Gmina Kruszyna ogłasza przetarg
- Adres: 42-282 Kruszyna, ul. Kmicica 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3202003 , fax. 34 3202054
- Data zamieszczenia: 2014-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
ul. Kmicica 5 5
42-282 Kruszyna, woj. śląskie
tel. 34 3202003, fax. 34 3202054
REGON: 15139805000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa targowiska stałego w miejscowości Kruszyna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę targowiska stałego w miejscowości Kruszyna przy ulicy Sobieskiego, działka nr ewid. 536/16 k.m. 5. Utworzenie stałego miejsca handlowego ma na celu zaspokojenie potrzeb społecznych mieszkańców, ponadto budowa targowiska przyczyni się do rozwoju przedsiębiorczości oraz promocji gminy. W zakres rzeczowy zadania wchodzi wykonanie następujących obiektów i urządzeń technicznych: - obiekt zaplecza socjalnego, w którym mieści się pomieszczenie gospodarcze; - obiekt higieniczno-gospodarczy, w którym mieszczą się toalety; - wiata targowa na 26 zadaszonych stoisk handlowych; - dwie ściany kurtynowe, wprowadzające na teren targowiska; - organizacja układu komunikacji wewnętrznej wraz z realizacją miejsc postojowych dla klientów i sprzedawców na terenie targowiska; - organizacja ciągów pieszych w obrębie placu targowiska oraz łączących teren targowiska z obszarem otaczającym; - organizacja zielonej przestrzeni rekreacyjnej od strony północnej, jako zielonego buforu pomiędzy przestrzenią handlową a terenami mieszkaniowymi; - wykonanie instalacji elektrycznej, odgromowej i oświetleniowej targowiska i obiektów gospodarczych; - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych w obiektach gospodarczych; - wykonanie bezodpływowego zbiornika na ścieki; - wykonanie przyłączy wodno - kanalizacyjnych; - wykonanie kanalizacji deszczowej; - przebudowę zjazdu publicznego z ul. Sobieskiego. Szczegółowy zakres zawiera: 1. przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 8, 9, 10 do SIWZ, 3. projekt budowlany: a) architektoniczny i zagospodarowania terenu (branża budowlana) stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, b) instalacji sanitarnych (branża sanitarna) stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ, c) instalacji elektrycznych, pomocniczych i ochronnych targowiska (branża elektryczna) stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (rozwiązania równoważne). W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia negatywna będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452126002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Szczegóły dotyczące wadium podano w pkt XI SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszyna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną