Przetargi.pl
Budowa targowiska w miejscowości Wiązowna w celu promocji produktów lokalnych

Gmina Wiązowna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5125800 , fax. 22 5125802
  • Data zamieszczenia: 2017-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
    ul. Lubelska 59
    05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
    tel. 22 5125800, fax. 22 5125802
    REGON: 013268994
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl; http://bip.wiazowna.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa targowiska w miejscowości Wiązowna w celu promocji produktów lokalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa budynku ogólnodostępnego targowiska gminnego w Wiązownie wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach nr ew. 200/4, 200/3 i części dz. nr ew. 200/1 obr. Wiązowna Gminna, gm. Wiązowna, zgodnie z wytycznymi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2. Zakres rzeczowy Przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) sporządzenie projektów budowlanych w konsultacji z Zamawiającym, 2) wykonanie dokumentacji inżyniersko- geologicznej dla obiektu, 3) wykonanie inwentaryzacji zieleni i uzyskanie decyzji o wycince drzew i krzewów, 4) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na budowę przedmiotowej inwestycji, 5) opracowanie projektu budowlanego, wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym na wykonanie wylotu do odprowadzenia wód opadowych i roztopowych do Starorzecza rzeki Mieni 6) wykonanie wielobranżowych projektów wykonawczych wraz z wymaganymi uzgodnieniami w zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, jakim jest uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z przeznaczeniem – w 4 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF oraz w formie edytowalnej np. .doc, .dwg., 7) wykonanie kosztorysów inwestorskich i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 w egz. w wersji elektronicznej, 8) wykonanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 9) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wg sporządzonych opracowań projektowych, 10) wykonanie robót budowlanych, zgodnie z opracowaną kompletną dokumentacją projektową, przyjętą przez Zamawiającego protokołem odbioru dokumentacji, których rezultatem będzie wybudowanie obiektu z zagospodarowaniem terenu wraz ze wszystkimi robotami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz przekazania przedmiotowej inwestycji do eksploatacji, 11) wyposażenie obiektu zgodnie z zakresem rzeczowo-ilościowym asortymentu/ wyposażenia, niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz wymaganego do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 12) wykonanie dokumentacji powykonawczej budowy objętej przedmiotem umowy, 13) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień niezbędnych do uzyskania użytkowania obiektu. 3. W ramach przedmiotu zamówienia, (o którym mowa w pkt 4.2. powyżej) zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) przygotowanie placu budowy, w tym: a) organizacja ruchu w otoczeniu budowy, b) zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, c) ogrodzenie placu budowy, d) urządzenie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy, e) umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, przy ciągach komunikacyjnych, na ogrodzeniu placu budowy lub innym widocznym miejscu w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, tablic informacyjnych o realizacji inwestycji, f) ochronę budowy. 2) budowę obiektu zgodnie z wykonaną dokumentacją oraz PFU, a w szczególności: a) wykonanie niezbędnych wycinek pod budynek, wiatę targową i miejsca parkingowe, a także wykonanie nasadzeń zastępczych, b) uzgodnienie, uzyskanie pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu i wykonanie nowych przyłączy: - energetycznego – kablowego z ul. Ogrodowej lub Lubelskiej, - przebudowa linii napowietrznej eNA z ul. Ogrodowej, - telekomunikacyjnego z ul. Ogrodowej lub Lubelskiej, - kanalizacyjnego - do sieci kanalizacji sanitarnej, - przyłącze wody - wodociąg w ulicy Ogrodowej, - gazowe – w ulicy Ogrodowej. c) wykonanie niezbędnych rozbiórek nawierzchni bitumicznych i z kostki brukowej, d) wykonanie robót ogólnobudowlanych związanych z budynkiem targowiska oraz wiaty nad placem targowym, e) wykonanie niezbędnych nawierzchni utwardzonych z kostki i nawierzchni bitumicznych w tym: powierzchni handlowej zadaszonej otwartej, wewnątrz budynku, ciągów pieszych wokół budynku, dojazdu do budynku, miejsc parkingowych, placu przed budynkiem, f) wykonanie utwardzonego placu wraz z wiatą śmietnikową na gromadzenie odpadów stałych, g) wykonanie projektu zjazdu na ul. Ogrodową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu, h) wykonanie części nawierzchni bitumicznej dla obsługi wiaty śmietnikowej, i) wykonanie urządzenia wodnego – wylotu do odprowadzenia wód opadowych i roztopowych do starorzecza rzeki Mieni, j) wykonanie oświetlenia zewnętrznego w postaci opraw elewacyjnych, k) wykonanie rurociągu odprowadzającego wodę z terenu parkingów i dróg dojazdowych i podłączenie do urządzenia wodnego, l) montaż pozostałych elementów małej architektury w postaci: koszy na śmieci, ławek, stojaków na rowery, ł) zamontowaniu w zadaszeniu wiaty śmietnikowej siatki systemowej, bramy dwuskrzydłowej i furtki, m) wykonanie oświetlenia zewnętrznego w postaci latarni parkowych, n) wykonanie nawierzchni trawiastych płaskich, o) wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.), p) opracowanie świadectwa energetycznego budynku oraz instrukcji przeciwpożarowej. 4.4. Targowisko przeznaczone będzie dla mieszkańców gminy, osób przejezdnych, a przede wszystkim dla rolników pod sprzedaż produktów rolno-spożywczych oraz produktów rolno-spożywczych wyprodukowanych w systemie rolnictwa ekologicznego. 4.5. Targowisko zostanie oznaczone nazwą „Mój Rynek” i oznaczone unijnym logo produkcji ekologicznej. 4.6. Obszar inwestycji obejmuje działki nr ew. 200/4. 200/3 i część dz. nr ew. 200/1 w obrębie geodezyjnym Wiązowna Gminna, miejscowości Wiązowna, gm. Wiązowna. 4.7. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 4.8. Płatności za wykonane roboty budowlane będą realizowane w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego Harmonogram Rzeczowo-Finansowy robót budowlanych, który stanowić będzie załącznik do umowy. 4.9. W celu prawidłowego ustalenia wartości poszczególnych elementów rozliczeniowych występujących w Harmonogramie Rzeczowo-Finansowym Wykonawca przed podpisaniem umowy jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu kalkulację cenową złożonej oferty przetargowej. 4.10. W roku 2017 nie przewiduje się dla Wykonawcy żadnej płatności. W 2018 roku łączne płatności nie przekroczą kwoty brutto 600.000,00 zł. Pozostałe płatności wynikające z oferty wykonawcy będą realizowane w 2019 r. Planowana częstotliwość dokonywanych płatności częściowych - nie częściej niż co dwa miesiące. 4.11. Przedmiotowe zamówienie będzie współfinansowane z budżetu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie w wysokości 999 453,00 zł w ramach udzielonej Gminie Wiązowna dotacji na realizację operacji typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury” objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. W przypadku utraty przez Zamawiającego dotacji z budżetu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie przeznaczonej na współfinansowanie przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności niewykonania przedmiotu umowy w terminie umownym zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości utraconej dotacji. 4.12. W przypadku, jeżeli SIWZ – program funkcjonalno- użytkowy wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu materiałów lub urządzeń równoważnych. 4.13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211350-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Otwocku nr rachunku 59 8001 0005 2003 0020 0592 0012, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WI.271.20.2017.JS Budowa targowiska w miejscowości Wiązowna w celu promocji produktów lokalnych". 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 10.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach