do ręcznego doczyszczania muszli ustępowej, - dyfuzor zapachów, - plan higieny, - komplet startowy narzedzi, - komplet środków czystości, - w czytelne informacje dla użytkownika (instrukcje), - system zabezpieczeń, - sygnalizację awarii, - automatyczne oświetlenie wewnętrzne i awaryjne, 4.- dostarczenie i montaż stojaka na rowery, 5.- wykonanie przyłącza wodociągowego: - roboty ziemne (wykopy z zasypaniem), - montaż rur wraz z ich uzbrojeniem, - montaż zestawu wodomierzowego, - próby drożności i szczelności, - dezynfekcja przyłącza, 6.- wykonanie przyłacza kanalizacji sanitarnej: - roboty ziemne (wykopy, zasypanie), - montaż rur kanalizacyjnych wraz z ich uzbrojeniem, - wykonanie studzienki rewizyjnej kompletnie wyposażonej, 7.- chodnik z kostki betonowej kolorowej gr 6cm stanowiący dojście do toalety, umożliwiający wjazd wózkiem, 8.- rozbiórkę istniejącej toalety wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem zdemontowanej toalety w siedzibie KGK Kozienice przy ul. Przemysłowej 15, 9.- demontaż instalacji elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej, 10.- odłączenie istniejących instalacji od sieci zewnętrznych, 11.- wyposażenie toalety w czytelną instrukcję użytkowania min. w trzech językach (polskim, angielskim i niemieckim), 12.- szkolenie pracowników KGK w zakresie obsługi toalety, 13.- kompleksową obsługę geodezyjną zachowując postanowienia Roz.M.G.P.iB. z dn.21.02.1995r (Dz. U. nr 25 poz.133) w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie, w tym czynności geodezyjne obowiązujące w budownictwie, w tym: - prace przygotowawcze, - prace pomiarowe poparte wpisami w dzienniku budowy, - bieżąca obsługa geodezyjna budowy, - na żądanie wykonawcy i inwestora kontrolne pomiary elementów inwestycji, - geodezyjna inwentaryzacja robót ulegających zakryciu oraz geodezyjna sytuacyjno-wysokościowa inwentaryzacja powykonawcza, wraz z podziałem szczegółowym na rodzaj i ilości wykonanych robot w podziale na branże - wg wymagań inspektora nadzoru lub Zamawiającego, - dokumentacja geodezyjno - kartograficzna obiektu w formie i zakresie przewidzianym wymaganymi przepisami obowiązującymi na dzień odbioru zadania w podziale na części dotyczące przebiegu inwestycji, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, - przekazanie zamawiającemu 5 kompletów kopii mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zarejestrowanej w Starostwie wraz z wykazem określającym ilości wykonanych robót z podziałem na branże, rodzaje robót, średnice w zakresie terenu objętego robotami, - wykonanie czynności geodezyjnych w okresie rękojmi i gwarancji dla robót budowlanych, 14.- wykonanie robót pomocniczych, w tym: ? nieodpłatne przeglądy i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów i urzadzeń w ramach gwarancyjnych przeglądów technicznych , ? poniesienie kosztów związanych z oznakowaniem terenu budowy zgodnym z przepisami, ? wywózka materiałów odpadowych (gruzu, gałęzi, karpin, dłużyc oraz innych) pochodzących z placu budowy i ich utylizacja, ? wykonanie przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót, ? przejęcie na siebie odpowiedzialności za szkody wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami, ? powiadomienie z 2 tygodniowym wyprzedzeniem właścicieli urządzeń podziemnych , naziemnych i podziemnych oraz mieszkańców sąsiednich posesji o terminie prowadzenia robót i ewentualnych niedogodnościach z nimi zwiazanych (kopię powiadomień należy przekazać Zamawiającemu), ? Wykonawca na własny koszt dokona odkrywki elementów robót bidzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, ? spełnienie warunków określonych przez ZWiK w Kozienicach, ? uporządkowanie terenu bezpośrednio przylegającego do placu budowy, ? prowadzenie prób, pomiarów, sparwdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi na własny koszt, ? uzgadnianie w formie pisemnej z autorem dokumentacji projektowej wszelkich zmian lub odstępstw od dokumentacji projektowej po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu. UWAGA - przy obliczeniu ceny oferty należy uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do prawidłowego funkcjonowania toalety, w tym określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót pomocniczych, niezbędnych do wykonania i eksploatacji zadania, w tym do : - wykonania robót towarzyszących związanych z inwestycją - robót związanych z przygotowaniem placu budowy, robót związanych z utrudnieniami wynikłymi w trakcie realizacji zadania - w przypadku wystąpienia utrudnień - ich likwidacja /-demontaż oraz wykonania robót odtworzeniowych po likwidacji utrudnień - w tym urządzeń kolidujących z przedmiotem umowy , uporządkowanie obszaru objętego robotami oraz sąsiadującego z pozostałości po prowadzonych robotach, na bieżąco porządkowanie teren po wykonanych robotach , zabezpieczenia przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w sposób skuteczny obiektu wraz z jego poszczególnymi elementami, - wykonania przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez obowiązujące w dacie przyjęcia przedmiotu umowy normy i inne przepisy podmiotowe, - prowadzenie robót w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem terenów sąsiadujących z inwestycją, - przez cały czas realizacji inwestycji trwałe, właściwe oznakowanie prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Do obowiązku Wykonawcy należy: ? urządzenie i zabezpieczenie obszaru objętego robotami ponosząc koszty z tym związane - w tym zużycia energii elektrycznej i wody, wykonania i utrzymania na swój koszt wszelkich osłon, ogrodzenia, oznakowania i innych usług które może potrzebować do wykonania robót objętych niniejszą umową/, ? niezwłoczne wykonanie robót koniecznych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, ? prowadzenie robót w sposób nie powodujący zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia, nie powodując szkodliwych zmian w środowisku naturalnym, ? pełna odpowiedzialności za obszar objęty robotami z chwilą jego przejęcia, ? przyjęcie na siebie odpowiedzialności za szkody wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami, ? podejmowanie wszelkich środków zapobiegawczych wymaganych przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z terenem budowy, ? zapoznanie się z umiejscowieniem wszystkich istniejących sieci przed rozpoczęciem jakichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące uzbrojenie, ? zabezpieczenie teren budowy przejmując skutki finansowe z tego tytułu, w tym zabezpieczenie go pod względem bhp , wykonanie potrzebnych miejsc składowania materiałów we własnym zakresie i na własny koszt, po zakończeniu robót uporządkowanie obszaru objętego robotami i terenu z nim bezpośrednio sąsiadującego oraz miejsc składowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach