Przetargi.pl
Budowa szkolnej hali widowiskowo - sportowej wraz z infrastrukturą techniczną na działce geodezyjnej 605/7 w miejscowości Radziki Duże gmina Wąpielsk wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót poprzez usługę bankową wykupu wierzytelności spłacanych przez Gminę przez okres 15 lat

Urząd Gminy Wąpielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 87-337 Wąpielsk,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4993921 w. 30 , fax. 056 4938322
  • Data zamieszczenia: 2010-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wąpielsk
    87-337 Wąpielsk, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4993921 w. 30, fax. 056 4938322
    REGON: 00054709800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wapielsk.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szkolnej hali widowiskowo - sportowej wraz z infrastrukturą techniczną na działce geodezyjnej 605/7 w miejscowości Radziki Duże gmina Wąpielsk wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót poprzez usługę bankową wykupu wierzytelności spłacanych przez Gminę przez okres 15 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa szkolnej hali widowiskowo - sportowej wraz z infrastrukturą techniczną na działce geodezyjnej 605/7 w miejscowości Radziki Duże gmina Wąpielsk wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót poprzez usługę bankową wykupu wierzytelności spłacanych przez Gminę przez okres 15 lat ROBOTY BUDOWLANE: Przedmiotem inwestycji jest hala widowiskowo-sportowa o wymiarach ok. 36m x 44 m w m. Radziki Duże wraz z sieciami uzbrojenia terenu, zagospodarowania terenu oraz zakupem i montażem wyposażenia. W ramach zadania jest również przebudowa kotłowni w budynku szkoły. Hala będzie obiektem przyszkolnym ( przy szkole podstawowej i gimnazjum) połączonym z istniejącym budynkiem szkoły parterowym łącznikiem, pozwalającym na przejście między budynkami niezależnie od czynników atmosferycznych. Hala widowiskowo- sportowa jest budynkiem niepodpiwniczonym, w części sali sportowej- parterowym, w części zaplecza dwu-kondygnacyjnym. Rzut obiektu jest prostokątem o szerokości ok. 36,16 m i długości ok. 44,56 m; wysokości hali ok. 11,68m . Bilans powierzchni- hala sportowo-widowiskowa (wartości przybliżone): - powierzchnia zabudowy - 1. 622, 39 m? - powierzchnia całkowita - 2.036,06 m? - powierzchnia użytkowa - 1.869,48 m? - kubatura - 18.208,709m? Łącznik jest niskim wydłużonym prostopadłościanem o następujących danych (wartości przybliżone): -szerokość - 2,56m -wysokość- 3,26m -powierzchnia zabudowy - 47,36m? -powierzchnia całkowita - 47,36m? -powierzchnia użytkowa - 33,36m? - kubatura-143,03m?. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje : - centralnego ogrzewania zasilanego z kotłowni umiejscowionej w budynku szkoły podstawowej, -wodno-kanalizacyjną, -elektryczną , odgromową i oddymiania, -wentylację mechaniczną z klimatyzacją. I sieci zewnętrzne: -kanalizacja sanitarna, -kanalizacja deszczowa, -przyłącze wodociągowe, -przyłącze c.o. i c.w.u. Zagospodarowanie terenu : chodniki, dojścia piesze i dojazd do kotłowni. Wyposażenie (wraz z montażem) wg. zestawienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. W przypadku powstania nie dających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym - podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu - jest zawsze projekt budowlany, a w dalszej kolejności projekt wykonawczy (jeśli został opracowany). Przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Zamawiający dysponuje ostatecznym pozwoleniem na budowę, które zostało załączone do niniejszego SIWZ. USŁUGA BANKOWA W ZAKRESIE WYKUPU WIERZYTELNOŚCI PIENIĘŻNYCH. Usługa bankowa polega na dokonaniu wykupu wierzytelności (jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT) na następujących warunkach: 1) Wykonawca, jako Zbywca wierzytelności podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym przez siebie Bankiem (działającym na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe) nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy obejmującej określone w niniejszym SIWZ zamówienie. 2) umowa o wykup wierzytelności oraz wszelkie w niej zmiany wymagałyby będą formy pisemnej pod rygorem nieważności, 3) wykupem wierzytelności będą obejmowane kolejne faktury przejściowe za wykonane i odebrane części robót 4) ostateczny wykup wierzytelności (wykup faktury końcowej) będzie dokonany przez Bank w terminie nieprzekraczającym 30 dni od odbioru końcowego wykonanych robót i po uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie, 5) spłata wykupionych przez Bank wierzytelności rozpocznie się z chwilą objęcia wykupem pierwszej faktury przejściowej Wykonawcy i będzie trwać przez okres 15 lat (licząc od stycznia 2011 r.) - tzn. do 2026 r. 6) należy przewidzieć karencję w spłacie rat kapitałowych. Spłata tych rat rozpocznie się od stycznia 2012 r. Na spłatę odsetek Zamawiający karencji nie przewiduje. 7) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty zobowiązania wobec Banku bez naliczania przez Bank dodatkowych prowizji i dodatkowych opłat, 9) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank, 10) w przypadku udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających Bank wykupi dodatkowe wierzytelności na warunkach, jakie przewidziano w niniejszym SIWZ dla wykupu wierzytelności podstawowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 50.000 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) złotych 2) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w Banku Spółdzielczym Kowalewo o Radziki Duże Nr rachunku: 45 9496 0008 0056 5394 2000 0010. z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Budowa szkolnej hali widowiskowo - sportowej wraz z infrastrukturą techniczną na działce geodezyjnej 605 7 w miejscowości Radziki Duże gmina Wąpielsk wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót poprzez usługę bankową wykupu wierzytelności spłacanych przez Gminę przez okres 15 lat. 3) Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4) Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5) Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6) W treści gwarancji wadialnej muszą być dokonane następujące stwierdzenia: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) oznaczenie numeru postępowania; c) określenie przedmiotu zamówienia; d) nazwę i adres Wykonawcy. 7) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia; b) należytego wykonania tej umowy; c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wapielsk.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach