Przetargi.pl
Budowa Szkolnego Kompleksu Sportowego przy Zespole Szkół w Sobolewie

Gmina Sobolew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-460 Sobolew, Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6825023 , fax. 025 6832736
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobolew
    Rynek 1 1
    08-460 Sobolew, woj. mazowieckie
    tel. 025 6825023, fax. 025 6832736
    REGON: 71158235100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobolew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Szkolnego Kompleksu Sportowego przy Zespole Szkół w Sobolewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień: 45212220-4 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę boiska piłkarskiego do gry w piłkę nożną o wymiarach 90,0m x 48,0m. -Nawierzchnia z trawy syntetycznej na przepuszczalnej podbudowie z kruszywa kamiennego. -Kolor boiska zielony z liniami w kolorze białym o szerokości 10 cm. -Budowa ogrodzenia. -Odwodnienie powierzchniowe poprzez drenaż pod płytą boiska. -Wyposażenie boiska. -Roboty ziemne. Oferowana nawierzchnia syntetyczna musi posiadać ważną aprobatę techniczną ITB oraz atest higieniczny PZH. 2. Bieżnia okólna, skok w dal i pchnięcie kulą. Bieżnia oraz rozbieg do skoku w dal o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej na podbudowie z kruszywa kamiennego oraz asfaltobetonu. Bieżnie i rozbieg należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100 cm układanych na ławie betonu B10 z oporem. Pchnięcie kulą - nawierzchnia pola upadku kuli z mączki ceglanej. Pod docelową nawierzchnia należy wykonać podbudowę z kruszywa kamiennego oraz asfaltubetonu. Roboty ziemne. Oferowana nawierzchnia syntetyczna musi posiadać ważną aprobatę techniczną ITB oraz atest higieniczny. 3. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 29,80m x 39,90m. -Nawierzchnia poliuretanowa z wykonaniem podbudowy na istniejącej nawierzchni asfaltowej. -Nawierzchnia z kostki brukowej. -Kolor czerwony z liniami w kolorze białym, żółtym i niebieskim o szerokości linii 5 cm. -Boisko należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100 cm układane na ławie z betonu B10 z oporem. -Wyposażenie boiska. -Roboty ziemne. Oferowana nawierzchnia syntetyczna musi posiadać ważną aprobatę techniczną ITB oraz atest higieniczny. 4. Wykonanie oświetlenia boiska sportowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 67 792.81 PLN (słownie: sześć dziesiąt siedem tysięcy siedemset dziewięć dziesiąt dwa 81/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-01-20 do godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4 Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca 5 Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6 Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 7 Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24 1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobolew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach