Przetargi.pl
Budowa systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach na terenie powiatu sierpeckiego.

Starostwo Powiatowe w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09200 Sierpc, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2754648, 2758918 , fax. 242 754 806
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sierpcu
    ul. Świętokrzyska
    09200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 2754648, 2758918, fax. 242 754 806
    REGON: 61101920000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.starostwo.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach na terenie powiatu sierpeckiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II Opis przedmiotu zamówienia. 1. WSTĘP Zamówienie swym zakresem obejmuje budowę 9 Punktów Alarmowych PA oraz 1 Centrali Alarmowej CA wraz z systemem oraz aplikacją. Budowany System musi zostać zintegrowany z istniejącymi Systemami Gminnymi oraz Systemem Ostrzegania i Alarmowania Województwa Mazowieckiego w zakresie opisanym w dalszej części dokumentu. 1. Zamawiający: Powiat Sierpecki z siedzibą przy ul. Świętokrzyskiej 2a, 09-200 Sierpc, NIP 7761676252. 2. Partnerzy: Urząd Gminy Gozdowo, ul. Krystyna Gozdawy 19, 09-213 Gozdowo; Urząd Gminy Mochowo, ul. Sierpecka 2, 09-214 Mochowo; Urząd Gminy Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo; Urząd Gminy Sierpc, ul. Biskupa Floriana 4, 09-200 Sierpc; Urząd Gminy Szczutowo, ul. Lipowa 5a, 09-227 Szczutowo; Urząd Gminy Zawidz, ul. Mazowiecka 24, 09-226 Zawidz. 3. Użytkownicy: - Zamawiający; - Partnerzy; - Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Warszawie. 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1) Dostawa, montaż w wyznaczonych miejscach na terenie powiatu oraz uruchomienie fabrycznie nowych punktów alarmowych, tj. 9 syren elektronicznych, każda z zestawem głośników, urządzeniem sterującym i masztem, montowanych na budynku lub wolnostojącym wskazanym przez Zamawiającego, zasilanych energią elektryczną, wykorzystujących do transmisji dźwięku i sterowania transmisję radiową, Internet/LAN oraz inne media; 2) Dostawa, instalacja i uruchomienie urządzenia sterowania i kontroli (Centrali Powiatowej) wraz z oprogramowaniem sterującym i monitorującym pracę wszystkich punktów alarmowych, przy jednoczesnym zapewnieniu kompatybilności z istniejącymi w gminach systemami ostrzegania i alarmowania oraz System Ostrzegania i Alarmowania Wojewody Mazowieckiego; 3) Dostawa i uruchomienie stacji roboczej dla Zamawiającego. 3. ZAKRES ZADAŃ DLA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Budowa systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach na terenie powiatu sierpeckiego, polegającego na budowie punktów alarmowych oraz wyposażenie uczestników projektu w urządzenia sterowania i kontroli wraz z oprogramowaniem sterującym, monitorującym i diagnostycznym na podstawie wstępnego projektu technicznego. 2. Dostawa dedykowanego oprogramowania dla systemu integrującego zdefiniowane funkcjonalności. 3. Dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania, niezbędnych podzespołów punktów alarmowych (syren elektronicznych, anten, urządzeń sterujących, radiotelefonów, urządzeń zasilających; 4. Dokonanie niezbędnych uzgodnień z osobami zarządzającymi obiektami, na których będą instalowane punkty alarmowe; 5. Dostawa, instalacja i konfiguracja dostarczonych punktów alarmowych we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządzających obiektami na, których będą instalowane punkty alarmowe; 6. Dostawa instalacja i konfiguracja urządzeń sterujących punktami alarmowymi dla Zamawiającego (Centrala Alarmowa -1); 7. Dostawa i instalacja niezbędnego okablowania służącego do podłączenia budowanych elementów Systemu, zgodnie z zaleceniami wydanymi przez zarządzających obiektami na których będą budowane punkty alarmowe; 8. Konfiguracja systemu na szczeblu powiatowym i gminnym, w celu integracji istniejących Gminnych Systemów alarmowych z Systemem Powiatowym. 9. Integracja wskazanych punktów alarmowych i nowo budowanego Systemu Powiatowego z Systemem Wojewódzkim za pośrednictwem interfejsu API (Application Programming Interface), będącym narzędziem pozwalającym na komunikację centrali wojewódzkiej z systemami obcymi. 10. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej: wszystkie dokonane uzgodnienia, protokoły odbiorów lub potwierdzenia należytego wykonania prac wydane przez właścicieli (zarządców) obiektów wykorzystanych do instalacji punktów alarmowych, wykonanych pomiarów toru antenowego (WFS) oraz oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu prac zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami; 11. Przeprowadzenie instruktaży dla administratorów i użytkowników Systemu wskazanych przez Zamawiającego. 4. OGÓLNE WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z Projektem technicznym, wytycznymi Zamawiającego ujętymi w Umowie, SIWZ oraz zgodnie z zasadami finansowania i realizacji projektów unijnych, obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa wspólnotowego. 2. Wykonawca będzie odpowiadał za zarządzanie i koordynację realizowanych przez siebie zadań. 3. Wykonawca musi przygotować produkty służące realizacji przedmiotu zamówienia, w celu osiągnięcia wymaganej przez Zamawiającego jakości i terminowej realizacji prac. 4. Oprogramowanie i urządzenia podczas realizacji budowy Systemu muszą być dostarczane bezpośrednio do miejsc instalacji wskazanych w OPZ przez Zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń do magazynowania elementów systemu przed ich instalacją. 5. Harmonogram Wykonawcy ma przedstawiać kolejność prac podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Kolejność realizacji prac w ramach harmonogramu powinna zakładać stworzenie jako pierwszych tych elementów, które zapewniają zasadnicze funkcjonalności, a następnie rozbudowywanie funkcjonalności systemu o dodatkowe, bardziej złożone funkcje. 6. Wykonawca zgadza się, aby harmonogram o którym mowa w pkt. 5, służył Zamawiającemu do formalnej kontroli postępu prac Wykonawcy przy realizacji Systemu zgodnie z Umową. 7. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wgląd na każdym etapie realizacji Systemu w wytwarzane oprogramowanie, dokumentację oraz inne produkty, które powstaną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu oraz Partnerom udział we wszystkich pracach realizowanych przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (m.in. w czasie konfiguracji, wdrożenia, testowania). 9. Wykonawca dostarczy urządzenia i środki materiałowe będą fabrycznie nowe, nieuszkodzone, sprawne technicznie, pozbawione wad fizycznych i prawnych, pochodzące z bieżącej produkcji i oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski, posiadające odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 10. Wykonawca zobowiązuje się, że przy wykonywaniu umowy będzie wykorzystywał jedynie materiały, dane i informacje oraz programy komputerowe, które są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności nie naruszają dóbr osobistych osób trzecich, majątkowych i osobistych praw autorskich lub danych osobowych osób trzecich. Gdyby doszło do takiego naruszenia, wyłączną odpowiedzialność względem osób, których prawa zostały naruszone, ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca zapewni na własny koszt przez okres trwania gwarancji jakości, konsultacje techniczne dotyczące pracy i konfiguracji Systemu, w języku polskim, w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu instalacji urządzeń Systemu. 12. Wykonawca zagwarantuje integralność elementów budowanego Systemu z istniejącymi Systemami Gminnymi oraz Systemem Wojewódzkim pod względem sterowania i kontroli pracy wszystkich elementów z użyciem jednej aplikacji. Zamawiający nie dopuszcza realizacji integralności Systemu poprzez instalację urządzeń pracujących równolegle do istniejących z użyciem więcej niż jednej aplikacji. 13. Wykonawca zapewni i przekaże Zamawiającemu na własny koszt wszystkie niezbędne do funkcjonowania Systemu licencje i certyfikaty. Licencje i certyfikaty przekazane Zamawiającemu muszą być bezterminowe i po przekazaniu stają się jego własnością. Przekazanie licencji i certyfikatów Zamawiającemu nie może przekroczyć terminu końcowego odbioru Systemu. 14. System musi zapewniać niezależnie od medium transmisji danych, szyfrowanie sygnałów na poziomie uniemożliwiającym ponowne użycie danych w celu sterowania urządzeniem. 15. Wykonawca zabezpieczy elementy Systemu pod względem ochrony przepięciowej i przeciwporażeniowej oraz wykona instalację odgromową, przy czym dopuszczalne jest wykorzystanie istniejącej instalacji odgromowej obiektu. 16. System musi zapewniać diagnostykę jego elementów składowych w zakresie minimum: Centrala Alarmowa, Punkty Alarmowe, urządzenia transmisyjne, urządzenia nadawczo-odbiorcze, zasilanie w taki sposób, aby użytkownik Systemu poprzez GUI posiadał aktualną, odświeżaną w trybie „on-line” (bez zbędnej zwłoki), wiedzę o poprawności działania tych elementów. 17. Wykonawca na własny koszt i ryzyko zrealizuje wszelkie czynności niezbędne do uzyskania w pełni funkcjonalnego Systemu oraz jego integracji z Systemami Gminnymi oraz Systemem Województwa Mazowieckiego. 18. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktaży zgodnie z wymogami określonymi we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35120000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 7.000 zł (słownie: siedemtysięcy złotych) 1) Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe Zamawiającego Nr 69 9015 0001 2005 0000 0778 0012 z zaznaczeniem „System”. 3) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sierpcu lub dołączyć do oferty. 5) Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 Pzp (Zał. Nr 3 do SIWZ) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu (Zał. Nr 2 do SIWZ) posiadają kompetencje do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. poruszają się w ramach Rekomendacji zamieszczonych na stronie internetowej wojewody mazowieckiego (Zał. Nr 1 do SIWZ) oraz są zarejestrowani jako podmiot gospodarczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Harmonogram prac, oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej, ew. oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach