Przetargi.pl
Budowa systemu wentylacji wraz z odzyskaniem ciepła (rekuperacja) w krytej pływalni w Połomi wraz z termomodernizacją i przebudową budynku

Gmina Mszana ogłasza przetarg

  • Adres: 44-325 Mszana, ul. 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4759740, 4759755
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszana
    ul. 1 Maja 81
    44-325 Mszana, woj. śląskie
    tel. 32 4759740, 4759755
    REGON: 27625868700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu wentylacji wraz z odzyskaniem ciepła (rekuperacja) w krytej pływalni w Połomi wraz z termomodernizacją i przebudową budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na termomodernizacji wraz z przebudową krytej pływalni w Połomi. Przeznaczenie obiektu pozostaje bez zmian. Projekt pod względem termomodernizacyjnym przewiduje następujące roboty: - roboty rozbiórkowe, - termomodernizację budynku (w zakresie elewacji, dachu oraz podłogi na gruncie), - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami, Zakres prac dotyczących przebudowy przewiduje: - remont schodów zewnętrznych z wykonaniem nowych okładzin i balustrad, - wydzielenie z zaplecza pływalni (galerii) pomieszczeń sauny (szatnia – 1.16a, wc – 1.16b, pom. sauny ze strefą odpoczynku i natryskami – 1.16c) - wymianę paneli prysznicowych i rozbiórkę ścianek działowych w natryskach, - rozbiórkę istniejących przebieralni, - utworzenie przebieralni kabinowych w formie ścianek lekkich systemowych, - utworzenie brodzika do dezynfekcji stóp przed wejściem do przestrzeni basenowej (w miejscu istniejącego brodzika), - utworzenie czytników czasowych (zegarki czasowe + szafki) wraz z budową bramek wejściowych, - wymianę drzwi do kotłowni na drzwi przeciwpożarowe, - skucie posadzek w całym obiekcie, wykonanie nowych warstw podłogi na gruncie oraz wykonanie nowych posadzek wraz cokolikami; - wykonanie nowych okładzin ścian w pom. basenu. - wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych w pozostałych pomieszczeniach, - wymiana stolarki drzwiowej PCV wewnętrznej do pomieszczeń biurowych, sanitarnych, socjalnych, - przebudowa pomieszczeń celem powiększenia pomieszczeń biurowych (likwidacja ścianek działowych, wykonanie obudów z płyt kartonowo – gipsowych), - wykonanie robót malarskich i towarzyszących W zakres prac dla instalacji sanitarnych wchodzi: - Wykonanie kotłowni gazowej. Źródłem ciepła będzie kaskada 3 wiszących, kondensacyjnych kotłów gazowych o mocy 60kW każdy oraz kogenerator o mocy cieplnej 38kW, - Wykonanie instalacji wewnętrznej gazu, - Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. W pomieszczeniach hali basenowej, szatni, natrysków, suszarni, wc, hallu, gabinetów, zaprojektowano ogrzewanie podłogowe. W pomieszczeniach technicznych jako elementy grzejne zastosowano grzejniki płytowe stalowe z profilowanymi płytami grzejnymi i elementami konwekcyjnymi, wyposażone w osłony boczne i osłonę górną typu grill, - Wykonanie wentylacji mechanicznej. Dla pomieszczenia hali basenowej zaprojektowano system wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła oparty o centralę wentylacyjną o wydajności 8000 m3/h. Wentylację pomieszczeń szatni, suszarni, natrysków i komunikacji zapewnia centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna z odzyskiem ciepła o wydajności Vn=1700 m3/h i Vw=1000 m3/h oraz sprężu p=300Pa. Dla pomieszczeń hallu, gabinetów, szatni pracowników i trenerów zaprojektowano system wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła oparty o centralę wentylacyjną o wydajności Vn=800 m3/h i Vw=610 m3/h oraz sprężu P=300Pa, - Wykonanie instalacji ogrzewania wody małego basenu, - Wymiana pompy basenowej i wymiennika ciepła obiegu dużego basenu, - Wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej do projektowanych sanitariatów, - Wymianę istniejących przyborów sanitarnych (miski ustępowe, umywalki, kabiny natryskowe, brodziki gospodarcze), wraz z wymianą armatury, przebudową podejść, - Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej. W zakres prac dla instalacji elektrycznej wchodzi: - Zabudowa nowych tablic rozdzielczych TR i TK, - Przebudowa – przeniesienie istniejącej tablicy TG-R, - Wykonanie zasilania dla central wentylacyjnych, - Wykonanie zasilania dla wentylatorów wyciągowych, - Wykonanie system czasowego pobytu na obiekcie, - Wykonanie zasilania instalacji pomp, - Wykonanie instalacji zasilania kotłów gazowych, - Instalacja układu detekcji gazu, - Wymiana opraw oświetleniowych, łączników instalacyjnych i gniazd wtyczkowych, - Wykonanie układu kogeneracji, - Wykonanie instalacji zasilania sauny. Po wykonaniu robót budowlanych obiekt będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych. Zakres prac obejmujących zadanie w postępowaniu przetargowym został rozszerzony przez Zamawiającego o następujące roboty, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej (zostały ujęte w przedmiarach robót): - wymiana całej stolarki wewnętrznej drzwiowej PCV, - rozbiórka ścianek działowych w pomieszczeniach biurowych, - wymiana okładzin ścian z płytek, - rozbiórka z wymianą okładzin na suficie hali basenowej, - wymiana opraw oświetleniowych, łączników i gniazdek wtyczkowych, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca planowanych prac budowlanych. 2. Gwarancja i rękojmia Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny okres gwarancji udzielany przez Wykonawcę wynosi 60 miesięcy natomiast maksymalny okres gwarancji - nie dłużej niż 84 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. UWAGA: - Wykonawca może zaproponować inny termin gwarancji, jednak nie dłuższy niż 84 miesiące Termin gwarancji będzie miał wpływ na wybór przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej, ponieważ termin gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Szczegóły zawarte są w pkt 2.2. rozdziału XVIII niniejszej Specyfikacji. Zaproponowany termin gwarancji należy wpisać w formularzu ofertowym (zał. nr 2a lub 2b do siwz) w pkt II.2. - Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane należy zadeklarować w miesiącach od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót „bez zastrzeżeń”. - Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. - Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. - Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. - Ustala się maksymalny termin usunięcia wad i usterek do 14 dni. 3. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany zapewnić pełną obsługę geodezyjną przez uprawnionego geodetę na każdym etapie budowy jak również po zakończeniu budowy, wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., włącznie z naniesieniem do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl., 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 4.1 Na mocy art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, tj. pracowników fizycznych uczestniczących w realizacji zamówienia. Wymóg nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, robotami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, wykonujących usługi transportowe, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 4.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.3 W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 4.1 czynności w trakcie realizacji umowy Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy oraz na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie wskazanym w wezwaniu przedłoży Zamawiającemu: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, zawierające w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju zawartej umowy o pracę, wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Wykonawca ma obowiązek powiadomić o zmianach osób realizujących wskazane czynności. 4.4 Niezłożenie przez Wykonawcę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w pkt 4.1 niniejszego rozdziału siwz. 4.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4.6 Jeżeli realizacja zamówienia wykonywana będzie przez osobę nie zatrudnioną na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel), osoba taka nie będzie mogła wykonywać jakichkolwiek prac, a wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1 000,00 PLN za każdy taki przypadek. Fakt wykonywania prac przez taką osobę musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez wykonawcę lub jego przedstawicieli. 4.7 Zamawiający żąda, aby w umowie z Podwykonawcą Wykonawca zawarł odpowiednie postanowienia dotyczące zobowiązania Podwykonawcy do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej i umożliwiające Zamawiającemu kontrolę realizacji tego obowiązku przez Podwykonawcę. 5. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty (rozwiązania) równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w siwz – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej siwz. 6. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót (zał. nr 10-18 do siwz) z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia – odpowiedzi na pytania wykonawców, z zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi i zgodnie z ustaleniami zawartymi w siwz, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert – do dnia 12.06.2020r. do godz. 10:00. Zamawiający zaznacza, iż Wykonawca powinien dochować należytej staranności, by jego oferta była zabezpieczona wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 3.1 pieniądzu, 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299 ze zm.). 4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy w Mszanie (Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu Zdroju nr: 88847000012001002900940006 z tytułem przelewu: „Budowa systemu wentylacji wraz z odzyskaniem ciepła (rekuperacja) w krytej pływalni w Połomi wraz z termomodernizacją i przebudową budynku”. Uwaga! - wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej można złożyć w następujący sposób: 6.1 w postaci papierowej – w formie pisemnej w oryginale, zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wniesienia wadium z ofertą, gdyż w przypadku zwrotu wadium, Zamawiający zwraca Wykonawcy oryginał. Dodatkowo do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę (spiąć z ofertą). 6.2 w postaci elektronicznej - poprzez Platformę przetargową – w wydzielonym odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego. 7. Wadium wnoszone w inne formie niż pieniądz musi spełniać następujące wymogi: 7.1 musi być wystawiona na: Gminę Mszana, ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana; 7.2 zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7.3 gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp dla każdego z tych Wykonawców, 7.4 gwarancja wadialna może być złożona przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie tylko w przypadku, gdy gwarancja obejmuje ochroną wszystkie okoliczności związane ze złożeniem oferty wspólnej. Winna zawierać informację, że podmiotem zabezpieczającym zapłatę wadium są wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie i że wadium zostało wniesione w imieniu i na rzecz wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 7.5 Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. 8. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie podlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wadium musi być ważne na cały okres terminu związania ofertą, tj. 30 dni od terminu otwarcia ofert. 11. Zwrot wniesionego wadium – na podstawie art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 12. Zatrzymanie wniesionego wadium – na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli zabezpieczenie zostanie w walucie obcej, kwota zabezpieczenia zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP w dniu ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 15. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 16. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone – art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1.1 formularz ofertowy- zał. nr 2a lub 2b do siwz; 1.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – zał. nr 3a i 4a (w przypadku składania oferty w formie pisemnej) lub 3b i 4b do siwz (w przypadku składania oferty w formie elektronicznej), informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu; 1.3 dowód wniesienia wadium; 1.4 zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku polegania wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (zał. nr 6a lub 6b do siwz) – jeżeli dotyczy; 1.5 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie zakupowej https://mszana.logintrade.net/rejestracja.ustawowe.html informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 5a lub 5b do siwz. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie to zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 3.Wraz ze składanymi przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć kosztorysy ofertowe uproszczone: branża ogólnobudowlana, elektryczna, sanitarna, sporządzone zgodnie z rozdziałem XVII niniejszej siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach