Przetargi.pl
Budowa szaletu miejskiego w systemie zaprojektuj i buduj z podziałem na zadania: Zadanie 1. Budowa szaletu miejskiego na terenie tężni. Zadanie 2. Budowa szaletu miejskiego na terenie MOSIR – Kamień.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szaletu miejskiego w systemie zaprojektuj i buduj z podziałem na zadania: Zadanie 1. Budowa szaletu miejskiego na terenie tężni. Zadanie 2. Budowa szaletu miejskiego na terenie MOSIR – Kamień.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu toalety kontenerowej jednostanowiskowej oraz jej zabudowa w ramach dwóch zadań: Zadanie 1. Na terenie tężni solankowej w rejonie ul. Mikołowskiej i Przemysłowej w dzielnicy Paruszowiec Piaski – załącznik 1A do PFU . Zadanie 2. W dzielnicy Kamień na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji – załącznik 2A do PFU. W ramach projektu toalety należy wykonać projekty przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i zasilania elektrycznego. Obiekt modułowy kontenera należy wyposażyć w instalacje wewnętrzne wodno-kanalizacyjne, elektryczne oraz monitoring . Kontener musi składa się z dwóch pomieszczeń gdzie: - część ogólnodostępna powinna posiadać 1 stanowisko wspólne dla kobiet, mężczyzn i osób niepełnosprawnych, - pomieszczenie techniczne dostępne dla serwisantów. Podstawowe minimalne wymiary obiektu, parametry i wyposażenie określono na załączonym rysunku (załącznik nr 3 do PFU), natomiast dodatkowe wymagania opisano poniżej. Wymiary kontenera:  długość zewnętrzna od 3,10 m do 3,40 m,  szerokość zewnętrzna od 2,10 m do 2,3 m,  wysokość zewnętrzna minimum - 3,00 m.* *wysokość zabudowy jest mierzona od poziomu terenu przy najniżej położonym wejściu do obiektu Konstrukcja :  ze stali nierdzewnej, samonośna (do ustawienia na fundamencie) Podłoga :  blacha ocynkowana,  wełna mineralna o gr. minimum 10 cm,  płyta nośna (np. OSB),  wykładzina PCV. Stropodach:  płyta laminowana biała o grubości 12 mm lub blacha stalowa powlekana w kolorze białym,  folia paroizolacyjna,  wełna mineralna o gr. 20 cm,  płyta OSB lub wiórowa,  blacha stalowa ocynkowana, Konstrukcja stropodachu musi zapewnić odprowadzenie wody na zewnątrz za pośrednictwem rynien i rur spustowych, które również stanowią przedmiot zamówienia. Ściany zewnętrzne:  blacha stalowa w kolorze szarym,  wełna mineralna o gr. 15 cm,  folia paroizolacyjna,  płyta laminowana biała o grubości 12 mm lub blacha stalowa powlekana w kolorze białym. Drzwi:  jednoskrzydłowe stalowe (blacha) w kolorze szarym,  daszki nad drzwiami o szerokości minimum 1m i głębokości min.0.4m. Oświetlenie: Oświetlenie zewnętrzne kontenera powinno zapewniać korzystanie z toalet w godzinach nocnych, powinno być energooszczędne z wykorzystaniem fotokomórki. Ogrzewanie: W toalecie należy zaprojektować ogrzewanie elektryczne. Do toalet należy zaprojektować i wykonać dojście z kostki betonowej prostokątnej bezfazowej o grubości 6 cm wraz z obrzeżem chodnikowym z istniejących ciągów pieszych wg załączonych planów sytuacyjnych. Należy dokonać niwelacji terenu w sposób który uniemożliwi zalewanie budynku toalet przez wody opadowe i roztopowe. Zabudowanie słupa pod kamerę monitoringu wraz z montażem kamery i włączenie do systemu monitoringu przyszłego użytkownika obiektu. Zadanie 1. Należy zaprojektować i wykonać: - przyłącze wodociągowe do istniejącej sieci wodociągowej PE Ø 63mm (załącznik nr 1B) warunki techniczne podłączenia uzyskać Zakładu Zieleni Miejskiej w Rybniku, - przyłącze kanalizacji sanitarnej – w pobliżu toalety znajduje się kolektor sanitarny Ø 800 mm, warunki techniczne podłączenia uzyskać od PWiK Sp. z o.o. w Rybniku lub do studni S2 o rzędnych 227,40/225,33 warunki techniczne podłączenia uzyskać Zakładu Zieleni Miejskiej w Rybniku (załącznik 1B), - przyłącze elektoenergetyczne - warunki techniczne podłączenia uzyskać od Zakładu Zieleni Miejskiej w Rybniku – istnieje możliwość podłączenia z rozdzielni głównej znajdującej się w okolicy dojścia do tężni. Należy zabudować dodatkowy licznik energii elektrycznej w celu rozliczania między właścicielem a przyszłym użytkownikiem toalety. - monitoring wejścia do toalety z słupa doprowadzić po kablu albo po światłowodzie do szafy teletechnicznej do SWITCH zastosować kamerę typ DINION IP 4000i NBE-4502-AL.BULLET. Obraz z kamery rejestrowany jest w Rybnickich Służbach Komunalnych. UWAGA: dodatkowo dla powyższego zadania należy dokonać zakupu i montażu oraz podłączenia dodatkowej kamery, która usytuowana będzie w budynku tężni. Parametrach kamery: kamera zewnętrzna kopułkowa, wandaloodporna, o zmiennej ogniskowej 3 -10 mm, dzień noc IR min 15m, rozdzielczość min 2 Mpix, kamera zgodna ze standardem miejskiego systemu monitoringu (BVMS), zasilanie PoE. Obraz z kamery rejestrowany jest na DIVARZE IP 6000 znajdującym się w Straży Miejskiej – załącznik 1C, 1D, 1E. Zadanie 2. Należy wykonać: - przyłącze wodociągowe rura PE 100 SDR11 fi 40x3,7 około 12 mb z istniejącej studni wodomierzowej StW2 według osobnego opracowania - załącznik nr 2B i 2C - przyłącze kanalizacji sanitarnej rura PCV-U fi 1600 SN (lita) około 13,5 mb, studnie inspekcyjne fi 315 z kinetą zbiorczą lub przepływową – 2kpl. według osobnego opracowania - załącznik nr 2B i 2D, - przyłącze elektoenergetyczne - według osobnego opracowania - załącznik nr 2E – istnieje możliwość podłączenia z rozdzielni znajdującej się na terenie MOŚiRu, - monitoring wejścia do toalety z słupa doprowadzić po kablu albo po światłowodzie do monitoringu znajdującego się na terenie MOSiR – załącznik 2F. Szczegółowy zakres zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót / zaplecza budowy w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie); - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów; - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach; - ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg; W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na cały obiekt wraz z infrastrukturą towarzyszącą. O okres gwarancji wydłuża się uprawnienia z tytułu rękojmi za wady. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że toaleta zostanie dostosowana do swobodnego korzystania przez osoby niepełnosprawne. W związku z tym zostaną spełnione następujące wytyczne:  poziom podłogi kontenera będzie nie wyżej niż 2 cm ponad poziomem terenu,  drzwi zgodnie z przepisami o wymiarach min. 90x200 cm w świetle przejścia,  wolna przestrzeń manewrowa dla wózków o średnicy koła 150 cm,  bezpieczne zaokrąglone pochwyty,  umiejscowienie przycisków i urządzeń w miejscach oraz na wysokościach dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie robót montażowych, - wykonanie robót podłączeniowych obiektu do infrastruktury zewnętrznej. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215500-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: zad. 1 - 3 000 PLN zad. 2 - 3 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach