Przetargi.pl
Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Dolnej Wsi - Nowy Świat - Zygmunta Starego w Gliwicach

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2706505, 2706512 , fax. 032 3354011
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Bolesława Śmiałego 2B 2B
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2706505, 2706512, fax. 032 3354011
    REGON: 24000925100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Dolnej Wsi - Nowy Świat - Zygmunta Starego w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi budowa na skrzyżowaniu ulic: Dolnej Wsi - Nowy Świat - Zygmunta Starego w Gliwicach sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej acyklicznej, której działanie oparte będzie na systemie detekcji obejmującym wszystkich uczestników ruchu na skrzyżowaniu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (szczegółowe specyfikacje techniczne). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączone przedmiary robót należy traktować pomocniczo. Uwaga1: Zamawiający, aby uniknąć robót straconych wykonał część kanalizacji kablowych i przewiertów, których wykonanie zostało uwzględnione w PBW sygnalizacji świetlnej, elementów tych ( wlot ul. Kosów, część wlotu ul. Dolnej Wsi i ul. Nowy Świat) w ilości 44 m nie należy uwzględniać w ofercie. Uwaga2: W przypadku przedstawienia w dokumentacji projektowej wskazań na materiały budowlane i urządzenia techniczne z podaniem producenta, należy je traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówieniach publicznych, a zwłaszcza art. 29 ust.3 Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne równoważne materiały i urządzenia pod warunkiem zachowania standardu, parametrów i sprawności zastosowanych urządzeń i materiałów na poziomie co najmniej prezentowanym przez wytypowanych w projektach producentów i dostawców urządzeń 3. Zakres zamówienia obejmuje również n/w. działania które należy uwzględnić w ofercie: a) Obsługa geodezyjna inwestycji, a po zakończeniu robót wykonanie operatu powykonawczego z obowiązkiem naniesienia na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego. b) Aktualizacji Książki Drogi ulic: Dolnej Wsi, Nowy Świat, Zygmunta Starego. c) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonanych obiektów i robót użytkownikom. d) Włączenie sygnalizacji do posiadanego przez ZDM Gliwice systemu monitorowania pracy sygnalizacji świetlnych, łącznie z wykonaniem procedury obsługi systemu SNS
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453160005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. Warunki szczegółowe: Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.500 000 zł. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - Kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. - Kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej jednego pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru D, - co najmniej jednego pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E, - co najmniej 1 osoba do kierowania ruchem drogowym posiadająca zaświadczenie w zakresie podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania robót drogowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać że zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udowodni wykonanie 2 sygnalizacji świetlnych akomodacyjnych, acyklicznych o wartości co najmniej 500.000,00 zł (brutto)każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych , określonych w SIWZ Wykonawcy winni przedłożyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w rt. 22 ust.1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w SIWZ Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 2 do formularza oferty, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć: - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. - kopie odpowiednich uprawnień , zaświadczeń. 3.Wykaz na załączniku nr 3 do formularza oferty ,wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca wykonania, wraz z co najmniej trzema dokumentami (referencjami) od poprzednich zamawiających , potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach