Przetargi.pl
Budowa targowiska stałego Mój Rynek w Dominowie

Gmina Głusk ogłasza przetarg

  • Adres: 20-385 Lublin, ul. Głuska 140
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7518760 , fax. 81 7518650
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk
    ul. Głuska 140 140
    20-385 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7518760, fax. 81 7518650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa targowiska stałego Mój Rynek w Dominowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje budowę targowiska stałego Mój Rynek w Dominowie wraz z niezbędną infrastrukturą tj. utwardzeniem placów, miejsc parkingowych oraz dojść i dojazdów, oświetleniem, zabudową budynkami handlowymi i zabudową pomocniczą. W zakres zamówienia wchodzą: Zabudowa kubaturowa tj.: stałe boksy handlowe zamykane (z pomieszczeniem technicznym i administracyjnym), budynek zaplecza sanitarnego, kioski handlowe, lady handlowe zadaszone, wiatę na gromadzenie odpadów stałych wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynkach, sieci i przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazowe oraz eN, utwardzenie placu w postaci ciągów pieszych i jezdnych wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji deszczowej, oświetlenie i ogrodzenie części terenu, elementy małej architektury (m.in. tablica ogłoszeniowa, stojak na rowery, klomb, ławeczki), monitoring, linie kablowe zasilające i oświetlenia placu, zjazdy drogowe do drogi gminnej i drogi dojazdowej. Budynki przewidziano jako wolnostojące, parterowe, niepodpiwniczone. Dachy budynków oraz budowli jedno lub wielospadowe o konstrukcji drewnianej i pokryciu w postaci gontu bitumicznego z obróbkami z blachy powlekanej, i wiaty blacha trapezowa powlekana. Konstrukcja budynków tradycyjna murowana, wiaty stalowa słupowo ryglowa, lad wystawienniczych drewniana szkieletowa. Zaprojektowano następujące budynki o kubaturach: budynek zaplecza sanitarnego - 223,44m3, budynek nr 1 - 566,64m3, budynek nr 2 - 402, budynki 3A i 3B - 82,09m3 , oraz lady handlowe o powierzchni zabudowy- 5x6,25m2, wiatę na gromadzenie odpadów stałych o powierzchni zabudowy- 17,93m2. Powierzchnia utwardzona terenu obejmuje ok. 3600m2, ogrodzenie ok. 260m. Zakres zamówienia obejmuje również oznaczenie targowiska nazwą Mój Rynek zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 1 kwietnia 2008r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW 2007-2013. Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki realizacji przedmiotowego zadania określone zostały w projektach budowlanych (zał nr 11 do SIWZ), specyfikacjach technicznych (zał nr 10 do SIWZ) oraz pomocniczo w przedmiarach robót (zał nr 9 do SIWZ). Zadanie składa się z dwóch etapów realizacji Etap I obejmuje: Wykonanie robót ziemnych, fundamentów, ścian nadziemia , kominów, dachu (konstrukcja, izolacja, pokrycie) z obróbkami, stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych (aluminiowe o profilu ciepłym), ścian działowych, tynków wewnętrznych, podłoży pod posadzki wewnętrzne z izolacją i warstwami wyrównawczymi, instalacji wewnętrznych (bez osprzętu i armatury) dla budynków oznaczonych w projekcie budowlanym jako nr 1, 2, 3A i 3B, oraz budynku zaplecza sanitarnego a także wykonanie przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przyłącza gazowego i przyłączy elektrycznych, linii kablowych i oświetlenia zewnętrznego, zagospodarowanie terenu w zakresie robót wstępnych i przygotowawczych. Etap II obejmuje: Wykonanie pozostałych robót nie ujętych w etapie I przewidzianych do wykonania projektami budowlanymi w tym m.in.: roboty wykończeniowe, prace malarskie, okładziny ścienne i podłogowe, drzwi wewnętrzne, elewacje, rury spustowe instalacje wewnętrzne sanitarne i elektryczne (osprzęt, armatura, pomiary)dla budynków 1, 2, 3A ,3B oraz budynku zaplecza sanitarnego, lad handlowych, wiaty na odpady, monitoringu, zjazdów, utwardzenie i odwodnienie terenu i dróg dojazdowych, zieleń. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje i ilości robót określone w przedmiarach robót mogą się różnić od podanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych które mają nadrzędny charakter. Włączenia dróg dojazdowych i podłączenia sieci należy wykonać w miejscach i rzędnych zgodnych ze stanem istniejącym. Rynny, rury spustowe i obróbki blacharskie wykonać z blachy stalowej powlekanej, wszystkie drzwi zewnętrzne do budynków wykonać z aluminium o profilu ciepłym, ściany z bloczków belitowych wykonać powyżej 0,4m od poziomu terenu. UWAGA Wszędzie tam gdzie opisano przedmiot zamówienia ( ma to miejsce w dokumentacji projektowej) przez wskazanie określeń , o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust.1-4 ustawy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny , lub równoważne opisywanym., Przez materiały i urządzenia równoważne rozumie się materiały i urządzenia o parametrach technicznych równych lub lepszych niż określone w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 30 000,00 złotych ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych) Termin wniesienia wadium upływa dnia 11.04.2014 r. o godz. 1000 . O uznaniu przez zamawiającego ,że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego (środki mają być na koncie o godz. 1000) Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w formach wymienionych w art. 45 ust 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp. 5. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugglusk.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach