Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kopki, gmina Wiązowna wraz z niezbędna infrastrukturą

Gmina Wiązowna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5125800 , fax. 22 5125802
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
    ul. Lubelska 59
    05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
    tel. 22 5125800, fax. 22 5125802
    REGON: 013268994
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl; http://bip.wiazowna.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kopki, gmina Wiązowna wraz z niezbędna infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kopki w gm. Wiązowna wraz z budową zbiornika szczelnego na nieczystości ciekłe o pojemności 8 m3. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja: 2.1. wielobranżowy projekt budowlany (Tom I) z zagospodarowaniem terenu (Tom II) dla inwestycji: „Świetlica wiejska. Kopki, działka nr ew. 17/9, obręb 0012 – Kopki, Jednostka ewidencyjna 141708_2 Wiązowna” sporządzony przez Pracownię Projektową mgr inż. Lesława Bubieńca z siedzibą w Komorowie przy ul. Kotońskiego 1, zatwierdzony ostateczną decyzją Starosty Otwockiego nr 1255/2016 z dnia 12.12.2016 roku sygn. AB.6740.1099.2016.MB udzielającą Gminie Wiązowna pozwolenia na budowę obejmującą: budowę świetlicy wiejskiej oraz bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe na terenie działki nr ew. 17/9 obręb Kopki, gm. Wiązowna jako I etap realizacji inwestycji, 2.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 2.3. przedmiary robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i wyceny oferty. 3. W zakres zamówienia wchodzi również uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 4. Płatności za wykonane roboty budowlane będą realizowane w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego Harmonogram Terminowo- Rzeczowo- Finansowy robót budowlanych, który stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy. W celu prawidłowego ustalenia wartości poszczególnych elementów rozliczeniowych występujących w Harmonogramie Terminowo- Rzeczowo- Finansowym Wykonawca przed podpisaniem umowy jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu kalkulację cenową złożonej oferty przetargowej. Planowana częstotliwość dokonywanych płatności częściowych - nie częściej niż co dwa miesiące. Przewiduje się, iż w 2018 roku łączne płatności nie przekroczą kwoty: 140 tys. zł (brutto). 5. W przypadku rozbieżności w szczegółowych rozwiązaniach technicznych lub ilościowych występujących w dokumentach wskazanych w pkt. 2.1.- 2.3. obowiązuje następująca kolejność ich ważności: Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót. 6. W przypadku, jeżeli SIWZ – dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu materiałów lub urządzeń równoważnych. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Otwocku nr rachunku 59 8001 0005 2003 0020 0592 0012, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WI.271.4.2018.JS Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kopki, gmina Wiązowna wraz z niezbędna infrastrukturą” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 10.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach