Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Zofiówce w standardzie budownictwa pasywnego

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 232 13 82 , fax. 42 614 30 69
  • Data zamieszczenia: 2023-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 232 13 82, fax. 42 614 30 69
    REGON: 590648304
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Zofiówce w standardzie budownictwa pasywnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w Zofiówce, na dz. ewid. nr 26/5 obr. Zofiówka, gm. Tuszyn, wstandardzie budownictwa pasywnego.2. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne współfinansowane jest ze środków pochodzących z Regionalnego ProgramuOperacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa IV. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.3Ochrona powietrza, Poddziałanie IV.3.1 Ochrona powietrza – ZIT).3. Inwestycja realizowana jest na podstawie:Decyzji nr 595/2022 z dnia 08.12.2022 r. znak AiB.6740.456.2022.A.S. nr rej. 3112/2022 zatwierdzającej projektzagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany, udzielającej pozwolenie na budowę budynku świetlicywiejskiej oraz budowę zewnętrznych instalacji: kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem szczelnym na ścieki, wodociągowej ielektrycznej, przy ul. Źródlanej, w miejscowości Zofiówka, obręb 0019-Zofiówka, gm. Tuszyn, na działce nr ewid. 26/5,postanowienia nr 446/202 z dnia 14.12.2022 r. znak AiB.6740.456.2022.A.S. zmieniającego nr ww. decyzji na 595A/2022.4. Przedsięwzięcie polega na budowie świetlicy wiejskiej w Zofiówce na dz. ewid. nr 26/5 obr. Zofiówka, gm. Tuszyn, wstandardzie budownictwa pasywnego, tj. budowie budynku świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.Powierzchnia zabudowy świetlicy wiejskiej to 165,36 m². Powierzchnia użytkowa wynosi 130,72 m². Obiekt parterowy,niepodpiwniczony, w standardzie budownictwa pasywnego, mającego na celu zminimalizowanie zużycia energii w trakcieeksploatacji. Budynek pokryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 38º=78,13%. Konstrukcję budynku stanowiąściany dwuwarstwowe z pustaka ceramicznego, ocieplone styropianem, posadowione na płycie fundamentowej, więźbadachowa drewniana. W budynku zaprojektowano instalację centralnego ogrzewania zasilaną z pompy ciepła. Budynekświetlicy wiejskiej został uzupełniony o instalację fotowoltaiczną.Budynek składać się będzie z dużej sali konferencyjnej, pomieszczenia socjalnego, pomieszczenia technicznego, szatnioraz pomieszczeń sanitarnych.5. Zakres prac / robót objętych przedmiotowym zamówieniem:1) Zagospodarowanie terenu, w tym m.in.:- wykonanie zjazdu na działkę,- demontaż istniejącego ogrodzenia,- wykonanie nowego ogrodzenia terenu,- wykonanie miejsc parkingowych,- wykonanie trawników oraz nasadzeń zieleni,- montaż małej architektury.2) Prace ogólnobudowlane:- wykonanie fundamentów,- wykonanie ścian,- wykonanie konstrukcji dachowej oraz pokrycia dachu,- montaż stolarki okiennej i drzwiowej,- wykonanie tynków wewnętrznych,- wykonanie posadzek,- wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych,- wykonanie ocieplenia dachu wraz z sufitami podwieszanymi,- wykonanie gipsowania oraz malowania,- ułożenie wykładzin podłogowych i ściennych,- wyposażenie pomieszczenia socjalnego, technicznego, porządkowego oraz świetlicy,- prace uzupełniające, inwentaryzacja powykonawcza, oznakowanie ewakuacyjne budynku,- przyłącze wodociągowe,- wykonanie zbiornika na ścieki oraz instalacji kanalizacyjnej,- wykonanie instalacji fotowoltaicznej.3) Instalacje elektryczne i teletechniczne:- instalacja oświetlenia,- instalacja LAN i RTV,- instalacja odgromowa,- próby pomontażowe,- wyposażenie budynku w przenośną, walizkową pętlę indukcyjną;- wyposażenie budynku w element demonstracyjny, co rozumie się jako zastosowanie urządzenia monitorującego,oceniającego, sterującego i demonstrującego wyniki opomiarowania bilansu energetycznego tj. m.in. zużycia energii,produkcji energii przez zastosowany system fotowoltaiczny, pompę ciepła; bilans energetyczny (w tym oszczędnościzwiązane z wprowadzeniem technologii budynku pasywnego) będzie prezentowany w pomieszczeniu świetlicy na paneluelektronicznym; budynek będzie posiadał system opomiarowania, sterowania i demonstracji zużycia energii.4) Instalacje sanitarne:- kanalizacja sanitarna podposadzkowa i nadposadzkowa,- instalacja sanitarna,- instalacja wodociągowa,- montaż pompy ciepła,- instalacja centralnego ogrzewania,- instalacja wentylacji.5) Uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.6. Wymaga się, aby wyznaczone przez Zamawiającego osoby zostały przeszkolone w zakresie obsługi kotłowni, jejsterowania, obsługi wbudowanych instalacji, a także urządzeń zamontowanych na obiekcie.7. Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał wszystkie dokumenty (badania, odbiory techniczne kotłowni, odbiór p.poż., odbiorypomiarów elektrycznych, odbiory kominiarskie, UDT, aktualne certyfikaty i atesty higieniczne itp.) niezbędne dodopuszczenia obiektu do użytkowania – o ile będą wymagane.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji TechnicznejWykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarach robót.9. W zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Wykonawca zobowiązany jest dostosowaćobiekt będący przedmiotem niniejszego zamówienia do wymogów zawartych w art. 6 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240), zapewniając minimalnewymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wynikające z ww. przepisów. Pracenieujęte w dokumentacji projektowej należy ująć w kosztorysie ofertowym.Pełen opis przedmiotu zamówienia w SWZ oraz pozostałych dokumentach zamówienia, w szczególności w dokumentacjiprojektowej, STWiORB i przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej z podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wykonawca składa dokument załączając na Platformie w zakładce „Oferty – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument”.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank PEKAO S.A. O/Tuszyn 07 1240 3451 1111 0000 3031 6261Na dowodzie wpłaty wadium należy zaznaczyć jakiego zadania wadium dotyczy - Wadium do postępowania: „Budowa świetlicy wiejskiej w Zofiówce w standardzie budownictwa pasywnego”.Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.W przypadku wadium wnoszonego przelewem Zamawiający uzna wadium za skutecznie wniesione, jeżeli zostanie ono uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.1.1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.1.3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.200.000,00 zł ( słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100).1.4 Zdolności technicznej lub zawodowejO udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzęi doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli minimum dwie roboty budowlane o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100), polegające na budowie budynku użyteczności publicznej / budynku mieszkalnego, obejmujące wykonanie instalacji CO oraz wykonanie instalacji ogniw PV.Pojęcia budowa należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).W przypadku wykazania ww. warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, Spółka cywilna) na zasadach określonych w art. 117 ustawy Pzp, a takżew przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wykazania spełnienia ww. warunku dotyczącego zdolności technicznej w taki sposób, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniali warunek doświadczenia w wykonywaniu zamówień, o którym mowa w warunku 1.4.Uwaga: w przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone na podstawie wzoru wg załącznika nr 7.Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.Numeracja zgodna z SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach