Przetargi.pl
Budowa systemu fotowoltaicznego w budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej przy pl. Grunwaldzkim 13 we Wrocławiu- AC/BZP/162/2011

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3202182,3203145 , fax. 071 3202143
  • Data zamieszczenia: 2011-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3202182,3203145, fax. 071 3202143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.pwr.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu fotowoltaicznego w budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej przy pl. Grunwaldzkim 13 we Wrocławiu- AC/BZP/162/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania pod nazwą: Budowa systemu fotowoltaicznego w budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej przy pl. Grunwaldzkim 13 we Wrocławiu. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Zakres robót do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 2)Zakres dostarczanych i montowanych urządzeń w ramach niniejszego zamówienia zawarty został w Specyfikacji technicznej urządzeń, stanowiącej Załącznik Nr 14 do SIWZ. 3)W zakres niniejszego zamówienia wchodzi szkolenie użytkowników całego systemu. 4)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, prawem budowlanym, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną, fachową wiedzą, obowiązującymi normami, przepisami, w tym dozoru technicznego, bhp i ppoż. oraz w zakresie ochrony środowiska, a także uzgodnionymi pisemnie z Zamawiającym zmianami podjętymi w trakcie realizacji prac. 5)Wszystkie roboty budowlano - montażowe zostaną wykonane z fabrycznie nowych materiałów budowlanych, zapewnionych przez Wykonawcę. 6)Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 7)W przypadku zaprzestania lub wycofania z produkcji zaoferowanych urządzeń, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany zaoferowanych urządzeń na inne o takich samych bądź lepszych parametrach. 8)Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 9)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za materiały i urządzenia stanowiące własność Wykonawcy, jak również wszelkie urządzenia znajdujące się na terenie obiektu objętego umową, od dnia przekazania przez Zamawiającego placu budowy do dnia dokonania odbioru końcowego robót. Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za szkody powstałe z jego winy w wyniku realizacji prac. 10)Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich. 11)Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pokrycia dachu do stanu sprzed realizacji przedmiotu zamówienia za co będzie odpowiedzialny z tytułu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady (zgodnie z §11 projektu umowy- Załącznik Nr 2 do SIWZ) 12)Najpóźniej na dzień przed podpisaniem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz sprzętu, podlegającego 0% stawce VAT, wraz z uwzględnieniem jego wartości. 13)W czasie realizacji umowy Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco będzie usuwał wszelkie zbędne urządzenia, materiały, odpady oraz nieczystości. 14)Zamawiający informuje, że dojazd do budynku D-1 i D-2 jest utrudniony, z powodu trwającej budowy w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji. 15)Transport od podwórza budynku D-1 będzie niemożliwy. Komunikacja będzie utrudniona, ze względu na konieczność pokonania schodów, które będą uczęszczane przez użytkowników i studentów. 16)Szczegółowe warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.pwr.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach