Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Ścienne na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego

GMINA IŃSKO ogłasza przetarg

  • Adres: 73-140 Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (91) 5623-025 , fax. (91) 5623-063
  • Data zamieszczenia: 2022-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA IŃSKO
    ul. Bohaterów Warszawy 38
    73-140 Ińsko, woj. zachodniopomorskie
    tel. (91) 5623-025, fax. (91) 5623-063
    REGON: 811685645
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/insko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Ścienne na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu Zamowienia obejmuje w szczegolności:1. dokonanie analizy najefektywniejszej lokalizacji budynku i opracowanie koncepcji celem zatwierdzenia przez Zamawiającego przed podjęciem prac projektowych,2. kompleksowe zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń dla budynku wraz niezbędną infrastrukturą techniczną.3. sporządzenie projektow budowlanych wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z dnia 2020.08.03), spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegołowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609 z dnia 2020.09.18), oraz:• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunkow technicznych jakim powinny od-powiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065);• Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z dnia 2020.08.03);4. sporządzenie projektow wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekty budowlane. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w §5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegołowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfi-kacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. 2004 nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami),5. sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);6. uzgadnianie z Zamawiającym rozwiązań na etapie projektowania oraz przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji kompletnej dokumentacji projektowej;7. obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej;8. zapewnienie nadzorow specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD,9. zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi, zajęcia pasa drogowego i po-noszenie opłat z tym związanych o ile będą konieczne,10. zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy w zakresie Zamawiające-go,11. wszystkie roboty realizowane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi wykonania i odbioru robot oraz obowiązującymi normami,12. ubezpieczenie terenu robot,13. przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz złożenie kompletnego wniosku do Powiatowego In-spektora Nadzoru Budowlanego o udzielenie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego,14. Zamawiający będzie czynnie uczestniczył w tworzeniu poszczególnych opracowań poprzez powołany w tym celu zespoł osob, upoważniony przez Zamawiającego do akceptacji proponowanych przez Pro-jektanta rozwiązań,15. wybudowanie nowego obiektu,16. pełnienie nadzoru autorskiego, uzyskanie niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu Zamowienia,17. wykonanie niezbędnych przyłączy do projektowanego obiektu świetlicy (woda z sieci, kanalizacja sa-nitarna do sieci zlokalizowanych w działce drogowej nr 274 zgodnie z warunkami technicznymi), ener-gia elektryczna z istniejącego ZKP zlokalizowanego na granicy działek 50/5 oraz 49 wg warunków przyłączeniowych),18. wykonanie robot budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem te-renu po wykonanych pracach zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robot zawartymi w niniejszym Programie Funkcjonalno – Użytkowym,19. zapewnienie kierownika budowy i kierownikow robot w odpowiednich specjalnościach,20. dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prob, sprawdzeń, pomiarow, badań, ekspertyz, regulacji i roz-ruchu, pozwalających na eksploatację obiektu,21. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz22. przeszkolenie użytkowników końcowych w zakresie bieżącej obsługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę).1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej -Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ubezpieczenie na kwotę minimum 300 000,00 zł1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości - Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji podobnych inwestycji w okresie 5 lat od daty złożenia oferty w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach