Przetargi.pl
Budowa targowiska gminnego Mój Rynek w Sadownem

Urząd Gminy Sadowne ogłasza przetarg

  • Adres: 07140 Sadowne, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 753 251
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sadowne
    ul. Kościuszki 3
    07140 Sadowne, woj. mazowieckie
    tel. 256 753 251
    REGON: 54673300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadowne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa targowiska gminnego Mój Rynek w Sadownem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa targowiska gminnego w miejscowości Sadowne. Targowisko składać się będzie z następujących obiektów: - budynek toalety publicznej (budynek kontenerowy), - namioty handlowe na ruszcie metalowym z trzema ścianami pełnymi: 3x3 m (74 szt.) oraz 4x3 m (51 szt.), - śmietnik – pojemnik KP-7, - ogrodzenie terenu, - oświetlenie, - droga wewnętrzna, - miejsca postojowe, - utwardzenie terenu, - mała architektura: kosze na śmieci, ławki parkowe, stojaki na rowery. Przedmiotem zamówienia jest także wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i sieci deszczowej wraz z systemem rozsączającym dla budowy targowiska. Ponadto inwestycja obejmuje zasilanie budynku socjalnego, oświetlenie targowiska, w skład którego wchodzą oprawy uliczne z modułami LED o mocy 42 W i strumieniu świetlnym 3900 lm zabudowane na słupach o wysokości 5 m z wysięgnikiem o długości ramienia 1 m oraz słupów oświetleniowych solarnych o wysokości 6 m z zabudowaną oprawą o strumieniu świetlnym 2900 lm. Targowisko swoim zakresem obejmować będzie następujące działki: 370/3, 370/4, 370/5, 371/6, 368/2 położone w obrębie 0014, jednostka ewidencyjna Sadowne. Powierzchnia przedmiotowego terenu: 7 120 m2. Powierzchnia budynku sanitarnego: 14,64 m2. Powierzchnia utwardzeń (pieszo-jezdni, chodników, parkingu, placu): 6 254,51 m2. Powierzchnia biologicznie czynna: 850,85 m2. Przedmiot zamówienia został podzielony na II etapy, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu (załącznik nr 7). Etap I swoim zakresem obejmuje następujące działki: 370/3, 370/4, 371/6, 368/2 położone w obrębie 0014, jednostka ewidencyjna Sadowne. Zakres planowanej inwestycji obejmuje: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - plac główny, - ogrodzenie: długość 235,7 mb, wysokość 1,5 m, z cokołem betonowym (z wyjątkiem miejsc występowania bram (5 m) i furtek (1,2 m)), przęsła w module co 2,5 m, słupki z rur stalowych, kolor zielony, - budynek toalety publicznej (budynek kontenerowy): zwarta bryła, na bazie prostokąta, długość 2,4 m, szerokość 6,1 m, wysokość 3,1 m, ogrzewanie elektryczne, - namioty handlowe, - śmietnik – pojemnik KP-7, - małą architekturę (kosze na śmieci, ławki parkowe, stojaki na rowery), - chodnik: kostka brukowa 6 cm, czerwona, - droga dojazdowa: kostka brukowa 8 cm, szara, - zieleń, - przyłącze wodociągowe, - przyłącze kanalizacji sanitarnej, - sieć kanalizacji deszczowej, - przewody z uzbrojeniem wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, - wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja wentylacji – urządzenia, - zasilanie ZK-TR w budynku, roboty przygotowawcze, tablica rozdzielcza TR, instalacja gniazd wtyczkowych oraz zasilania urządzeń w obiekcie, - instalacje zewnętrzne: szafka oświetleniowa SO, szafki zasilające E, słupy typu A, słupy typu B (solarne). Etap II (droga dojazdowa) swoim zakresem obejmuje działkę: 370/5 położoną w obrębie 0014, jednostka ewidencyjna Sadowne. Zakres planowanej inwestycji obejmuje: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - chodnik, - zieleń: trawnik parkowy, - droga z miejscami postojowymi i wjazdami: 1075,5 m2 - sieć kanalizacji deszczowej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz z zasadami sztuki budowlanej i normami przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót dla najbliższego otoczenia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie celem pozyskania informacji, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty oraz zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem oferty ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Węgrowie, O/Sadowne numer konta: 55 9236 0008 0261 3589 2000 0050 z dopiskiem Wadium – Budowa targowiska. 4. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia… - do dnia…”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą (tj. 30 dni), począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza ofertowego każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ponadto wraz z ofertą Wykonawca składa dowód wniesienia wadium oraz wypełnione przedmiary (5 szt.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach