Gmina Zawonia ogłasza przetarg
- Adres: 55-106 Zawonia, ul. Trzebnicka 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 312-81-82 , fax. 0-71 312-81-82
- Data zamieszczenia: 2009-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawonia
ul. Trzebnicka 11 11
55-106 Zawonia, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 312-81-82, fax. 0-71 312-81-82
REGON: 93193490500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawonia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w Sędzicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Sędzice wraz z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki i przyłączem wodociągowym. Rzut obiektu jest prostokątem o szerokości 7,56 m i długości 12,02 m; wysokość budynku 7,24 m. Dane techniczne obiektu: powierzchnia zabudowy 123,54 m2, powierzchnia całkowita 181,74 m2, powierzchnia użytkowa 147,53 m2, kubatura 685,45 m3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5.000,00 zł., słownie: pięć tysięcy 00/100 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze tzn. zamówienia te mają obejmować budowę budynku użyteczności publicznej, lub budynku budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego o kubaturze co najmniej 700 m3. Wykazane zamówienia powinny obejmować łącznie roboty budowlane w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. 3) dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, o podobnym charakterze, tzn. zamówienia te mają obejmować budowę budynku użyteczności publicznej, lub budynku budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego o kubaturze co najmniej 700 m3 z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykazane zamówienia powinny obejmować łącznie roboty budowlane w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, e) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, f) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt e, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - świadectwo nadania uprawnień zawodowych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby inżynierów budownictwa, jeżeli obowiązek przynależności do właściwej izby wynika z odrębnych przepisów. h) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawonia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kancelarii leśnictwa Nowa Morawa wraz z budynkiem gospodarczym w miejscowości Nowa Morawa.
Dodano: 2016-07-26 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek PCPR ul. Kościuszki w Trzebnicy - etap II
Dodano: 2016-07-22 - 1. Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na organizację i funkcjonowanie 21 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni. 2. Dostawa wyposażenia związana z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni.
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ KLAS W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W JELCZU-LASKOWICACH, UL. ŚWIĘTOCHOWSKIEGO 1
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa pomieszczeń szatni w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Jelczu-Laskowicach, ul. Świętochowskiego 1.
Dodano: 2016-07-01 - Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej
Dodano: 2016-06-30 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek LO w PZS w Obornikach Śląskich - etap II
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa budynku podstacji Pogotowia Ratunkowego ze zmianą zagospodarowania terenu oraz budową przyłącza wodociągowego przy ul. Jantarowej we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-22 - BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ - ARCHIWUM - w miejscowości Dziadowa Kłoda
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa pomieszczeń klas w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Jelczu-Laskowicach, ul. Świętochowskiego 1
Dodano: 2016-06-14