Przetargi.pl
Budowa szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół nr 1- Szkole Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła

Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6252457 , fax. 89 6252457
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy
    ul. Kolejowa 5 5
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6252457, fax. 89 6252457
    REGON: 51033365200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół nr 1- Szkole Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół nr 1- Szkole Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, na terenie działki o numerze: 134/1, Obręb nr 5 miasta Nidzica, Gmina Nidzica. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje utworzenie placu zabaw w kształcie prostokąta 12,38m x 19,72m o łącznej powierzchni 244 m2 uwzględniając unormowania rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U z 2009 r. Nr 110 poz. 915 ze zm.). 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1.Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię placu zabaw z następujących warstw po korytowaniu: a) warstwa piasku kopalnego- grubość 10 cm, b) warstwa kruszywa łamanego- 0-32 mm- grubość 15 cm, c) warstwa miału kamiennego- 0-5 mm- grubość 5 cm. 2.2. Wykonanie nawierzchni placu zabaw składającej się z : a) nawierzchni amortyzującej, bezpiecznej w strefie zabaw i ćwiczeń ruchowych na powierzchni 147 m2. Zastosowana nawierzchnia powinna spełniać wymagania normy PN EN 1177. Powierzchnię placu należy pokryć bezpieczną, syntetyczną - EPDM, wodoprzepuszczalną, bezspoinową , dwuwarstwową nawierzchnią. Kolor nawierzchni zgodny z PANTONE:125C, RAL:2011-Tieforange. b) powierzchni terenu zielonego- 77 m2, c)nawierzchni typu tartan niebędącej terenem zielonym ani strefą bezpieczeństwa urządzeń- 20m2. Powierzchnię placu zabaw będącą ciągami komunikacyjnymi należy pokryć nawierzchnią o analogicznej charakterystyce jak nawierzchnia amortyzująca. Kolor nawierzchni zgodny z PANTONE:540C, RAL:5003- Saphirblau. 2.3. Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6cm na ławie betonowej- 59mb. 2.4. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i wyposażenia wykonanych zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176: a) zestaw zabawowy - szt., 1 w skład którego wchodzi - 1 wieża z dachem dwuspadowym - 2 platformy kwadratowe - 1 pomost tunelowy - 2 zjeżdżalnie - 4 zabezpieczenia z aplikacją - 1 podest kwadratowy - 2 wejściówki b) sześciokąt wielofunkcyjny - szt. 1 - 1 przeplotnia - 1 drążek do przewijania - 1 ścianka wspinaczkowa - 1 drążek sprawnościowy - 1 drabinka linowa - 1 drążek do podciągania - 6 nóg sześciokąta - 1 rama metalowa - 1 pajęczyna górna - 6 okuć metalowych c) równoważnia na sprężynach - szt. 1 d) sprężynowiec w kształcie skutera - szt. 1 e) sprężynowiec w kształcie żyrafy - szt. 1 f) ławka z rur stała z oparciem - szt.3 g) kosz na śmieci - szt. 1 h) huśtawka ważka wagowa - szt. 1 i) tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw - szt. 1 z napisem: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego Radosna Szkoła 2.5. Obsługa geodezyjna (wytyczenie, powykonawcza inwentaryzacja, geodezyjna). 3.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają: a) Dokumentacja projektowa- stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. c) Przedmiar robót stanowiący załączniki nr 3 do SIWZ. d) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót, przedmiarem robót oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, zgonie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz na warunkach ustalonych w umowie. 5. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy muszą być fabrycznie nowe w I gatunku i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Zamawiający wymaga dołączenia do składanej oferty kserokopii atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności dotyczących wyposażenia placu zabaw (wszystkie urządzenia zabawowe wielkogabarytowe oraz ruchome muszą posiadać certyfikaty). 7.Powołanie się przez projektanta w dokumentacji projektowej oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót na konkretnego producenta jest tylko i wyłącznie formą odniesienia do parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji- równoważnych tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe takie, jak wskazane w dokumentacji lub lepsze. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić system wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, celem dotrzymania terminu wykonania zadania. 9.Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane, sztuczną nawierzchnię bezpieczną, oraz urządzenia placu zabaw i urządzenia małej architektury na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 10. Wykonawca na własny koszt zorganizuje zaplecze budowlane zgodnie z projektem zagospodarowania placu budowy. 11.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy oraz robót poza placem budowy w okresie trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 12. Wykonawca w ramach zadania po zakończeniu robót ma obowiązek zlikwidować plac budowy, uprzątnąć teren i doprowadzić go do stanu pierwotnego. 13.Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór ostateczny, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek i organ nadzoru budowlanego nie wniesie zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach