Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego 2A
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8412743, 8412740 , fax. 061 8412744
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Jana Kochanowskiego 2A 2A
60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8412743, 8412740, fax. 061 8412744
REGON: 63070341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa szerokopasmowej sieci teletransmisyjnej i rozbudowa centrów danych (adaptacje budowlane) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w trybie -zaprojektuj i wybuduj - polegających na: a) opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę szerokopasmowej sieci teletransmisyjnej, b) budowie szerokopasmowej sieci teletransmisyjnej, c) opracowaniu dokumentacji projektowych i rozbudowie centrów danych (adaptacja budowlana) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 60 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: 1) wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dokumentacji projektowej o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN obejmującej budowę lub rozbudowę centrum danych lub centrum serwerowego lub serwerowni o powierzchni minimum 150 m2 2) dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe: a) dwóch projektantów o uprawnieniach w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, b) kierownik robót o uprawnieniach w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, 3) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN, polegającej na wybudowaniu sieci telekomunikacyjnej obejmującej niżej wymieniony zakres: a) światłowodowe linie kablowe ułożone w wybudowanej przez Wykonawcę kanalizacji kablowej o łącznej długości co najmniej 5 km, b) system teletransmisyjny złożony z minimum 5 urządzeń MPLS pracujących w sieci MAN lub WAN, oraz 4) wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dokumentacji projektowej o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN obejmującej niżej wymieniony zakres: a) światłowodowe linie kablowe ułożone w wybudowanej przez Wykonawcę kanalizacji kablowej o łącznej długości co najmniej 5 km, b) system teletransmisyjny złożony z minimum 5 urządzeń MPLS pracujących w sieci MAN lub WAN; lub 5) wykażą, zamiast warunków, o których mowa w ppkt 3 i 4, wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej w trybie - zaprojektuj i wybuduj - o zakresie rzeczowym i łącznej wartości określonej w ppkt 3 i 4. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia - nie spełnia-, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty, wymaganych przez Zamawiającego, a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 2) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla potwierdzenia określonych warunków wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencje); - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, można złożyć przedmiotowy wykaz, dotyczący zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż z ich treści będzie wynikać, że spełniają oni łącznie warunek; 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla potwierdzenia określonych warunków wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencje); - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, można złożyć przedmiotowy wykaz, dotyczący zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż z ich treści będzie wynikać, że spełniają oni łącznie warunek; 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia dla potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował w/w osobami - należy także złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, można złożyć przedmiotowy wykaz, dotyczący zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż z ich treści będzie wynikać, że spełniają oni łącznie warunek; 5) dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane jako projektanci i kierownik robót, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w wymaganej specjalności - zgodnie z art. 14 ust.1 pkt 2 e ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zmian.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z dokumentami potwierdzającymi ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego techników i inżynierów budownictwa, aktualnych na dzień składania ofert; 6) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty wymagane od Wykonawcy zamieszkałego poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa pkt 1 ppkt 1 dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającym, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument, o których mowa w ppkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ppkt 2 stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wielkopolska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulic: Brignoles, Tielt, Bruneck, Glabisza, Halderberge w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Słowackiego i Norwida w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Ogrodowej i Wiosny Ludów w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Wiosennej i Spokojnej w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa drogi gminnej w ulicy Wierzbowej w Bierzglinku
Dodano: 2016-07-27 - wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - postępowanie nr 016/POZ/32/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3821P w miejscowości Osłonin i Wieleń - dokumentacja projektowa
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Odolanów - 2 postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej budowy ulicy Kasprowicza, Kasztanowej, Długiej, Grabowej, Akacjowej, Jodłowej i Jaworowej, wraz z odwodnieniem w m. Mosina
Dodano: 2016-07-27 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH W ZAKRESIE 4 ODDZIELNYCH ZADAŃ: Zadanie nr 1: Przebudowa ulicy Krańcowej w Kole. Zadanie nr 2: Przebudowa ulicy Kasztanowej w Kole. Zadanie nr 3: Przebudowa ulicy Bema w Kole. Zadanie nr 4: Przebudowa ulicy Krzywej w Kole
Dodano: 2016-07-27