Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą OSP w miejscowości Jacewo gmina Inowrocław

Urząd Gminy Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3570251 , fax. 052 3540490
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Inowrocław
    ul. Królowej Jadwigi 43 43
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3570251, fax. 052 3540490
    REGON: 00053969600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą OSP w miejscowości Jacewo gmina Inowrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynek parterowy, niepodpiwniczony o powierzchni użytkowej 393,5 m2, powierzchni zabudowy 524,5 m2, kubaturze 2622,0 m3, dach czterospadowy, zagospodarowanie terenu (miejsca postojowe). Metoda wykonania tradycyjna. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie: - robót przygotowawczych i robót ziemnych, - robót budowlano montażowych, - robót instalacyjno wewnętrznych, - wykonanie przyłączy wod. - kan., - utwardzenia terenu (miejsca postojowe). Charakterystyka obiektu Budynek świetlicy wiejskiej z remizą OSP zlokalizowany będzie w Jacewie gmina Inowrocław na działce nr 178. Parametry poszczególnych segmentów budynku: - świetlica (sala z zapleczem o długości 20,78 m, szerokość 12,58 m, wysokość npt ok. 6, 42 m, - OSP zaplecze- długość 13,40 m, szerokość 6,52 m, wysokość ok. 5, 45m, - OSP boksy garażowe - długość 12,52 m, szerokość 9, 52 m, wysokość ok. 6, 85 m, - kubatura 2622, 00 m3, - powierzchnia zabudowy - 524,5 m2, - powierzchnia użytkowa - 393,50 m2 Dla potrzeb osób niepełnosprawnych wykonana będzie pochylnia. Budynek wykonany będzie w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne, wzmocnione elementami żelbetonowymi (wieńce, słupy 0 dwuwarstwowe z zewnętrzną warstwą z płyt styropianowych. Dach dwuspadowy o konstrukcji z wiązarów ( dźwigarów ) drewnianych. Pokrycie dachu z blacho - dachówki, ocieplenie - wełna min. o grub. 20 cm ( 15 cm + 5 cm ). Nad boksami garażowymi i kotłownią - strop Teriva I. Poszczególne części budynku skomunikowane będą za pośrednictwem korytarzy, z przegrodami w formie drzwi jedno lub dwuskrzydłowych. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: - centralnego ogrzewania zainstalowanego z własnej kotłowni, - zimnej i ciepłej wody oraz p. poż., - kanalizacją, - wentylacją, - elektryczną i odgromową. Lokalizacja : w m. Jacewo Gmina Inowrocław na dz. nr 178.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.000,00 zł. Słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 Wadium może być wniesione w: - pieniądzu - poręczeniach lub gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22.ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mianowicie: 1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty jakie zobowiązani są Wykonawcy załączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia /w zał. nr 2 do SIWZ/ - przedłożyć jako załącznik nr 2 do oferty Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - przedłożyć jako zał. Nr 3 do oferty Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o nie zaleganiu z opłacaniem podatków -przedłożyć jako zał.nr 4 do oferty Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - przedłożyć jako zał. Nr 5 do oferty Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 -9 ustawy prawo zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przedłożyć jako zał. nr 6 do oferty . - Oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych / druk w zał. nr 3 do SIWZ/ - przedłożyć jako załącznik nr 8 do oferty Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem : z ostatnich dwóch lat albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż dwa lata - przedłożyć jako zał. nr 9 do oferty. Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - przedłożyć jako zał. Nr 10 do oferty . Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności / druk z zał. nr 7 do SIWZ / - przedłożyć jako zał. nr 11do oferty Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót o podobnych zakresie , z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców / druk w zał. nr 4 do SIWZ/- przedłożyć jako zał. nr 12 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach