Przetargi.pl
Budowa targowiska stałego w mieście Siechnice dofinansowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na 2007- 2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa targowiska stałego w mieście Siechnice dofinansowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na 2007- 2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa targowiska stałego w mieście Siechnice wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Docelowy zakres zadania inwestycyjnego obejmuje zagospodarowanie terenu obejmujące m.in. budowę placu targowego z małymi obiektami kubaturowymi (stanowiska targowe) oraz wszystkimi elementami wyposażenia placu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności zakres opisany w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dwa etapy wg dokumentacji projektowej), tj: : 1)Etap A - obejmujący cały obszar placu miejskiego z niezbędną infrastrukturą techniczną z wyłączeniem zagospodarowania obszaru wyodrębnionego targowiska miejskiego Mój Rynek 2)Etap B Inwestycji obejmuje zagospodarowanie terenu z elementami małej architektury i zieleni urządzonej w tym realizację zagospodarowania terenu stałego targowiska miejskiego Mój Rynek oraz oświetlenia terenu obszaru targowiska. W ramach etapu B wykonane zostaną wszystkie elementy sieci zewnętrznych (kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, sieć elektryczna i oświetlenia terenu, sieć wodociągowa, przyłącze kanalizacji sanitarnej). Zamawiający wyłącza z zakresu zadania dostawę i montaż automatycznych toalet publicznych oraz tymczasowych stoisk targowych. 2.Zamawiający nie przewiduje etapowania inwestycji zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej (etap A i etap B). Cały zakres robot będzie realizowany w ramach jednego zadania, które będzie podzielone na 3 części wg harmonogramu rzeczowo-finansowego: 1)Część 1: a)wszystkie roboty ziemne wraz z wykonaniem sieci i przyłączy kanalizacyjnych, wodnych i elektroenergetycznych oraz innych elementów infrastruktury związanej z wyposażeniem placu, b)fundamenty pod elementy wyposażenia placu (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, słupki ograniczające wjazd na plac, oświetlenie terenu, stoiska targowe i toalety), c)podbudowy pod nawierzchnie utwardzone z kostki betonowej, d)przygotowanie terenu pod nasadzenia, 2)Część 2: a)wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, Uwaga: zagospodarowanie terenu objętego niniejszym postępowaniem jest kontynuacja wykonanego wcześniej zagospodarowania placu przy Ratuszu - siedzibie Urzędu Miejskiego w Siechnicach. W związku z powyższym kostka betonowa dla wykończenia nawierzchni musi swoimi walorami estetycznymi i wizualnymi być identyczna z zastosowaną kostką przy Ratuszu. Posadzka placu : Ze względu na okoliczność realizacji nawierzchni jako drugiego etapu Placu Miejskiego, dobór płyt posadzkowych należy bezwzględnie dostosować do już wykonanej części Placu przed budynkiem Ratusza, tak aby po realizacji cały plac stanowił jednolitą całość z jednolitą nawierzchnią. Dostosowanie obejmuje następujące parametry kostki posadzkowej: Identyczny kolor i właściwości, taki sam wymiar i identyczna struktura kostki posadzkowej. Materiał na posadzkę wymaga zatwierdzenia przez Inwestora oraz projektanta w ramach sprawowanego nadzoru autorskiego na budowie. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dla każdego z wyspecyfikowanych w projekcie typów kostki minimum dwóch równoważnych propozycji kostki do zatwierdzenia. b)dostawa i montaż wszystkich elementów wyposażenia placu za wyjątkiem stoisk targowych i toalet, c)nasadzenia zieleni ozdobnej, 3)Część 3: realizowana po wykonaniu kiosków i toalet i obejmuje uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3.Zamawiający wyłącza z zakresu zadania następujące roboty i elementy opisane w projekcie: a)dostawa i montaż tablic ścieżki historycznej, b)dostawa i montaż oświetlenia LED, c)z zakresu zagospodarowania terenu wyłącza się również teren przylegający bezpośrednio do istniejących budynków mieszkalnych (poza zakresem zadania); z zakresu robót ziemnych wyłącza się podbudowy i wykonanie nawierzchni z kostki betonowej: Zamawiający wyłącza 2 pasy terenu o wymiarach: 3,75x38,60m i 3,75x57,34m. Powierzchnia terenu wyłączonego z zakresu zadania wynosi 359,77m2. d)dostawę i montaż automatycznych toalet publicznych oraz tymczasowych stoisk targowych. 4.Zamawiający informuje, że zamierza ogłosić odrębne postępowanie na dostawę i montaż automatycznych toalet publicznych oraz tymczasowych stoisk targowych. W związku z powyższym Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu jak również dostawca kiosków i toalet są zobowiązani do ścisłej współpracy i koordynacji prac w ramach realizacji poszczególnych zamówień. Wykonawca prac budowlanych zleconych w ramach niniejszego postępowania, niezwłocznie po wyborze dostawcy automatycznych toalet publicznych oraz tymczasowych stoisk targowych, zostanie pisemnie o tym fakcie poinformowany. 5.Zamawiający przewiduje realizację i odbiór części 3 niniejszego zamówienia po realizacji zamówienia na dostawę i montaż automatycznych toalet publicznych oraz tymczasowych stoisk targowych. 6.W związku z powyższym odbiór całego przedmiotu zamówienia nastąpi po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie całego placu miejskiego obejmującego roboty budowlane realizowane w ramach niniejszego postępowania jak również dostawę i montaż automatycznych toalet publicznych oraz tymczasowych stoisk targowych. 7.Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe po wykonaniu każdej części zamówienia, z zastrzeżeniem, że za realizację 3 części zamówienia wynagrodzenie wykonawcy nie może być mniejsze niż 5% wartości całego przedmiotu zamówienia. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia (ograniczenia) lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia. W związku z tym Zamawiający informuje, że ze względu na możliwość nieznacznej zmiany wymiarów kiosków i toalet, przewiduje ewentualną zmianę usytuowania (przesunięcia w rzucie poziomym) fundamentów pod te obiekty. 9.Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie przedmiarów, stanowiących załącznik nr 16 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiary te stanowią jedynie informację o charakterze pomocniczym, który wykonawca może wykorzystać wraz z informacjami zawartymi w dokumentacji technicznej do opracowania własnego przedmiaru. Przedmiar wykonawcy będzie podstawą do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz oszacowania ceny oferty poprzez sporządzenie kalkulacji w ramach kosztorysu ofertowego uproszczonego. Nie złożenie przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego spowoduje odrzucenie oferty przez Zamawiającego. 10.W związku z wprowadzoną przez Projektantów zmianą rzędnych Zamawiający wystąpił o zmianę pozwolenia na budowę w tym zakresie. Pozostałe elementy placu nie ulegają zmianie. Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówieni przedstawia przedmiot zamówienia w wersji ostatecznej. Zamawiający informuje, że obecnie jest na etapie uzyskiwania zmiany pozwolenia na budowę dla tego zakresu zadania. 11.Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131406
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), najpóźniej do dnia składania ofert do godz. 11:30. Wadium powinno być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancji bankowej, 4)gwarancji ubezpieczeniowej lub 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Jeżeli wadium składane będzie w pieniądzu należy je przelać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy oddział Święta Katarzyna nr 78 9584 1092 2010 1000 0101 0008 z dopiskiem: Budowa targowiska stałego w mieście Siechnice, w terminie zapewniającym jego wpływ na ww konto do czasu złożenia ofert. Dowód wpłaty wadium (potwierdzoną kserokopię) należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach (gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe), należy je złożyć do depozytu znajdującego się w kasie Urzędu pok. nr 112, w godz. 800 - 1300 w terminie do dnia składania ofert do godz. 11:30. Oferty bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. 2. Zwrot wadium przetargowego wykonawcom nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010 r. z późniejszymi zmianami). 3. Sytuacje skutkujące zatrzymanie wadium: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.7. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli jego wniesienia zażądano w niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8.4 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach