Przetargi.pl
Budowa systemu kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi w miejscowości Wierzejki

Urząd Gminy w Trzebieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-404 Trzebieszów, Trzebieszów 89
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7960355, 7960541 w. 204 , fax. 025 7960373
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Trzebieszowie
    Trzebieszów 89 89
    21-404 Trzebieszów, woj. lubelskie
    tel. 025 7960355, 7960541 w. 204, fax. 025 7960373
    REGON: 00054771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebieszow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi w miejscowości Wierzejki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych zadania pn. Budowa systemu kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi w miejscowości Wierzejki. Cały zakres zamówienia obejmuje: 1. Kolektor grawitacyjny PCV 200 mm - dł. 1890 mb, 2. Przepompownia ścieków Nr 1 i Nr 2 - szt. 2 3. Kolektory tłoczne PE 80, L=160m, PE 100, L=897 m - łącznie 1057 m 4. Przekopy i przewierty fi 323, L=112, fi 219, L=20 m - łącznie 132 m 5. Roboty melioracyjne 6. Odwodnienie wykopów 7. Montaż przepływomierzy - szt. 2 8. Przyłącze kanalizacyjne kwalifikowane PCV 150 - dł. 408 mb 9. Przyłącze kanalizacyjne niekwalifikowane PCV 150 - dł. 991 mb Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określony jest w załączniku nr 3 SIWZ: Zakres robót podzielony jest na dwa etapy: Pierwszy etap obejmuje roboty określone w przedmiarze robót Nr 1, znajdującym się w załączniku nr 3 SIWZ. Drugi etap obejmuje roboty określone w przedmiarach robót Nr 2, Nr 3, Nr 4 znajdujących się w załączniku nr 3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; - spełniają wymagania określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia lub dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP zamawiający żąda załączenia do oferty, w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: - oświadczenia o spełnieniu warunków niezbędnych przy ubieganiu się o udzielnie zamówienia publicznego - załącznik nr 2 do SIWZ; - wykazu wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wymaganych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Załącznik nr 4 do SIWZ. - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (kopia uprawnień oraz zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów. Załącznik nr 5 do SIWZ. - Opłaconej polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w związanej z przedmiotem zamówienia Kwota ubezpieczenia nie powinna być mniejsza niż 500.000 zł. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, -oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia -aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczania w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy PZP wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebieszowgw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach