Przetargi.pl
Budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” w Trzebielinie

Gmina Trzebielino ogłasza przetarg

  • Adres: 77-235 Trzebielino, Wiejska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 580 253 , fax. 598 580 167
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebielino
    Wiejska 15
    77-235 Trzebielino, woj. pomorskie
    tel. 598 580 253, fax. 598 580 167
    REGON: 77097956500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.trzebielino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” w Trzebielinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowa inwestycja budowlana zakłada przekształcenie terenu publicznego na targowisko wiejskie. Projektuje się min. miejsca targowe otwarte i kryte wiatą. Dla osób korzystających z targowiska, projektuje się toaletę publiczną. Dobór roślinności nawiązuje do charakteru miejsca oraz uwzględnia główne wejścia na tereny zieleni urządzonej opierając się na istniejących uwarunkowaniach tzn. częściowo adaptuje aktualne ukształtowanie terenu a jednocześnie poprzez wprowadzenie dodatkowych elementów małej architektury oraz utwardzeń umożliwia wygodne skomunikowanie z dojściami od strony ulicy (przy drodze krajowej) oraz z wewnętrznym układem poprzez wjazd i wejście od strony drogi powiatowej. Tereny zielone objęte opracowaniem poprzez zastosowanie jednakowego materiału roślinnego, elementów małej architektury oraz odpowiednio ukształtowanych ścieżek sprawiają, że projektowane tereny stają się spójne i stanowią jedną całość w odbiorze otoczenia i wnętrz krajobrazowych. Dodatkowo granice opracowywanego terenu otoczone są drewnianymi pergolami umożliwiającymi wspinaczkę dla roślin pnących. Lokalizacja inwestycji:  działki nr 60/2, 61/2 i 62 obręb Trzebielino Zakres zamierzenia inwestycyjnego: 1. zniwelowanie i utwardzenie terenu, zgodnie z PZT oraz rysunkiem Z1 i rys. 1 załączonym do przetargu, 2. budowa ścieżek oraz drogi dojazdowej do stoisk targowych, zgodnie z PZT, rys. Z1 oraz rys. nr 7: 1) Nawierzchnie utwardzone – ciągi piesze  nawierzchnia z kostki betonowej 80x80 cm gr. 8 cm,  podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm  spoiny wypełnione piaskiem,  podsypka piaskowa zagęszczona gr. 15 cm,  kruszywo łamane frakcji 0-31,5 mm gr. 10 cm,  grunt rodzimy,  obrzeża betonowe o wymiarach 6x20x100 cm. Ułożenie kostki na podsypce cementowo-piaskowej w stosunku 1:4.Spoiny wypełnić piaskiem naturalnym gatunku 2 oraz piaskiem łamanym o frakcji 0,075 : 2 mm. 2) Nawierzchnie utwardzone – droga  nawierzchnia z kostki betonowej 80x80 cm gr. 8 cm,  podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm  spoiny wypełnione piaskiem,  podsypka piaskowa zagęszczona gr. 15 cm,  kruszywo łamane frakcji 0-31,5 mm gr. 10 cm,  grunt rodzimy,  obrzeża betonowe o wymiarach 6x20x100 cm. Ułożenie kostki na podsypce cementowo-piaskowej w stosunku 1:4,  budowa miejsc postojowych, zgodnie z PZT, rys. Z1 oraz rys. nr 7, załączonym do przetargu: Na opracowywanym obszarze projektuje się 4 miejsca parkingowe, z czego jedno miejsce przeznacza się dla osób niepełnosprawnych. Wymiary miejsca postojowego, to 2,5 m x 5,0 m. Wymiary miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych – 3,6 x 5,0 m. Nawierzchnia parkingów z kostki betonowej 80x80 cm gr. 80 cm w kolorze jasnym popielatym,  budowa toalety publicznej, zgodnie z PZT oraz odrębnym projektem budowlanym „Budowa targowiska gminnego „Mój rynek” – Toaleta publiczna.” załączonym do przetargu, Na dz. nr 61/2 projektuje się toaletę publiczną o wymiarach 7,04 x 3,50 m – powierzchnia zabudowy – 24,64 m2. Dach dwuspadowy o kącie 30°. Toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo,  budowa wiaty nad stanowiskami targowymi, zgodnie z PZT oraz odrębnym projektem budowlanym „Budowa targowiska gminnego „Mój rynek” – Wiata – stoiska targowe.” załączonym do przetargu. Na dz. nr 60/2 projektuje się wiatę drewnianą z drzewa sosnowego impregnowanego ciśnieniowo, nad pięcioma stoiskami targowymi. Wiata o wymiarach 21,00 x 5,50 m o powierzchni zabudowy 115,50 m2 o dachu dwuspadowym 30°,  budowa elementów małej architektury, zgodnie z PZT oraz rys. Z1 PZT: Szczegółowy opis techniczny i ilościowy przedstawia tabela z zestawieniem elementów małej architektury str.13-16. Natomiast rozmieszczenie rysunek Z1 PZT,  urządzenie zieleni, zgodnie z PZT oraz rysunkiem Z2 PZT: Wielopiętrowe i wielogatunkowe założenia zieleni, oparte są na gatunkach rodzimych, tworzących dogodne i atrakcyjne warunki dla rodzimych ptaków, owadów i drobnych ssaków; komponowane rabaty bylinowe dla owadów zapylających; drzewa jako miejsce budowania lęgowisk i schronienie w koronie drzew, Projekt zagospodarowania terenu zawiera obszary ukształtowane w sposób naturalny, zbliżony do dzikiego, który podnosi różnorodność biologiczną. W projekcie wprowadzono rozwiązania korzystne dla ochrony przyrody (np. karmniki, poidła lub budki dla ptaków, domki dla owadów zapylających oraz zastosowano niewykaszane powierzchnie (łąki kwietne – naturalne niewykaszane trawniki). Powierzchnie zboczy skarpy należy wzmocnić faszynowo z wikliną lub roślinnością zadarniającą,  budowa kładki, zgodnie z opisem i rys. 1-2 oraz 21 PZT, załączone do przetargu. Projektuje się kładkę nad strumykiem łączącą dz. nr 61/2 oraz 60/2. Kładka o konstrukcji żelbetowej wylewanej na miejscu. Beton C20/25. Stal zbrojeniowa RB500W #16 mm,  budowa murków oporowych, zgodnie z opisem i rys. nr 3-6 oraz 8-20 PZT, załączone do przetargu: Murki oporowe zaprojektowano o różnych długościach i wysokościach w zależności od poziomu położenia nawierzchni chodników i ukształtowania terenu. Przewidziano posadowienie murków oporowych 80-120cm poniżej poziomu terenu,  budowa przyłączy wodno – kanalizacyjnego, zgodnie z projektem: „Budowa targowiska gminnego "mój rynek" - toaleta publiczna - przyłącza wod-kan.” oraz PZT, załączonym do przetargu,  budowa wewnętrznej instalacji wod - kan w toalecie publicznej, zgodnie z projektem: „Budowa targowiska gminnego "mój rynek" - toaleta publiczna - instalacje wewnętrzne wod-kan.”, załączonym do przetargu,  budowa przyłącza i instalacji elektrycznych, zgodnie z odrębnym opracowaniem „Projekt elektryczny” oraz PZT załączonym do przetargu: Przyłącza oraz instalacje elektryczne obejmują zakres: • budowę linii kablowej n.n. za licznikowej zasilającej toaletę publiczną • budowę linii kablowej oświetlenia zewnętrznego wraz z lampami, • rozdzielnicę RG SO • instalację paneli fotowoltaicznych, montaż invertera • rozdzielnice R1 • instalacje elektryczne wewnętrzne w toalecie,  budowa zjazdu z drogi publicznej, zgodnie z projektem „Budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 1705g na działkę nr 61/2.” , PZT- zjazd oraz Planem Sytuacyjnym – zjazd, załączonym do przetargu: Zjazd publiczny na działkę nr 61/2 prowadzi z drogi powiatowej nr 1705G. Projektowana szerokość zjazdu wynosi 15,08 m, w tym jezdnia o szerokości 5,00m. Przecięcia krawędzi zjazdu i drogi powiatowej wyokrąglono łukiem kołowym o promieniu 5,00 m. Krawężnik najazdowy 15x22x100cm ułożony na szerokości zjazdu przy włączeniu do drogi powiatowej należy podwyższyć do +3cm. Szerokość jezdni zjazdu publicznego od 5,00 do 15,08 m. Zjazd publiczny o nawierzchni utwardzonej przy granicy z pasem drogowym – kostka betonowa. Pochylenie poprzeczne zjazdu – obustronne - daszkowe ok. 1% - szczegóły w części graficznej. Pochylenie podłużne na całej długości zjazdu publicznego, ok 1% w kierunku działki nr 61/2. Projektowany zjazd publiczny należy wysokościowo dostosować do istniejących rzędnych terenu i niwelety drogi powiatowej nr 1705G. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ (dokumentacja projektowa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w B.S. Bytów o/Kołczygłowy 66 9321 0001 0031 5393 2000 0010 z adnotacją „wadium na przetarg pn. Budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” w Trzebielinie b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014r poz. 1804oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3) W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w innej formie niż pieniądz beneficjentem gwarancji/poręczenia jest Gmina Trzebielino. 4) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia.. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp). 5) W przypadku wniesienia przez Wykonawców wspólnie składających ofertę wadium w innej formie niż pieniądz, gwarancja/poręczenie winno być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 2. zostanie wykluczony z postępowania. 9) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13) Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:  odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie;  nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy*;  zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać następujące dokumenty:  Wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym przez Wykonawcę;  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 2 do SIWZ;  Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, (jeśli dotyczy)  W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. 2. Oferta składana przez konsorcjum lub spółkę cywilną winna zawierać następujące dokumenty:  Wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ, podpisany przez pełnomocnika konsorcjum/spółki cywilnej, wraz z kosztorysem ofertowym;  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 2 do SIWZ;  Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 3) ppkt 1-4 specyfikacji;  Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, (jeśli dotyczy)  W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. Uwaga: Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach