Przetargi.pl
Budowa systemu kanalizacji sanitarnej z przyłączami wraz z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Kazanice

Zakład Komunalny Gminy Lubawa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 14-260 Lubawa, Łążyn 22
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 645 12 80 , fax. 89 645 12 80
  • Data zamieszczenia: 2013-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Gminy Lubawa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Łążyn 22 22
    14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 645 12 80, fax. 89 645 12 80
    REGON: 28143155800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zk-lubawa.4bip.pl lub www.bip.gminalubawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu kanalizacji sanitarnej z przyłączami wraz z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Kazanice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu kanalizacji sanitarnej z przyłączami wraz z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Kazanice, tj.: a) wykonanie kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej na terenie Gminy Lubawa etap I (zadanie C1 - Kazanice), polegają na uporządkowaniu gospodarki ściekowej na terenie miejscowości Kazanice. Zakres zadania obejmuje budowę: * układu kanalizacji sanitarnej, ciśnieniowej na terenie m. Kazanice. * przydomowych przepompowni ścieków; * strefowej przepompowni ścieków P3 w m. Kazanice tłoczącej ścieki kolektorem tłocznym do oczyszczalni ścieków. b) wykonanie kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej na terenie Gminy Lubawa etap I zadanie B kolektor Rodzone - Kazanice (fragment od Kazanic do odejścia na oczyszczalnie ścieków w Kazanicach). Zakres zadania obejmuje budowę: * kolektora Rodzone - Kazanice, na odcinku od punktu Nr 60 w m. Kazanice do oczyszczalni ścieków. c) wykonanie biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości 300m3/d. Zakres zadania obejmuje budowę: * studni rozprężnej SR1 * pompowni ścieków surowych * budynku technicznego * zbiornika uśredniającego * studni rozdzielczej ścieków * dwóch ciągów technologicznych HNV-N-150 * komory denitryfikacji I i II * komory nitryfikacji I i II * osadnika wtórnego I i II * studni połączeniowej ścieków oczyszczonych * studni zbiorczej piany * studni zbiorczej osadów nadmiernych * studni rozdzielczej osadów nadmiernych * stabilizatora osadów * studni kierunkowej wód nadosadowych * pompowni ścieków oczyszczonych * studni kontrolno-pomiarowwej * stanowiska składowania piasku * studni rozprężnej SR2 * wylotu ścieków oczyszczonych * rurociągów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej * rurociągów kanalizacji sanitarnej tłocznej * rurociągów napowietrzających * rurociągu zrzutowego ścieków oczyszczonych * linii elektroenergetycznych zasilających urządzenia w obiektach * linii elektroenergetycznych zasilających oświetlenie zewnętrzne * przyłącza wodociągowego * przyłącza tłocznego ścieków surowych * przyłącza elektroenergetyczneg. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji. 3. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca. 4. Zamawiający nie zapewnia dostępu do wody i energii elektrycznej. 5. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami/zgłoszeniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 6. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany w ramach działania /Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej/ objętego PROW 2007-2013 w ramach projektu pod nazwą /Budowa systemu kanalizacji sanitarnej z przyłączami wraz z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Kazanice/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) 2. Wadium musi być wniesione do dnia 05.03.2013 r. do godz. 9:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zakładu Komunalnego Gminy Lubawa Sp. z o.o. BS Lubawa 36 8832 0001 2001 0000 1414 0002. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, gwarancji bankowych i poręczeń należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 7. Z treści dokumentu wadialnego muszą wynikać okoliczności wypłaty przez Gwaranta bezwarunkowo na każde żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zk-lubawa.4bip.pl albo www.bip.gminalubawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach