Przetargi.pl
Budowa sztucznej nawierzchni placu zabaw w parku miejskim

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2013-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sztucznej nawierzchni placu zabaw w parku miejskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Budowa sztucznej nawierzchni placu zabaw w Parku miejskim w Otwocku działka ewidencyjna nr 17/2 z obr. 139, 05 400 Otwock, na podstawie opracowanej dokumentacji budowlanej będącej w posiadaniu Zamawiającego, a w szczególności: 1.1. Wymiana nawierzchni żwirowej na bezpieczną poliuretanową w obrębie istniejącego placu zabaw, 1.2. Budowa utwardzonego dojścia do placu zabaw od strony chodnika przy ul. M.E. Andriollego, Projekt przewiduje wykonanie powierzchni bezpiecznej wokół urządzeń, które zostały zamontowane w 2010 r. Zamówienie dotyczy w szczególności: a) dostarczenia i montażu fabrycznie nowej nawierzchni, b) dostarczenia przed montażem nawierzchni, certyfikatów bezpieczeństwa, atestów lub deklaracji zgodności nawierzchni, a ponadto nawierzchnia muszą spełniać polskie normy bezpieczeństwa nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Grubość nawierzchni należy dostosować do wysokości swobodnego upadku. c) zabezpieczenie sąsiednich obiektów w szczególności drzew przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych prac, d) doprowadzenia po zakończeniu robót terenu przyległego do placu robót do stanu z przed rozpoczęcia prac, e) wykonanie wszystkich innych prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowanie terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu, f) przygotowania dokumentacji powykonawczej zawierającej między innymi opracowania dotyczącego warunków eksploatacji i konserwacji nawierzchni, inwentaryzację geodezyjną. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Projekt wymiany nawierzchni placu zabaw w parku miejskim w Otwocku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2.000,- zł (słownie: dwa tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach