Przetargi.pl
Budowa tężni wraz z komorą solną oraz zagospodarowanie terenu

Gmina Miasta Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 61 49 100 , fax. 014 611 83 99
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 2
    32700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 61 49 100, fax. 014 611 83 99
    REGON: 52389600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa tężni wraz z komorą solną oraz zagospodarowanie terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: „Budowa tężni wraz z komorą solną oraz zagospodarowanie terenu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 6 Dziedzictwo regionalne Działanie 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu Poddziałanie 6.3.1 Rozwój lokalnych zasobów subregionów – SPR”. 2. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie obiektu tężni solankowej wraz z towarzyszącymi obiektami rekreacyjnymi, obiektami małej architektury i elementami infrastruktury technicznej, 3. W ramach niniejszego zamówienia wydzielone zostały następujące etapy: 1) Etap I: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń na budowę, 2) Etap II: wykonanie na podstawie w/w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, robót budowlanych i zgłoszenie ich zakończenia robót odpowiedniemu organowi administracji publicznej/ uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 4. W zakres prac wchodzi: 1) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 14 dni od zawarcia umowy wg. wzoru załączonego do SIWZ i przedstawienie go do akceptacji zamawiającemu. 2) Rozruch instalacji i oddanie obiektów do eksploatacji, 3) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, 4) Zgłoszenie zakończenia robót odpowiedniemu organowi administracji publicznej/uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 5) Przeszkolenie technika serwisowego/stałej obsługi technicznej z obsługi niezbędnej infrastruktury tężni, 6) Przegląd (3x w roku) i usługi konserwacyjne oraz serwisowe w okresie gwarancji. 5. Zadanie inwestycyjne zawierać będzie m.in. następujące elementy: 1) tężnię z komorą inhalacyjną, 2) układ komunikacyjny, 3) plac manewrowy, 4) zieleń, 5) obiekty sportowe (boisko do piłki nożnej oraz boisko wielofunkcyjne do gry w piłkę ręczną, siatkową, nożną, koszykówkę, tenisa), 6) plac zabaw z siłownią zewnętrzną. 6. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych oraz do dnia upływu okresu gwarancji na roboty budowlane, bez naliczania dodatkowych kosztów. 7. Do obowiązków wykonawcy należał będzie również rozruch tężni na wiosnę 2019 r. w tym uzupełnienie solanki (przy odpowiednich warunkach atmosferycznych nie później niż do 31 marca 2019r.) 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy, wraz z załącznikami, obejmujący opis przedsięwzięcia inwestycyjnego, przeznaczenie robót budowlanych oraz stawiane wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne oraz wzór umowy. 9. Oprócz wymagań zawartych w programie funkcjonalno - użytkowym Zamawiający wymaga aby projektowana przestrzeń publiczna obiektu tężni sprzyjała integracji i aktywności osób mających ograniczenia sensoryczne ( m.in. wady wzroku, słuchu, orientacji przestrzennej): 1) Na ciągach pieszych prowadzących do tężni oraz w obrębie przestrzeni publicznej całego obiektu należy zastosować system informacji fakturowej, składający się z kombinacji ścieżek kierunkowych, pól ostrzegawczych i informacyjnych, które są możliwe do wykrycia stopą lub końcówką białej laski przez osoby niewidome i słabowidzące. Dodatkowo dla lepszego rozpoznawania oznaczeń fakturowych przez osoby z krótkowzrocznością winien zostać zastosowany kontrast barwny z nawierzchnią ciągów pieszych. 2) Przy wejściu na teren obiektu należy umieścić tablicę informacyjną z mapą dotykową z opisem pismem Braille’a lub makietą przestrzeni publicznej tężni. Tablica informacyjna powinna posiadać zabezpieczenie dolnej krawędzi przed niekontrolowanym wejściem (uderzeniem głową) osoby niewidomej. 3) Wejście do komory solnej (inhalacyjnej) należy oznaczyć wyczuwalną fakturą i kontrastem barwnym. 4) W pobliżu biletomatu należy zaprojektować i wykonać dotykowy panel informacyjny dla osób z dysfunkcją wzroku, umożliwiający samodzielne korzystanie z komory solnej przez osoby z ograniczeniami sensorycznymi. 10. Dokumentacja projektowa dla ww. inwestycji musi uwzględniać potrzeby osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji robót budowlanych, osoby wykonujące proste prace fizyczne przy robotach budowlanych, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 12. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty. 1. Dowody potwierdzające równoważność oferty w przypadku oferowania materiałów równoważnych, o których mowa w XII pkt 7 SIWZ (jeżeli dotyczy): 2. Zobowiązanie innych podmiotów – na załączniku Nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 3. Informacja dotyczącą podwykonawstwa - na załączniku Nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie; 5. Wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepis o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a. w VI.2. pkt 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) w VI.2. pkt 4,5 - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. b) w VI.2. pkt 3 - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w VI.2. pkt 1, składa dokument, o którym mowa w VI.5. pkt 1 pkkt 1 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach