Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
- Data zamieszczenia: 2020-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
ul. Cicha 6
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
REGON: 48647400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) w technologii GPON na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie - osiedle ks. Popiełuszki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie systemu monitoringu wizyjnego na osiedlu ks. Popiełuszki Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie w oparciu o rozbudowę istniejącej już sieci światłowodowej w technologii GPON będącą własnością Zamawiającego. A. Budowa monitoringu wizyjnego na osiedlu przy ul. ks. Popiełuszki będzie realizowana zgodnie z istniejącą dokumentacja techniczną - Budowa systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie – osiedle ks. Popiełuszki, na bazie własnej kanalizacji teletechnicznej. B. System monitoringu wizyjnego ma zapewnić obserwację określonych obszarów w zakresie monitorowania newralgicznych punktów osiedli wraz z ciągłą, automatyczną rejestracją obrazów ze wszystkich kamer. Budowa systemu obejmuje osiedle ks. Popiełuszki, w którym zlokalizowanych jest 24 punktów kamerowych (PK). Budowa całego systemu monitoringu wizyjnego musi zapewnić możliwość jego dalszej rozbudowy a zastosowane urządzenia muszą być kompatybilne z systemem posiadanym przez Inwestora i zagwarantować jego bezawaryjną pracę. C. Transmisja sygnałów video pomiędzy kamerami a centrum monitoringu (CM) zlokalizowanym przy ul. Cicha 6 ma być zrealizowana drogą kablową (światłowód) z wykorzystaniem transmisji danych w standardzie GPON. Projekt sytemu monitoringu wizyjnego uwzględnia częściowe wykorzystanie istniejącej infrastruktury teleinformatycznej Zamawiającego. Do głównych zadań przy budowie systemu monitoringu wizyjnego w szczególności należy: a) instalacja kabli optotelekomunikacyjnych (światłowodowych) w istniejącej kanalizacji kablowej pierwotnej zgodnie z dokumentacja, b) wykonanie punktów kamerowych (PK) oraz instalacji wewnątrz i zewnątrz budynkowej systemu monitoringu wizyjnego, c) konfiguracja oprogramowania w centrum monitoringu (CM), d) wykonanie innych prac związanych z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem całego systemu monitoringu wizyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie "Wadium na budowę systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) w technologii GPON na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie – osiedle ks. Popiełuszki znak sprawy TVK/R - 19/2020. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wraz z ofertą Wykonawcy. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający wpłatę wadium. 3. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu zał. nr. 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ 5. Wykaz robót budowlanych zał. nr 4 do SIWZ, potwierdzonych dołączonymi referencjami. 6. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami przez Wykonawcę – zał. nr 5 do SIWZ, 7. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia – zał. nr 6 do SIWZ, 8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru zał. nr.7 do SIWZ. 9. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy polisa zawarta jest na okres krótszy niż czas realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć polisę ubezpieczenia OC na kolejne okresy obejmujące łącznie czas realizacji zamówienia. 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości co najmniej 400 000,00 zł), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w postaci otwarcia wobec Wykonawcy likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo terminu składania ofert. 13. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Medialnego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
Dodano: 2021-02-23 - Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Medialnego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa zestawu urządzeń oraz narzędzi do transmisji online na potrzeby Teatru im. J. Osterwy w Lublinie
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa sprzętu audiowizualnego
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa sprzętu RTV i AGD do klubów seniora i ośrodków wsparcia w ramach realizacji projektu LUBInclusiON - II części
Dodano: 2020-09-11 - Dostawa systemu nagłośnienia (audio)
Dodano: 2019-09-06 - Budowa multimedialnej sieci światłowodowej w technologii GPON w Lubartowie na obszarze objętym Lokalnym Programem Rewitalizacji miasta Lubartowa na lata 2016-2023 – obszar 4 i 6
Dodano: 2018-12-28 - Dostawa wyposażenia do Przedszkola Samorządowego w Jastkowie w ramach projektu „Budowa i wyposażenie przedszkola w miejscowości Panieńszczyzna w ramach Centrum Rozwoju Rodziny”
Dodano: 2018-10-26 - Dostawa radiostacji pokładowych do samolotu na potrzeby Centrum Lotniczego PWSZ w Chełmie
Dodano: 2018-08-29 - Zakup i dostawa bransoletek posiadających funkcje nadajnika (wyglądem przypominające zegarek) wraz całodobową usługą monitoringu systemu przywoławczego dla 135 osób w ramach projektu „Czerwony guzik życia – aktywizacja społeczna i zdrowotna mieszkańców Powiatu Kraśnickiego” współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020
Dodano: 2018-02-07