Przetargi.pl
Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5101 E - ul. Bielawska z drogą gminną - ul. Szkolna i ul. Kilińskiego w Głownie. Zaprojektowanie i wybudowanie akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5101 E - ul. Bielawska z drogą gminną - ul. Szkolna i ul. Kilińskiego w Głownie. Zaprojektowanie i wybudowanie akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5101 E - ul. Bielawska z drogą gminną - ul. Szkolna i ul. Kilińskiego w Głownie.

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5101 E - ul. Bielawska z drogą gminną - ul. Szkolna i ul. Kilińskiego w Głownie. Zaprojektowanie i wybudowanie akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5101 E - ul. Bielawska z drogą gminną - ul. Szkolna i ul. Kilińskiego w Głownie. Zaprojektowanie i wybudowanie akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5101 E - ul. Bielawska z drogą gminną - ul. Szkolna i ul. Kilińskiego w Głownie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5101 E - ul. Bielawska z drogą gminną - ul. Szkolna i ul. Kilińskiego w Głownie. 2. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w: 1) programie funkcjonalno - użytkowy - załącznik nr 10 do SIWZ; 2) szkic sytuacyjny - załącznik nr 11 do SIWZ; 3) mapa - załącznik nr 12 do SIWZ. 3. W zakresie prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) wykonania pomiarów ruchu w godzinach 7:00 - 9.00 oraz 13.00 - 17.00, uwzględniając wtorek lub piątek - 2 dni robocze, w tym jeden dzień w poniedziałek lub środę lub czwartek i drugi dzień wtorek lub piątek; 2) wykonania projektu budowlanego; 3) opracowania koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i pozwoleń poprzedzających wniosek o pozwolenie na budowę, lub zgłoszenie wykonania robót budowlanych, na które nie jest wymagane pozwolenia na budowę (projekt podstawowy); 4) opracowania, wykonania rysunków i opisów koniecznych do ustalenia sposobu i technologii wykonania robót budowlanych (projekt wykonawczy); 5) przygotowania przedmiaru robót; 6) przygotowania kosztorysu inwestorskiego; 7) opracowania projektu wykonawczego sygnalizacji świetlnej; 8) opracowanie projektu ruchowego ww. sygnalizacji świetlnej zgodnego z przepisami w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (załącznik do Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z dnia 22 grudnia 2003r. oraz Dz. U. Nr 67, poz. 413 z dnia 28 marca 2008 r.); 9) opracowania projektu docelowej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe); 10) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień dokumentacji projektowej, 4. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji dokumentację projektową. 5. Wszelkie rozwiązania technologiczne i materiałowe wymagają pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym na etapie zatwierdzania koncepcji projektowej. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia pisemnego oświadczenia projektanta, że dokumentacja projektowa wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami oraz że została wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Oświadczenie musi być złożone wraz z dokumentacją. 7. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji procesu inwestycyjnego robót objętych powyższym zadaniem. 8. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowo-wykonawcza była złożona w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF wraz z oświadczeniem Wykonawcy - wersja elektroniczna dokumentacji jest tożsama z wersją papierową. 9. Wykonawca z chwilą zrealizowania inwestycji i podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego przenosi na niego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej. 10. W zakresie prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) rozebrania istniejących chodników w miejscach przebiegu kanalizacji kablowej i ich późniejsze odtworzenie, zsynchronizowane z przebudową ciągów pieszych na ulicy Bielawskiej; 2) przebudowy przejść dla pieszych na ul. Szkolnej i ul. Kilińskiego; 3) wycinki drzew kolidujących z sygnalizacją - jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce; 4) wykonania zasilania sygnalizacji świetlnej; 5) wykonania kanalizacji kablowej; 6) wprowadzenia kabli do kanalizacji kablowej, 7) montaż sterownika sygnalizacji świetlnej; 8) posadowienia masztów niskich i wysięgników; 9) montaż sygnalizatorów kołowych oraz pieszych; 10) montaż detekcji indukcyjnej i detekcji wideo z możliwością wykrywania ruchu oraz pomiaru prędkości z ustaleniem alarmu prędkości; 11) uruchomienia sygnalizacji świetlnej; 12) niezbędnych badań i pomiarów dokumentujących prawidłowość wykonanych prac; 13) wykonania inwentaryzacji powykonawczej, złożenia deklaracji zgodności i aprobaty techniczne na wbudowane elementy; 14) odtworzenie terenów zielonych; 15) uporządkowanie placu budowy; 16) oczyszczenie istniejących chodników. 11. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) wykonania dokumentacji projektowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia; 2) uzyskania wszelkich koniecznych opinii, zezwoleń i decyzji niezbędnych do wykonania zamówienia; 3) przekazania Zamawiającemu do akceptacji dokumentacji projektowej przed jej złożeniem do właściwego urzędu; 4) wykonanie projektów uważa się za zakończone jeżeli zostanie on zaakceptowany przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia projektów w siedzibie Zamawiającego tj. Zgierz ul. Sadowa 6A pokój nr 305; 5) w przypadku wniesienia zastrzeżeń do przedmiotowej dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest je uwzględnić przed złożeniem dokumentacji we właściwym urzędzie; 6) przeprowadzenie niezbędnych dla realizacji robót budowlanych prac geodezyjnych; 7) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją; 8) urządzenie własnym kosztem i staraniem zaplecza budowy i ponoszenie kosztów jego utrzymania, jak również kosztów utrzymania i konserwacji wszystkich urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy, w tym koszty zabezpieczenia oraz ochrony mienia i osób znajdujących się na terenie budowy; 9) zabezpieczenia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przepisanych prawem warunków i świadczeń swoich pracowników. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie wysuwał żadnych roszczeń wobec Zamawiającego; 10) likwidacja placu budowy i zaplecza bezzwłocznie po zakończeniu prac i dokonaniu odbioru końcowego; 11) przejęcie pełnej odpowiedzialności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót, szkody wynikające ze zniszczenia oraz innych zdarzeń w odniesieniu do robót, obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia, będące skutkiem prowadzenia robót podczas realizacji przedmiotu umowy; 12) utrzymanie ogólnego porządku na budowie; 13) wykonywanie robót w sposób najmniej uciążliwy dla zieleni znajdującej się na placu budowy; 14) pokrywanie wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, w szczególności za energię elektryczną, wodę (instalacji liczników zużycia wody i energii elektrycznej) itp.; 15) natychmiastowe wykonanie wszelkich robót nie będących przedmiotem umowy, a koniecznych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; 16) informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia przedmiotu umowy; 17) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót na dzień odbioru robót z adnotacją geodety obsługującego inwestycję: Zaprojektowanie i wybudowanie akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5101 E - ul. Bielawska z drogą gminną - ul. Szkolna i ul. Kilińskiego w Głownie - mieści się w istniejącym pasie drogowym. 12. Rozliczenie nastąpi po wykonaniu całego zakresu zamówienia na podstawie wystawionej faktury. 13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p. poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego. 14. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 15. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram prac projektowych i robót budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy prac projektowych i robót budowlanych wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram robót budowlanych musi zawierać takie rozłożenie prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy gwarantujące ich wykonanie w terminie, o którym mowa w dziale III SIWZ. 16. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 17. TERMIN WYKONANIA - Wykonawca zobowiązany będzie wskazać całkowity termin realizacji przedmiotu zamówienia wyrażony w dniach roboczych, w następujących przedziałach czasowych: 80 dni lub 85 dni lub 90 dni roboczych od dnia przekazania terenu - stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIII SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. 18. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 19. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 20. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 21. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 22. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 23. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 24. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 25. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 26. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332946
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium; budowa sygnalizacji Głowno zaprojektuj i wybuduj. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Poddębicach, nr konta bankowego: 16 9263 0000 0920 1389 2010 0004; 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy złożyć w KASIE Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz -pokój 205. 6. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - zaleca się, żeby w treści dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 7. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.). 8. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 9. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 10. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy i ich brak powodować będą odrzucenie oferty. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin Wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatzgierski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach