Przetargi.pl
Budowa targowiska gminnego w Małkini Górnej w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Małkinia Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 07320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6448000, 6442985 , fax. 297 455 118
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małkinia Górna
    ul. Przedszkolna 1
    07320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie
    tel. 029 6448000, 6442985, fax. 297 455 118
    REGON: 54170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malkiniagorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa targowiska gminnego w Małkini Górnej w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na jej pod-stawie, dotyczącej budowy ogólnodostępnego targowiska gminnego w Małkini Górnej, zgodnie z wytycznymi Progra-mu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Celem przedsięwzięcia jest promocja lokalnych produktów. Targowisko przeznaczone będzie dla mieszkańców gminy, osób przejezdnych, a przede wszystkim dla rolników pod sprzedaż produktów rolno-spożywczych oraz produktów rolno-spożywczych wyprodukowanych w systemie rolnictwa ekologicznego. Targowisko zostanie oznaczone nazwą „Mój Rynek” i oznaczone unijnym logo produkcji ekologicznej. Zakres planowanej inwestycji obejmuje: · pomiary geodezyjne i niwelacja terenu · badania gruntu i ewentualne wymiany gruntu · zapewnienie 2 zjazdy z drogi gminnej 797/113 ( ulica Kolejowa) · budowę nawierzchni placu targowiska: jezdni – ciągów pieszo jezdnych, parkingów oraz pozostałej powierzchni han-dlowej – w kostce betonowej wraz zaprojektowaną małą architekturą i zielenią; · budowę odwodnienia całej powierzchni targowiska; · budowę przyłączy: wodociągowego, kanalizacyjnego, energetycznego; · budowę budynku socjalnego; · budowę zadaszenia wraz z oświetleniem wewnętrznym alei handlowej na powierzchni handlowej targowiska; · budowę oświetlenia, nagłośnienia oraz wewnętrznego systemu bezpieczeństwa (za pomocą kamer przemysłowych) całego terenu targowiska wraz z przyległymi parkingami wzdłuż ulic; · budowę ogrodzenia całego terenu targowiska wraz z bramami wjazdowymi wraz przesuwnymi; · likwidację ewentualnych kolizji. Wykonawca podejmujący się realizacji omawianego przedsięwzięcia zobowiązany będzie do: Wykonawca przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do: 1. Sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych obejmującej swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia; 2. Sporządzenia opinii geotechnicznej; 3. Opracowania dokumentacji projektowej wielobranżowej: architektonicznej, konstrukcyjnej, elektrycznej, teletechnicznej, sanitarnej, drogowej i innej jeżeli będzie to konieczne. 4. Uzyskania pozwoleń wodno-prawnych (jeżeli będzie to konieczne); 5. Uzyskania decyzji środowiskowej (jeżeli będzie to konieczne); 6. Uzyskania pozwolenia na budowę; Opracowania dokumentacji projektowej, z uwzględnieniem wymagań Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, dla wszystkich branż w formie planów rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu, przed wdrożeniem ich do realizacji. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji Technicznych Przy wykonywaniu projektu budowlanego należy również kierować się Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwo-ju Wsi z dnia 20 lipca 2016 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finan-sowej na operacje typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury” objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 7. Wykonanie robót budowlanych Realizacji robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową Wytyczenie zakresu robót w terenie przez uprawnionego geodetę Prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zamawianych robót Przygotowanie rozliczenie końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego 8. Wykonania dokumentacji powykonawczej Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej Realizacja powyższego zakresu prac musi zostać wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w szczególności przepisów Prawa Budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym. Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi branży konstrukcyjno – budowlanej, drogowej. Zamawiający ustanowi Nadzór Inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem. Wykonawca zobowiązany jest również do: - usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem , - sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania zamówienia, - organizacji zaplecza budowy, zabezpieczenia budowy w trakcie realizacji robót; oraz przywrócenia terenu przyległego do stanu pierwotnego. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości podane w PFU są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku powinien wskazać w ofercie zakres robót które będą wykonywać podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Wymagania stawiane Wykonawcy: ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń w całości, okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę, przedłożenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 40 000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8923 1021 0100 0169 2001 0012 (przelew: zgodnie z art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe). • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016, poz. 359). 2. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale (nie spięty w całość z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przy-padki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 3. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwa-rancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sadów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem ter-minu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zale-ca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b PZP. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 7. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zo-stała wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert, wykonawca wycofał się z niniejszego postępowania, Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na pisemny wniosek wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, oświadczenie nr 3, oświadczenie nr 4, wadium, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 1. 1) opłaconą polisę, a jeżeli wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może złożyć tego dokumentu inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy). 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wy-stawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podat-kowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzy-skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł po-rozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na pod-stawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Dokumenty wymagane dla podmiotów zagranicznych 1) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. a) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny do-kument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określo-nym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21. Dokumenty powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. lit. b) – d) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 2) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach