Przetargi.pl
Budowa szkoły w Zawoi Centrum wraz z basenem i infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Zawoja ogłasza przetarg

  • Adres: 34-222 Zawoja, Zawoja 1307
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8775-015 , fax. 33 8775-015
  • Data zamieszczenia: 2013-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawoja
    Zawoja 1307 1307
    34-222 Zawoja, woj. małopolskie
    tel. 33 8775-015, fax. 33 8775-015
    REGON: 07218201900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawoja.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szkoły w Zawoi Centrum wraz z basenem i infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia a) Przedmiotem zamówienia jest budowa szkoły w Zawoi Centrum wraz z basenem oraz infrastrukturą towarzyszącą, na działkach nr ewid. 1907/2, 1908/3, 1913/3, 1913/4, 1917/3, 1919/2, 1919/3, 1921/2, 1929, 23695 położonych w Zawoi Centrum. b) Planowany obiekt zostanie zlokalizowany w południowej części terenów przeznaczonych pod inwestycję. Budynek składa się z dwóch części funkcjonalnych: trójkondygnacyjnej części szkolnej oraz jednokondygnacyjnej pływalni, połączonych wspólnym wejściem w środkowej części. Oba budynki są częściowo podpiwniczone. Połączenie z istniejącą halą sportową zapewni jednokondygnacyjny łącznik zlokalizowany wzdłuż rzeki Skawicy. Przewiduje się adaptację istniejącej infrastruktury drogowej - wykorzystanie istniejącego wjazdu na działkę i przebudowę placu manewrowego. Przebudowa placu polegać będzie na likwidacji miejsc postojowych oraz przesunięciu placu manewrowego na wschód o około 6m. Hala basenu zaprojektowana jest jako jednokondygnacyjny budynek z podpiwniczeniem, w formie hali z drewna klejonego o rozpiętości około 17m. Zaprojektowano w niej basen o wymiarach 25x12,5 m, o głębokości 1,2-1,8m wraz z niezbędnym zapleczem sanitarnym oraz trybunami na 150 miejsc. Trybuny zlokalizowane są nad sanitariatami, na antresoli. Pomieszczenia techniczne basenu zaprojektowano w części podziemnej, gdzie zarezerwowano m.in. miejsce na pomieszczenia filtrów, pomp oraz zbiornik przelewowy - wg osobnego projektu technologicznego. W części sportowej przewidziano zewnętrzną klatkę dla potrzeb ewakuacji. Powierzchnia użytkowa razem: 1691,45 m2 Kubatura brutto: 10724 m3 c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na etapie budowy stanowi dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji. d) Działania inwestycyjne związane z planowanym przedsięwzięciem rozpoczęły się już w kwietniu 2009 r. (zamówienie publiczne w przedmiocie robót budowlanych). W dniu 5 sierpnia 2011 r. Gmina odstąpiła od umowy z wykonawcą robót. Do tego czasu, wykonane zostały następujące elementy: 1. fundamenty w części niepodpiwniczonej 2. ściany fundamentowe w części niepodpiwniczonej do poziomu zbliżonego do poziomu posadzki parteru 3. część ław fundamentowych części podpiwniczonej, 4. zasypanie ścian fundamentowych od strony wewnętrznej, 5. rdzenie w ścianach podłużnych części niepodpiwniczonej. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia istniejących elementów inwestycji i wykonania ich ponownie na zasadach wynikających z niniejszej specyfikacji, zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych zobowiązany jest do uzyskania pisemnej ekspertyzy rzeczoznawcy budowlanego o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisanego do Centralnego Rejestru Rzeczoznawców Budowlanych w zakresie możliwości kontynuowania budowy w oparciu o istniejące elementy, ewentualnie konieczności ponownego wykonania tych prac, w tym w zakresie koniecznych do wykonania prac naprawczych w przypadku uznania możliwości kontynuowania budowy. Wykonawca może zaniechać usunięcia istniejących elementów i kontynuować budowę przy wykorzystaniu istniejących elementów tylko w przypadku, gdy zostanie to jednoznacznie dopuszczone w uzyskanej opinii rzeczoznawcy budowlanego oraz, gdy ewentualne koszty naprawy istniejących elementów nie przewyższą ich rozbiórki i ponownej budowy. W przypadku gdy opinia rzeczoznawcy dopuści możliwość kontynuowania budowy w oparciu o istniejące elementy po wykonaniu prac naprawczych, Wykonawca obowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu kosztorysu koniecznych do wykonania prac. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia nieistotnych zmian w projekcie budowlanym , jeżeli zmiany zawnioskowane przez Wykonawcę będą korzystne z ekonomicznego i funkcjonalnego punktu widzenia. W przypadku dokonania zmian w projekcie dopuszcza się zmianę umowy zawartej z Wykonawcą w celu ich uwzględnienia. Zamawiający oświadcza, że nie przysługują mu majątkowe prawa autorskie do projektu budowlanego w zakresie wykraczającym poza art. 61 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w szczególności prawo do udzielania zezwoleń na tworzenie opracowań, przeróbek, adaptacji utworu oraz na .wykonywanie praw majątkowych do utworu zależnego. Koszty uzyskania stosownych praw w tym zakresie ponosić będzie wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ- Przedmiar Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Kwota wadium wynosi: 200 000,00PLN (dwieście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawoja.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach