Przetargi.pl
Budowa szlaku uzdrowiskowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Polańczyk

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 692 118 , fax. 13 4692321
  • Data zamieszczenia: 2020-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
    ul. Wiejska 2
    38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
    tel. 134 692 118, fax. 13 4692321
    REGON: 00068756300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szlaku uzdrowiskowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Polańczyk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 118408 (ul. Zdrojowa) polegająca na remoncie istniejącego chodnika, remoncie parkingu o nawierzchni asfaltowej z przyległymi chodnikami, wraz z przebudową zjazdów. 1) W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: - rozebranie istniejącej kostki betonowej, obrzeży oraz cieków betonowych wraz ze złożeniem na paletach, - wymiana krawężników drogowych, - frezowanie powierzchni zjazdów asfaltowych, - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, - złożenie palet z materiałem z rozbiórki we wskazanym przez inwestora miejscu, - korytowanie pod warstwy podbudowy na chodnikach i zjazdach na parking, - profilowanie oraz wykonanie warstw podbudowy, - ułożenie nowych obrzeży na ławie betonowej, - ułożenie nowej kostki betonowej, - wykonanie nowych łuków z krawężników drogowych na zjazdach na parking z zachowaniem obowiązujących norm, - wykonanie nawierzchni asfaltowych na zjazdach i parkingu, - korekta wysokości studzienek instalacyjnych (telekomunikacyjnych oraz kanalizacyjnych), - plantowanie terenu wzdłuż chodników, - wykonanie odwodnień, ścieków drogowych - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, - montaż poręczy ochronnych, ławek, koszy na śmieci. 2) Przewidziane do montażu ławki, kosze oraz inne urządzenia należy wykonać jako kontynuację już istniejących przy ul. Zdrojowej. 3) Ze względu na specyfikę miejscowości oraz lokalizację wykonywanych robót - przez cały okres umowy roboty budowlane nalezy wykonywać przy minimalnych utrudnieniach dla ruchu pieszych i pojazdów. Wykonawca zobowiązany jest opracować na swój koszt i zatwierdzić u Zamawiającego tymczasowy projekt organizacji ruchu. Obowiązuje zakaz prowadzenia jakichkolwiek robót budowlanych w ciągu drogi gminnej publicznej w okresie od pierwszego dnia lipca do ostatniego dnia sierpnia i na ten okres należy usunąć z terenu budowy całe zaplecze i wszystkie materiały budowlane. 4) Ze względu na duży ruch turystyczny na punkt widokowy w okresie wakacyjnym odcinek drogi o nawierzchni bitumicznej w km 0+000 – 0+203 na działkach nr 124/2 i 589 wykonać w pierwszej kolejności i zakończyć do 15 czerwca 2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Nowy BFG S.A. 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty przetargowej wraz z załącznikami (kosztorysy ofertowe), 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy pzp), 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach