Gmina Lubsko ogłasza przetarg
- Adres: 68-300 Lubsko, Plac Wolności 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4576108 , fax. 068 4576200, 4576222
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubsko
Plac Wolności 1 1
68-300 Lubsko, woj. lubuskie
tel. 068 4576108, fax. 068 4576200, 4576222
REGON: 97077064600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej we wsi Dłużek, Gmina Lubsko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zadanie polegające na budowie świetlicy wiejskiej w miejscowości Dłużek, Gmina Lubsko na działce nr 85)2 o powierzchni 0,2499 ha. Działka jest niezabudowana o kształcie wieloboku nieregularnego. Do wybudowania jest budynek parterowy, niepodpiwniczony, z dachem dwuspadowym, w całości dostępny dla osób niepełnosprawnych. Wejścia dostępne z podjazdów dla niepełnosprawnych. Budynek będzie się składał z : - strefy wejściowej do świetlicy - przedsionek, zespół sanitarny z WC dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie gospodarcze i szatnia dla użytkowników świetlicy, - sali świetlicy - ze sceną i zapleczem sceny, - kuchni - ze zmywalnią, magazynem kuchennym i WC dla personelu kuchennego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 15.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wykonawcy powinni prowadzić działalność zgodną z przedmiotem zamówienia i przedstawić wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej trzy roboty budowlane polegającą na realizacji (budowie lub rozbudowie) obiektu kubaturowego o kubaturze nie mniejszej niż 900 m3 i wartości brutto nie mniejszej niż 800 000 zł brutto/każda (słownie: osiemset tysięcy złotych), w tym jedna to budowa obiektu użyteczności publicznej. b) Wykonawca przedstawi wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i narzędzi, jakimi dysponuje lub będzie dysponował, minimum po 1 szt. sprawnego sprzętu. Wymagane jest dysponowanie co najmniej: koparko- spycharka lub koparko- ładowarka, żuraw samochodowy lub samojezdny, rusztowaniem rurowym lub ramowym, samochód dostawczy, samochód samowyładowczy. c) Wykonawca przedstawi wykaz personelu przewidzianego do wykonania zamówienia wraz z ich doświadczeniem zawodowym i kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Dysponują: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego; - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego; - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadają środki finansowe w wysokości, co najmniej 500.000PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000PLN. b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 500.000PLN. 4) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 2 niniejszych IDW). Oświadczenie złożone wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną powinno być podpisane albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo przez Pełnomocnika upoważnionego przez wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, c) Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót, d) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, e) Wykaz personelu kierowniczego przewidzianego do wykonania niniejszego zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW, f) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej (liczony do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o przekazany przedmiar robót (lub tzw. kosztorys ślepy) wraz ze składnikami cenotwórczymi: stawka r-g, koszty pośrednie, zysk, koszty zakupu - część VI do SIWZ. g) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. i) Dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie kopię oryginału dokumentu gwarancyjnego, j) Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 9-10 niniejszej IDW,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa placu festynowego (Krępa) - II etap.
Dodano: 2016-07-14 - ZAGOSPODAROWANIE KĄPIELISK NA TERENIE GMINY LUBRZA
Dodano: 2015-01-12 - Zagospodarowanie plaży Przylep wraz z remontem pomostu i budową przyłącza energetycznego nad Jeziorem Goszcza w Lubrzy
Dodano: 2014-12-04 - Wykonanie: wiaty, ogrodzenia placu festynowego, studni wodomierzowej, przyłącza wodociągowego, linii zasilającej z rozdzielnicą RO, linii umożliwiającej sterowanie pompą głębinową oraz przystosowanie istniejącej studni głębinowej do poboru wody w ramach zadania pn: Budowa placu festynowego w Krępie.
Dodano: 2014-09-22 - Wykonanie: wiaty, ogrodzenia placu festynowego, studni wodomierzowej, przyłącza wodociągowego, linii zasilającej z rozdzielnicą RO, linii umożliwiającej sterowanie pompą głębinową oraz przystosowanie istniejącej studni głębinowej do poboru wody w ramach zadania pn: Budowa placu festynowego w Krępie
Dodano: 2014-08-29 - Wykonanie: wiaty, ogrodzenia placu festynowego, studni wodomierzowej, przyłącza wodociągowego, linii zasilającej z rozdzielnicą RO, linii umożliwiającej sterowanie pompą głębinową oraz przystosowanie istniejącej studni głębinowej do poboru wody w ramach zadania pn: Budowa placu festynowego w Krępie
Dodano: 2014-08-05 - Zagospodarowanie terenu rekreacji i wypoczynku w Wojnowie
Dodano: 2014-02-05 - Zagospodarowanie terenu na plac rekreacyjno-sportowy w Zawadzie
Dodano: 2013-10-18 - Zagospodarowanie terenu rekreacji i wypoczynku w Wojnowie
Dodano: 2013-08-01 - Wykonanie placu zabaw przy ul. Dobrej w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2013-07-02