Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszanka

Koło Gospodyń Wiejskich "Pod Olchą" ogłasza przetarg

  • Adres: 23-465 Turobin, Olszanka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Koło Gospodyń Wiejskich "Pod Olchą"
    Olszanka
    23-465 Turobin, woj. lubelskie
    REGON: 383980119
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turobin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszanka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszanka. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty ziemne; b) konstrukcje betonowe i żelbetowe; c) konstrukcje murowe; d) strop drewniany; e) dach - konstrukcja; f) dach – pokrycie i obróbki blacharskie; g) stolarka okienna i drzwiowa; h) podłoża i posadzki; i) tynki wewnętrzne i okładziny ścian; j) roboty malarskie; k) przyłącze wodociągowe; l) instalacja wodociągowa; m) przyłącze kanalizacyjne; n) szambo; o) instalacja kanalizacji wewnętrznej; p) kablowe zalicznikowe przyłącze elektroenergetyczne nN; q) obwody WLZ, rozdzielnica RG oraz montaż wyłącznika i przycisków ppoż.; r) instalacja oświetlenia ogólnego i awaryjnego; s) instalacja gniazdowa; t) siec LAN, instalacja TV; u) instalacja przyzywowa; v) instalacja odgromowa; w) pomiary i próby pomontażowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót, projekty budowlane poszczególnych branż oraz rysunki projektowe stanowiące integralną część SWZ. 4. Roboty, o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.). 6. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 7. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. 9. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 10. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktówma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt owskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 11. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w załącznikach. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. 12. Gdziekolwiek w dokumentach zamówienia powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będąobowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach zamówienia nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższypoziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia co najmniej 28 dni przed datą oczekiwanego zatwierdzenia. W przypadku kiedy Zamawiający stwierdzi, ze zaproponowane zmiany nie zapewniają, zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania, Wykonawca zastosuje się do norm powołanych w dokumentach. 13. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali oceny stanu faktycznego, dokumentów i informacji dotyczących niniejszego postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego oewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości SWZ po upływie terminu na wniesienie ewentualnych uwag do treści SWZ. 14. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca możezaproponować dłuższy okres, maksymalnie wydłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesiące. Będzie to uwzględnione podczas oceny i badania ofert za zasadach określonych w pkt 20.2. SWZ Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. 15. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. 16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówień na roboty budowlane lub usług. 17. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o którychmowa w art.96 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp. 18. Oferent, wyłoniony w drodze przetargu, jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy. Kosztorys ten, zaakceptowany przez Zamawiającego, będzie stanowił załącznik do umowy na realizację zamówienia. 19. W terminie do 10 dni od daty podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót, który będzie określał szczegółowo zakresy robót przewidziane do wykonania w danym okresie realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:- wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie budynków o wartości brutto co najmniej 200 000,00. zł brutto każda.- wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) tj.:- kierownika budowy - osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,- kierownika robót - osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,w co najmniej ograniczonym zakresie;- kierownika robót – osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w co najmniej ograniczonym zakresie;lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach