Przetargi.pl
Budowa sygnalizacji świetlnej w ramach zadania: Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 5311P ul. Grabowska w Ostrowie Wielkopolskim

Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 735-51-66, , fax. (062) 735 51 66
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim
    Staszica 1
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 735-51-66, , fax. (062) 735 51 66
    REGON: 25086406600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd-ostrow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sygnalizacji świetlnej w ramach zadania: Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 5311P ul. Grabowska w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa sygnalizacji świetlnej w ramach zadania: Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 5311P ul. Grabowska w Ostrowie Wielkopolskim” zwane w dalszej treści niniejszej SIWZ „przedmiotem zamówienia”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Grabowska, Dębowa, Grabowa. Zamówienie obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:  rozbiórka i odtworzenie nawierzchni chodników i ścieżki rowerowej;  ustawienie 4 masztów wysokich;  ustawienie 3 masztów niskich;  ustawienie słupka do przycisku sensorycznego;  montaż latarni sygnalizacyjnych ogólnych, dla pieszych oraz rowerzystów;  montaż przycisków sensorycznych;  montaż szafy sterowniczej ze sterownikiem;  budowa kanalizacji kablowej wraz z przeciskami pod jezdnią;  wykonanie pętli indykcyjnych ogólnych;  wykonanie pętli indykcyjnych dla detekcji prędkości pojazdów w ciągu ul. Grabowskiej;  wykonanie okablowania sygnalizacji świetlnej;  ustawienie i podłączenie doświetlacza przejścia dla pieszych;  podłączenie sygnalizacji do przyłącza energetycznego;  uruchomienie sygnalizacji;  oznakowanie pionowe i poziome. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233294-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł, wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) „Formularz ofertowy” (załącznik do SIWZ nr 1), 2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ - załącznik do SIWZ nr 2 (do wypełnienia), 3) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja) – SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ TYLKO TEN WYKONAWCA, KTÓRY POLEGA NA ZDOLNOŚCIACH LUB SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW – zgodnie z pkt XII.2 SIWZ - załącznik nr 3 (do wypełnienia); 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeśli dotyczy); 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Ponadto: 1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (propozycja) – SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W art. 86 ust. 5 USTAWY PZP - załącznik nr 7 (do wypełnienia); 2) Potencjał osobowy - załącznik nr 4 (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 3) OŚWIADCZENIE o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę – załącznik nr 5 (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 4) Doświadczenie zawodowe (wykaz robót) – załącznik nr 6 (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach