Przetargi.pl
Budowa systemu monitoringu miejskiego w Pniewach

Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2938601 , fax. 061 2910097
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
    ul. Dworcowa 37 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2938601, fax. 061 2910097
    REGON: 00052955100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu monitoringu miejskiego w Pniewach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach budowy monitoringu wizyjnego miasta Pniewy zainstalowanych zostanie 6 autonomicznych punktów kamerowych. Wszystkie będą kamerami z 35krotnym zoomem zintegrowane w głowicy szybkoobrotowej PTZ typu dzień-noc. Zaprojektowany system IP z kompresją H.264 (MPEG-4 part. 10) powinien przewidywać możliwość rozbudowy o kolejne punkty kamerowe w przyszłości. Zasilanie urządzeń w punktach kamerowych pochodzić będzie z instalacji lokalnych udostępnianych w miejscach montażu zabezpieczone dodatkowo odpowiednim urządzeniem UPS. System ma zapewniać wyświetlanie obrazu, rejestrację i sterowanie kamerami oraz umożliwić przegląd zapisu z rejestratora na laptopie (który jest również przedmiotem zamówienia) z zainstalowanym niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym podgląd obrazu z poszczególnego punktu kamerowego po podłączeniu się do niego, poprzez WiFi lub bezpośrednio kablem LAN, a także zarejestrowanie zdarzeń na CD, DVD bądź HDD laptopa . Nie przewiduje się na obecnym etapie powstania Centrum Monitoringu. Nie przewiduje się na obecnym etapie łączenia poszczególnych punktów kamerowych w zintegrowaną sieć. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający jest odpowiedzialny za wykonanie robót elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323235008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości: 2.000,00 PLN Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert wadium nie zostanie wniesione, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wadium, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr: 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich - Załącznik nr 3 SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzech lat, to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budową systemu monitoringu miast o wartości wynoszącej nie mniej niż 50.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - Załącznik nr 6 SIWZ, 6. Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru robót ) potwierdzające, że roboty budowlane wykazane w wykazie o którym mowa w pkt 5 zostały należycie wykonane. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 9.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 10. Dowód wpłaty/wniesienia wadium. 12. Kosztorys ofertowy - Załącznik nr 4 SIWZ 13. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 14. Oświadczenia o gwarancji sprzętu. 15. Oświadczenia o naprawie sprzętu. 16. Karty katalogowe zaoferowanych urządzeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pniewy.wlkp.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach