Przetargi.pl
Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju w ramach rządowego programu Radosna Szkoła

Gmina Miejska Polanica-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Dąbrowskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8680600 , fax. 0-74 86 810 46
  • Data zamieszczenia: 2013-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Polanica-Zdrój
    ul. Dąbrowskiego 3 3
    57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8680600, fax. 0-74 86 810 46
    REGON: 89071794100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wybudowanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy Zdroju w, zlokalizowanego na działce nr. 517.4, obręb 0004 Centrum przy ul. Wojska Polskiego 23, 57-320 Polanica- Zdrój. Zamierzenie budowlane realizowane będzie jako plac zabaw o łącznej powierzchni 983,11 m2, w ramach programu Radosna Szkoła, zgodnie z Uchwałą Nr 112.2009 z dnia 7 lipca 2009 r. Rady Ministrów z późniejszymi zmianami i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. z późniejszymi zmianami. Szkolne place zabaw są przeznaczone dla dzieci w młodszym wieku szkolnym z klas I . III. W ramach zadania należy wykonać: Dostawę oraz montaż urządzeń i elementów wchodzących w skład stanowisk placu zabaw (wraz z tablicą informacyjną) i jego uruchomienie. Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy metalowe zostały zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe i malowanie proszkowe. Dachy i wypełnienia urządzeń zabawowych należy wykonać z tworzywa HDPE. Elementy metalowe szczególnie narażone na ścieranie należy wykonać ze stali nierdzewnej (zgodnie z Projektem budowlanym). Nawierzchnia syntetyczna gumowa układana z płyt o wymiarach minimalnych 50 x 50 cm. Dopuszcza się rozwiązania równoważne bądź lepsze pod warunkiem zachowania parametrów jakościowych, funkcjonalnych, estetycznych, materiałowych, gabarytowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w projekcie. Dopuszcza się 3% odchyłki pod względem wymiarów elementów, pod warunkiem, że zmieszczą się w obrębie projektowanych stref bezpieczeństwa i nawierzchni elastycznych. Ze względu na istniejącą infrastrukturę podziemną nie dopuszcza się zmian w ukształtowaniu nawierzchni bezpiecznych. Przed zastosowaniem rozwiązań równoważnych należy uzyskać ich akceptację u Zamawiającego i Projektanta. Przekazanie zamawiającemu gotowego do użytkowania obiektu wraz z dokumentacją powykonawczą, a także atesty, aprobaty bądź też certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz instrukcję użytkowania i kartę gwarancyjną. 2.3 Plac zabaw ma powstać na działce nr 517.4, obręb 0004 Centrum przy ul. Wojska Polskiego 23, 57 320 Polanica Zdrój na terenie sąsiadującym z budynkiem szkoły i parkingiem przyszkolnym. Obecnie teren jest porośnięty nawierzchnią trawiastą utrzymaną w dobrym stanie wraz z nielicznymi nasadzeniami w postaci krzewów liściastych. Teren na którym projektuje się plac zabaw jest płaski, w kształcie prostokątnym z minimalnym spadkiem ok. 2% w kierunku północno- zachodnim. Wejście na teren projektowanego placu zabaw przez furtki od strony zachodniej z parkingu, oraz od północy z terenu Szkoły. Teren inwestycji jest w całości ogrodzony, za wyjątkiem fragmentu północnej strony placu. Od strony zachodniej płotem z płaskowników stalowych, osadzanych na słupach ze stalowych rur, kotwionych w cokołach betonowych. Od pozostałych stron ogrodzeniem z siatki stalowej powlekanej zielonej wysokości 150cm, rozpinanej na słupkach stalowych fi40mm w rozstawie co ok. 250cm. Istniejące ogrodzenia w dobrym stanie technicznym. Przez teren podlegający zagospodarowaniu przebiegają linie sieci kanalizacji deszczowej kd200 i kd300. Zagospodarowanie terenu zaprojektowano w sposób nie wywołujący kolizji z istniejącą infrastrukturą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 Dokumentacja budowlana Projekt budowlano wykonawczy. 2.4.Inne prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: 2.4.1.Wykonawca zrealizuje wszystkie prace niezbędne do wykonania i dopuszczenia do użytkowania przedmiotu zamówienia w tym m.in. przygotowanie terenu pod budowę oraz wykonanie zagospodarowania placu budowy. 2.4.2.Wykonawca powinien w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 2.4.3.Wykonawca wykona roboty budowlane: dostawę oraz montaż urządzeń i elementów wchodzących w skład stanowisk placu zabaw (wraz z tablicą informacyjną) i jego uruchomienie. 2.4.4.Wykonawca przekaże zamawiającemu gotowy do użytkowania obiekt wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, a także atesty, aprobaty bądź też certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz instrukcję użytkowania i kartę gwarancyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium w tym postępowaniu przetargowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.polanica.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach