Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
- Data zamieszczenia: 2014-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
ul. Kilińskiego 10 10
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
REGON: 39064753500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II-Krupińskiego-Tuwima (pętla autobusowa) w Lubinie oraz organizacja ruchu wraz z koordynacją pracy sygnalizacji świetlnej z istniejącą sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II-Miedziana-Gwarków oraz nas przejściu dla pieszych przy markecie Biedronka w Lubinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II-Krupińskiego-Tuwima (pętla autobusowa) w Lubinie oraz organizacja ruchu wraz z koordynacją pracy sygnalizacji świetlnej z istniejącą sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II-Miedziana-Gwarków oraz nas przejściu dla pieszych przy markecie Biedronka w Lubinie. 2.Zakres robót obejmuje: a) montaż zestawu pomiarowo-rozdzielczego, b) montaż i oprogramowanie sterownika, c) przeprogramowanie sterownika sygnalizacji Jana Pawła II-Miedziana-Gwarków, d) montaż konstrukcji wsporczych ( 2 słupy wysięgnikowe, 12 masztów ), e) montaż sygnalizatorów świetlnych (25szt.) i akustycznych (14szt.) oraz przycisków zgłoszeniowych dla pieszych (14szt.), f) budowa kanalizacji kablowej (20studni kablowych, 649m rur osłonowych, g) wykonanie instalacji kablowej (2900m kabli sygnalizacyjnych i telekomunikacyjnych), h) wykonanie pętli detekcyjnych dla pojazdów (17szt.), i) wprowadzenie zmian do istniejącej organizacji ruchu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453162100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną