Przetargi.pl
Budowa szkolnej sali sportowej przy Gimnazjum Nr 1 w Kompinie

Gmina Nieborów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8385613 , fax. 046 8385658
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieborów
    Aleja Legionów Polskich 26 26
    99-416 Nieborów, woj. łódzkie
    tel. 046 8385613, fax. 046 8385658
    REGON: 75014836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieborow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szkolnej sali sportowej przy Gimnazjum Nr 1 w Kompinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie terenu pod budowę i wykonanie robót budowlanych oraz instalacyjnych zgodnie z dokumentacja projektową , stanowiącą integralną część SIWZ związanych z budową szkolnej sali sportowej z zapleczem przy budynku Gimnazjum Nr 1 na działce nr 432 w miejscowości Kompina gm. Nieborów wraz z dostawą i montażem wyposażenia sali i zaplecza sanitarno - szatniowego w urządzenia i sprzęt sportowy. Do istniejącego obiektu szkolnego doprojektowano nową część sportową z zapleczem. Obiekt został zaprojektowany z niezależnym wejściem ( dostosowanym dla osób niepełnosprawnych ) tak aby mógł być wykorzystywany poza zajęciami szkolnymi. Sala sportowa zaprojektowana została z niezbędnym zapleczem sanitarnym dla uczniów z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych. Zapewniono zaplecze dla nauczycieli WF z niezależnym węzłem sanitarnym. Dla sali zaprojektowano magazyn na sprzęt sportowy. Na terenie placu przed salą doprojektowano utwardzony dojazd do obiektu i zapewniono kilkanaście miejsc parkingowych oraz dojazd pożarowy zakończony placem manewrowym. Powierzchnia zabudowy-1195,70 m2, powierzchnia użytkowa-1103,70 m2 kubatura -9089,60m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium : 85 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie). 2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie). 3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie): 3.1 wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj roboty budowlane, których przedmiotem jest: wykonanie minimum trzech - robót budowlanych polegających na wykonaniu obiektów użyteczności publicznej wraz z wykonaniem wszystkich instalacji w obiekcie i przyłączami do sieci zewnętrznej o wartości minimum 3,5 mln zł. brutto każda, w tym jednej roboty budowlanej polegającej na budowie sali sportowej o kubaturze nie mniejszej niż 9000,00 m3. Do każdej roboty należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. 3.2 wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z poświadczeniem. o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ze stażem pracy 3 lat; kierownika robót instalacyjnych z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządy zawodowego ze stażem pracy 3 lata; kierownika robót instalacyjnych z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządy zawodowego ze stażem pracy 3 lata, 4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): 4.1 dysponować środkami finansowymi w wysokości: co najmniej 1.500.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500.000,00 PLN., 4.2 posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia co najmniej 4.000.000,00 PLN. 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym, okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 2 do SIWZ), dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy(ów)). W przypadku wykazania zamówienia niepopartego dokumentem potwierdzającym, że zlecone zamówienie zostało wykonane należycie - pozycja ta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie spełnienia warunku. 6. Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli w załączniku nr 4, o którym mowa w niniejszym pkt Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, dołącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów, dotyczące udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do wykazu należy również dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień budowlanych wydanych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r Nr 156, poz.1118 z późn. zm. ) i rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz kopie poświadczone za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego wskazanych w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu niniejszego zamówienia. 7. Przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 8. .Złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości. 9..Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1,2 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 9.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.2 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.3 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.4 w pkt 2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.5 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem wskazanych powyżej terminów. 10. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca/y zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieborow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach