Przetargi.pl
Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Słowackiego - Drohobyckiej - Limanowskiego w Wałbrzychu wraz z częścią programową.

Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6414400, 6414408 , fax. (074) 6414404
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Armii Krajowej 35 35
    58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6414400, 6414408, fax. (074) 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Słowackiego - Drohobyckiej - Limanowskiego w Wałbrzychu wraz z częścią programową.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedsięwzięcia planuje się wykonanie następujących robót budowlanych i elektrycznych: 1. wykonanie zasilania sterownika sygnalizacji - YAKXs 4x35 mm2,sterownik MPS, 2. wykonanie nowej kanalizacji typu telekomunikacyjnego (rury Arot DVK110,DVK75), studnie kanalizacyjne, 3. budowa konstrukcji wsporczej sygnalizatorów kołowych (słupki pojedyncze PHC), 4. wykonanie osprzętu sygnalizacyjnego - latarnie kołowe, które muszą być wyposażone w źródła światła typu LED wraz z sygnalizatorami SU-22xxx 300mm. Sygnalizatory (piesze) typu SU-21201 - 200mm, 5. wykonanie instalacji sygnalizacyjnej prowadzoną w kanalizacji kablowej - kable YKY 5x1,5 i YKSY 7x1,5 w izolacji 750 V, 6. montaż i zaprogramowanie sterownika sygnalizacji - MPS-RP. Wszystkie konstrukcje należy uziemić. UWAGI: 1) Wszystkie roboty związane z wykopami w rejonie skrzyżowania należy prowadzić wyłącznie ręcznie. 2) Należy dokonać inwentaryzacji powykonawczej kanalizacji kablowej sygnalizacyjnej projektowanej oraz sieci kablowej zasilającej. 3) Należy wykonać pomiary rezystencji izolacji, a wyniki zaprotokółować oraz należy sprawdzić ciągłość żył linii kablowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453162124
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy, 2) spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, 3) dysponują lub będą dysponować niezbędnym do realizacji zamówienia minimum sprzętowym i transportowym: a) podnośnik, b) samochód skrzyniowy, c) piła do cięcia asfaltu, 4) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiada minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, b) jeden z pracowników powinien być przeszkolony w zakresie kierowania ruchem na drodze (należy załączyć dokument potwierdzający ukończenia kursu inżynierii ruchu), 5) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie sygnalizacji świetlnej. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 4 SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, 3) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym (za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że wstrzymano w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, 5) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu, 6) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na terenie miasta Wałbrzycha, zgodnie z pkt 3.4) SIWZ - należy załączyć kserokopie uprawnień, aktualne zaświadczenia, dokumenty potwierdzające ukończone kursy, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4.6) SIWZ wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8) wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zgodnie z pkt. 3.3) SIWZ, 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu - Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 4.8) SIWZ wskazał sprzęt, którym będzie dysponował, 10) Wykaz wykonanych robót budowlanych o których mowa w pkt. 3.5) SIWZ w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie należy podać przedmiot zamówienia, wartość zamówienia, daty wykonania robót, miejsce wykonania, odbiorców robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1) Wykaz osób uprawnionych do podpisania oferty, umowy i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, 2) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się i akceptacji dokumentacji przetargowej, 3) zastrzeżenie Wykonawcy, które informacje zawarte w jego ofercie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania - stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdik.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach