Miasto Kalisz ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +4862 7654300
- Data zamieszczenia: 2012-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
Główny Rynek 20 20
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. +4862 7654300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Szkoły Podstawowej Nr 13 przy ul. Kordeckiego w Kaliszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest `Budowa Szkoły Podstawowej Nr 13 przy ul. Kordeckiego w Kaliszu` w podziale na etapy: etap I - budowa nowego budynku dydaktycznego o dwóch kondygnacjach nadziemnych, o łącznej powierzchni użytkowej 2.393,75 m2 i łącznej kubaturze 12.488,76 m3 wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką budynku gospodarczego i budynku świetlicy ze stołówką w terminie do dnia 30 sierpnia 2013r., etap II - budowa budynku sali gimnastycznej jednokondygnacyjnej, niepodpiwniczonej. Powierzchnia użytkowa obiektu wynosi 960,46 m2, a kubatura 8.112,17 m3 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką budynku głównego szkoły oraz budynku nauczania zintegrowanego z oddziałem przedszkolnym w terminie do dnia 31 lipca 2014r., etap III - budowa obiektów sportowych wraz z niezbędną infrastrukturą, małą architekturą i oświetleniem terenu w terminie do dnia 31 lipca 2015r. 2. Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane przy czynnym istniejącym budynku szkolnym i w związku z tym zobowiązany jest do ogrodzenia terenu budowy w sposób zapewniający bezpieczne funkcjonowanie szkoły. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia projektu BIOZ, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, załatwienia zajęcia pasa ruchu drogowego i uiszczenia opłat z tego tytułu, obsługi geodezyjnej budowy, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynków oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest dla każdego etapu oddzielnie przygotować obiekt i dokumenty dla uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egzemplarzach. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót dla każdego z etapów. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i jej załącznikach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142202
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne) lub www.kalisz.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną