Przetargi.pl
Budowa tężni solankowej na „Wielorybku” - Osiedle Tysiąclecia pomiędzy ul. Jagiellońską i ul. L. Czarnego wraz z niezbędną infrastrukturą – Etap I

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
    REGON: 59064823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.bip.radomsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa tężni solankowej na „Wielorybku” - Osiedle Tysiąclecia pomiędzy ul. Jagiellońską i ul. L. Czarnego wraz z niezbędną infrastrukturą – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę tężni solankowej na „Wielorybku” - Osiedle Tysiąclecia pomiędzy ul. Jagiellońską i ul. L. Czarnego. Czwarta Edycja Budżetu Obywatelskiego. Zadanie należy wykonać zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót opracowanymi przez firmę: INVEST mgr inż. Grzegorz Piwnik, Usługi w zakresie architektury i inżynierii, 97-500 Radomsko, ul. Architektów 26a oraz zasadami wiedzy technicznej. W/w zadanie podzielono na etapy. Niniejsze zamówienie dotyczy ETAPU I, której treść określono w załączniku graficznym i obejmuje: 1) budowę jednej tężni solankowej „A” (środkowej) o konstrukcji drewnianej posadowionej na płycie żelbetowej, 2) wykonanie opaski o nawierzchni żwirowej wokół płyty żelbetowej tężni. W miejscach przewidzianych na budowę kolejnych tężni wysiew trawy, 3) budowę przyłącza wodociągowego i bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe, 4) budowę instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz instalacji solankowej do tężni „A”, 5) montaż zbiornika na solankę o min. poj. 14270 dm3 z PE-HD oraz zbiornika retencyjnego przelewowego o min poj. 5330 dm3 z PE-HD, 6) budowę instalacji elektrycznej pozalicznikowej, montaż i podłączenie rozdzielni elektrycznej, montaż instalacji elektrycznej zasilającej tężnię „A”, 7) przesadzenie/usunięcie roślinności kolidującej z inwestycją 8) obsianie terenu trawą 9) montaż dwóch ławek i dwóch koszy 10) wykonanie pierwszego napełnienia zbiornika solanką o stężeniu w zakresie 4-10%, posiadającą atest PZH. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawierają: 1) wzór/ projekt umowy – dodatek nr 8 do SIWZ, 2) projekt budowlano-wykonwczy branży architektoniczno-konstrukcyjnej wraz z opinią geotechniczną - dodatek nr 10 do SIWZ w zakresie określonym w załączniku graficznym- dodatku nr 14 do SIWZ, 3) projekt budowlano-wykonwczy branży sanitarnej – dodatek nr 11 do SIWZ w zakresie określonym w załączniku graficznym- dodatku nr 14 do SIWZ, 4) projekt budowlano-wykonwczy branży elektrycznej - dodatek nr 12 do SIWZ w zakresie określonym w załączniku graficznym- dodatku nr 14 do SIWZ, 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branży: architektoniczno-konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej - dodatek nr 13 do SIWZ w zakresie określonym w załączniku graficznym- dodatku nr 14 do SIWZ, 6) załącznik graficzny - dodatek nr 14 do SIWZ 3. Ze względu na charakter wynagrodzenia ( ryczałt ) funkcję informacyjną pełni: 1) Przedmiar robót – stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, Zamawiający informuje ponadto, że stanowiący część dokumentacji przetargowej przedmiar robót (dodatek nr 9 do SIWZ) ma wyłącznie znaczenie poglądowe. 2) Projekt zieleni - stanowiący dodatek nr 15 do SIWZ, 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracowników fizycznych niezbędne do wykonania robót opisanych w SIWZ tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierownika budowy, dostawców materiałów budowlanych, dostawców urządzeń. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze/projekcie umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Na etapie realizacji umowy wykonawca (podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 13 wzoru/projektu umowy stanowiącej dodatek nr 8 do SIWZ złożyć stosowne oświadczenie dot. spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jak w zamówieniu podstawowym tj.: polegających m.in. na wykonaniu robót przygotowawczych i rozbiórkowych; wykonaniu robót dotyczących budowy/przebudowy sieci/przyłączy/instalacji wodno-kanalizacyjnej, przyłączy/instalacji solankowej, wykonaniu robót dotyczących budowy/przebudowy sieci/przyłączy/instalacji elektrycznych, montażu małej architektury, budowy tężni solankowych, z tym że wartość przewidzianych w/w zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą. 6. Wartość całego zamówienia obejmująca swym zakresem całość zamierzenia określonego w dokumentacji projektowej pn. „Budowa obiektów małej architektury tężni solankowych, ławek, koszy, ogrodzenia wraz z niezbędnymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi i elektrycznymi, instalacją elektryczną pozalicznikową, bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe na działce o nr ewid. 420, obręb 27 Radomsko”, ustalona w czasie wykonywania dokumentacji projektowej, przez Jednostkę Projektową wynosi: 689 063,97 zł netto. Przedmiotem niniejszego postępowania jest: „Budowa obiektów małej architektury tężni solankowych, ławek, koszy, ogrodzenia wraz z niezbędnymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi i elektrycznymi, instalacją elektryczną pozalicznikową, bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe na działce o nr ewid. 420, obręb 27 Radomsko”, tj.: ETAP I, dla którego: wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 402 528,81 zł netto, co w oparciu o średni kurs złotego do euro, ustalony Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 28 grudnia 2017r. (Dz.U. z 2017r. poz. 2477), gdzie 1 euro = 4,3117 PLN stanowi równowartość 93 357,33 euro w tym wartość niniejszego zamówienia podstawowego ustalona została w dniu 21-08-2019r. na kwotę 268 352,54 zł netto, co w oparciu o średni kurs złotego do euro, ustalony Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 28 grudnia 2017r. (Dz.U. z 2017r. poz. 2477), gdzie 1 euro = 4,3117 PLN stanowi równowartość 62 238,22 euro” i wartość zamówień przewidywanych na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy ( 50% zamówienia podstawowego) 134 176,27 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) oświadczenia Wykonawcy, czy wybór złożonej przez Wykonawcę oferty zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 SIWZ – (formularz ofertowy), 5) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach