Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg
- Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 68 4565404
- Data zamieszczenia: 2012-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7 7
65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 68 4565404
REGON: 97077008900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa systemu GIS dla Miasta Nowa Sól - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: - Dostawę Oprogramowania Narzędziowego zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami (w tym dostawa licencji motoru bazy danych), - Dostawę Oprogramowania Aplikacyjnego zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami, - Instalację i konfigurację dostarczonego Oprogramowania Narzędziowego i Aplikacyjnego, - Kompleksowe wdrożenie Systemu w zakresie: 1) Wdrożenia Centralnej Bazy Danych przestrzennych zwanej dalej CBD oraz modułu Centralnego Administratora Systemu, 2) aplikacji desktop służącej realizacji zadań z zakresu planowania przestrzennego oraz zarządzającej danymi GIS, 3) internetowego portalu mapowego. - Przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników poszczególnych modułów oraz administratora systemu, - Zasilenie Systemu danymi EGiB z PODGiK w formacie SWDE oraz wprowadzenie do każdego z modułów dziedzinowych Systemu przygotowanych przez Partnera Projektu rekordów danych, - Dostarczenie dokumentacji technicznej systemu oraz instrukcji użytkownika dla poszczególnych modułów i administratora całości systemu, - Świadczenia usług Gwarancyjnych - Gwarancji Jakości oraz Asysty Technicznej, o których mowa w SIWZ § 9 Umowy, - Przeniesienia w terminach i na zasadach określonych w Umowie praw autorskich, licencji przysługujących Wykonawcy lub które Wykonawca zobowiązany jest nabyć w wyniku realizacji niniejszej Umowy, - Współpracy z Zamawiającym, w tym wykonywania zadań związanych z zarządzaniem Projektem opisanych w SIWZ, w szczególności w punkcie VI OPZ. Niezależnie od czynności Wykonawcy określonych w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać konsultacje z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego lub wskazanym przez Zamawiającego miejscu w Zielonej Górze lub Nowej Soli w liczbie 40 godzin w całym okresie realizacji zamówienia, nie rzadziej niż raz na tydzień. Zamawiający dopuszcza możliwość spotkań w ramach prowadzonych konsultacji w formie wideokonferencji wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Zamawiający ma prawo w każdym momencie zażądać od Wykonawcy przeprowadzenia konsultacji, podając termin i miejsce nie później niż 3 dni przed planowanymi konsultacjami. Dodatkowo (poza określonym powyżej 40 godzinnym limitem) możliwe jest prowadzenie konsultacji za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej, faksu, telefonu w godzinach pracy Zamawiającego. Jeżeli zaistnieje nagła sytuacja niezbędna do prawidłowej realizacji projektu Zamawiający zastrzega sobie prawo wyznaczenia dodatkowych konsultacji (w ramach dodatkowego limitu 40 godzin) w siedzibie Zamawiającego lub u Partnera Projektu, również poza godzinami pracy Zamawiającego. Ze strony Wykonawcy we wszystkich konsultacjach musi brać udział Kierownik lub z-ca Kierownika Zespołu Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SIWZ który stanowi jego integralna część. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubuskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostarczenie aktualizacji oprogramowania w tym świadczenie rocznego gwarancyjnego serwisu programowego oprogramowania służącego do obsługi opłat za korzystanie ze środowiska, opłaty produktowej, opłaty za substancje kontrolowane oraz księgowania i redystrybucji tych opłat
Dodano: 2014-01-09 - Elektroniczny System Obiegu Dokumentów (ESOD) etap II
Dodano: 2013-03-11 - Elektroniczny System Obiegu Dokumentów (ESOD) etap II
Dodano: 2012-12-28 - Budowa i wdrażanie platform usług elektronicznych dla zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania na poziomie powiatowym oraz tworzenie systemu informacji przestrzennej (GIS)
Dodano: 2012-10-31 - Wykonanie usług związanych z Elektronicznym Systemem Obiegu Dokumentów (ESOD) w ramach zadania Urząd funkcjonalny administrator informacji projektu pn. Nowoczesne formy organizacji, standardów i komunikacji w pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
Dodano: 2011-06-10