Urząd Gminy Rusinów ogłasza przetarg
- Adres: 26-411 Rusinów, Żeromskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 6727022 , fax. 48 6727023
- Data zamieszczenia: 2020-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rusinów
Żeromskiego 4
26-411 Rusinów, woj. mazowieckie
tel. 48 6727022, fax. 48 6727023
REGON: 54534300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rusinow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w Nieznamierowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku usługowego – Świetlicy Wiejskiej oraz towarzyszących urządzeń budowlanych w postaci zbiornika na nieczystości ciekłe, dojść i dojazdów, stanowisk postojowych oraz miejsca gromadzenia odpadów stałych. 1. Charakterystyka ogólna. Wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony budynek, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej, przykryty dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej. 2. Przeznaczenie. Budynek usługowy - świetlica wiejska. 3. Program użytkowy. W kondygnacji parteru projektowanego budynku znajdować się będą: sala obrad, zaplecze kuchenne z pomieszczeniem porządkowym, szatnia, WC damski (przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych), WC męski, przedsionek, hall oraz pomieszczenie techniczne. Szczegółowy rozkład i powiązanie funkcjonalne pomieszczeń: wg rysunku rzutu parteru. 4. Parametry techniczno - użytkowe. powierzchnia terenu inwestycji wynosi 1 284,64 m2 kubatura - 778,28 m3 powierzchnia zabudowy - 177,99 m2 powierzchnia użytkowa podstawowa - 115,22 m2 długość budynku - 21,42 m szerokość budynku - 8,00 m wysokość budynku - 6,14 m liczba kondygnacji - 1 5. Forma architektoniczna i funkcja obiektu. Obiekt jednobryłowy. Forma architektoniczna prosta, typowa dla niewielkich budynków usługowych. Funkcja obiektu: usługowa (świetlica wiejska). Szczegółowy zakres robót umieszczono w projekcie budowlanym (załącznik do postępowania). Lokalizacja inwestycji: Teren, na którym znajduje się inwestycja położony jest w miejscowości Nieznamierowice na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 847 na geodezyjnej mapie zasadniczej. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą projektu technicznego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów – w/w dokumenty stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Pomocniczo zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach ww. zamówienia podane jest w drukach przedmiarów stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji i służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiar ma charakter poglądowy (pomocniczy). Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; b) uporządkowanie terenu po budowie, c) koszty dostarczenia i używania wszelkich mediów na potrzeby budowy oraz organizacji zaplecza socjalno – sanitarnego obciążają Wykonawcę, d) podczas prac należy ograniczyć do minimum zniszczenie powierzchni biologicznej czynnej, a drzewa i krzewy na czas realizacji inwestycji zabezpieczyć w części podziemnej i nadziemnej zgodnie ze sztuką ogrodniczą, e) po zakończeniu robót powierzchnie biologicznie czynne należy przywrócić do stanu poprzedniego (odtworzyć), f) oraz wszelkie inne prace nie objęte SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Jeżeli Wykonawca przewidział w cenie ofertowej zakres robót wynikający z własnej kalkulacji robót tymczasowych i prac towarzyszących nie objętych dokumentacją przetargową obowiązany jest również uwzględnić ten zakres w odpowiedniej pozycji kosztorysu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 Prawo Zamówień Publicznych do dnia 23.01.2020 r. do godz. 10.00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Przysucha filia Rusinów: nr 56 9145 1053 3200 2378 2000 0017. 3. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy, winna spełniać co najmniej następujące wymogi: a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj.: jego nazwę i adres, b) określać kwotę gwarantowaną w PLN, c) określać termin ważności gwarancji, d) podać przedmiot gwarancji, nazwę zamówienia wynikającą ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł ( np. wadium, należyte zabezpieczenie umowy), e) być gwarancją samoistną, nieodwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie, f) przewidywać wszystkie przypadki utraty wadium – zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał dokumentu) należy dołączyć do oferty. W przypadku składania wadium w formie przelewu pieniędzy na konto Gminy Rusinów, Wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Załącznik nr 4 i 8 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz udowodnić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając: 1) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 11.3.4, 11.3.5, 11.3.6, 11.3.7, 11.3.8, 11.3.9 SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
Dodano: 2024-03-28 - Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
Dodano: 2024-03-28 - „Budowa DP Nr 4407W na odcinku Porządzie - Rząśnik – granica powiatu - Etap I”.
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Płocku – etap II, w ramach zadania pn. „Termomodernizacja obiektów miejskich”.
Dodano: 2024-03-28 - Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
Dodano: 2024-03-28 - Termomodernizacja budynku PL WAT SPZOZ w Warszawie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody oraz przebudowy węzła cieplnego w budynku Przychodni
Dodano: 2024-03-27 - PAN Dom Seniora - Budynek Główny – Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów – Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
Dodano: 2024-03-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
Dodano: 2024-03-27 - Poprawa dostępu do przestrzeni publicznej budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 51, Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68
Dodano: 2024-03-27 - Budowa drogi dla rowerów w ul. Mrówczej
Dodano: 2024-03-27