Gmina Buczek ogłasza przetarg
- Adres: 98113 Buczek, ul. Główna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 436 774 495 , fax. 436 774 786
- Data zamieszczenia: 2018-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Buczek
ul. Główna 20
98113 Buczek, woj. łódzkie
tel. 436 774 495, fax. 436 774 786
REGON: 53258200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.buczek.org. pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa systemu e-usług w Gminie Buczek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem projektu jest stworzenie internetowej platformy e-usług, pozwalającej realizować obowiązki Gminy względem mieszkańców Gminy Buczek w formie e-usług dla obywateli i przedsiębiorców. Projekt zwiększy dostępność do świadczonych usług w zakresie gospodarki wodociągowo-kanalizacyjnej, jak i w istotny sposób podniesie komfort korzystania przez mieszkańców i przedsiębiorców Gminy Buczek z e-usług. Głównym bezpośrednim celem projektu jest zwiększenie dostępu do e-usług oferowanych przez Gminę Buczek dla jej obywateli i przedsiębiorców. Projekt zwiększy dostępność do świadczonych usług w zakresie gospodarki wodociągowo-kanalizacyjnej. Projekt obejmuje wytworzenie oprogramowania do bilingowania, pozwalającego na uruchomienie 13 e-usług, zakup oprogramowania i modułów radiowych do zdalnego radiowego odczytu wodomierzy, zakup urządzeń rejestrujących przepływ wody, zakup niezbędnego sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, niezbędnych do świadczenia e-usług na platformie bilingowej, wykonanie portalu usług elektronicznych dla obywateli (IBOK), wdrożenie i kompleksowe zintegrowanie oprogramowania systemowego. Planowane e-usługi będą się cechowały mobilnością, ciągłością działania, zastosowaniem w interfejsie intuicyjnych rozwiązań i projektem zorientowanym na użytkownika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38421100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 18 000,00 (słownie: osiemnaście tysięcy 00/100) zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 23.02.2018 r., do godziny 14:00. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Warta O/Buczek nr rachunku: 69 9270 1016 0100 0013 2001 0202 w tytule przelewu należy podać „wadium na przetarg Budowa systemu e-usług w Gminie Buczek” 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta i/lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji i/lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b. dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego oraz datę ogłoszenia przetargu, c. precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i/lub poręczeniem, d. kwotę gwarancji i/lub poręczenia, e. termin ważności gwarancji i/lub poręczenia, f. zobowiązanie gwaranta i/lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, lub odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 8. Oryginał wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach niż w formie pieniężnej należy dołączyć do ofert. 9. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie według zasad: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, b) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w terminie składania ofert wykonawca składa: a) ofertę, w formie pisemnej, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie, w formie pisemnej, o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, c) oświadczenie, w formie pisemnej, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, d) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 3 ppkt e oraz f, e) dowód wniesienia wadium, 2) w ciągu 3 dni licząc od dnia, w którym Zamawiający opublikował na swojej stronie internetowej informację z otwarcia ofert, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w pkt 3 ppkt c, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 3) pozostałe dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3 w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w wezwaniu do ich złożenia – dokumenty te składa jedynie wykonawca wezwany zgodnie z procedurą odwróconą (art. 24aa P
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wodomierzy w budynkach dzierżawionych i zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2024-05-02 - Wymiana zdelegalizowanych wodomierzy na nowe urządzenia z modułem radiowym w lokalach mieszkalnych i użytkowych usytuowanych w Łodzi w obszarze działania RON Wschód
Dodano: 2024-01-18 - DZP.26.1.135.2022 Dostawa i montaż fabrycznie nowych wodomierzy radiowych w lokalach gminnych (mieszkalnych i użytkowych) we Wspólnotach Mieszkaniowych
Dodano: 2022-09-16 - Sukcesywna dostawa wodomierzy, modułów radiowych oraz systemu radiowego odczytu dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.
Dodano: 2021-02-15 - Zadanie dotyczy dostawy i montażu wodomierzy wraz z mobilnym systemem do zdalnego odczytu.
Dodano: 2021-02-10 - Dostawa 100 sztuk fabrycznie nowych wodomierzy ultradźwiękowych o średnicy DN 32 do pomiaru zimnej wody z możliwością zdalnego odczytu danych oraz radiowego systemu odczytu.
Dodano: 2020-08-28 - Dostawa i montaż wodomierzy wraz z mobilnym systemem do zdalnego odczytu
Dodano: 2020-07-30 - Dostawa i montaż wodomierzy wraz z mobilnym systemem do zdalnego odczytu
Dodano: 2020-07-16 - „Sukcesywna dostawa wodomierzy do „PGKIM” Sp. z o.o. w Aleksandrowie Łódzkim II”
Dodano: 2020-07-06 - Wodomierze 2020/2021
Dodano: 2020-06-04